Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö tunnette joitain jotka eivät ole ottaneet rokotetta?!?

Vierailija
09.12.2021 |

Itse en tunne oikeassa elämässä, hyvä näin. Valitettavasti netti on täynnä qanonpellejä ja onhan niitä näköjään 20% suomalaisista... 🤦‍♂️🤦‍♂️😒

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän varmasti vain yhden, kollegani alakoulusta. Kyseinen opettaja onkin ollut nyt pari viikkoa kipeänä pois töistä. Syytä sairauslomaan en tiedä, sitähän meille ei kuulukaan kertoa. Koronaa on juuri nyt koulussamme oppilaissa todella paljon.

Muutoin kyllä oma (akateemisesti painottunut) lähipiirini on rokottautunut kattavasti. Kaikkien statusta en toki tiedä.

Todella erikoista kyllä, että tällä palstalla rokottamattomuus vaikuttaa olevan se vallitseva ideologia. Tämä jako tulee olevan mielenkiintoinen tutkimuskohde pitkään.

Vierailija
62/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä q anonilla on rokottamattomuuden kanssa 😳

Siis eikö se liittynyt Amerikan presidentinvaaleihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki, kukaan ei ole tätä ottanut.

Kuten veljeni, lääkäri.

En ota todellakaan tätä ”rokotetta”

Sen verran meidän ruokapöydän äärellä keskusteltu ja luotan kyllä veljeni järkevyyteen.

Itse ihan olin kiikunkaakun, mutta kun sain eteeni asioita ja ”mukamas faktoja” mitä meille syötetään mediassa muuttui min ääni kellossa. Se, mitä maailmalla puhutaan ja täällä ei edes siitä uutisoida, on pöyristyttävää!

Milloin ihmiset avaa silmät tälle hulluudelle! ?

Näin on. Ei tästä saa tietoa ellei jokin taho paljasta tai itse ole alkanut tutkia.

Vierailija
64/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tutkitaan mitä noisa rokotteissa on!!

Vierailija
65/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen tuhansia ihmisiä, joista yksikään ei tiedä, että en ole ottanut rokotetta. He kaikki olettavat, että olen.

Vierailija
66/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihminen nykyään valehtelee ottavansa rokotuksen. Jos et "tunne" ketään rokottamatonta, joko et yksinkertaisesti tunne montaakaan ihmistä tai sitten jostain syystä osa tuntemistasi ei ole kertonut totuutta sulle rokottamattomuudestaan.

Tämä on siis tilastollisesti väkisinkin näin, koska 20 % ihmisistä ei ole rokotettuja.

Vierailija
67/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin. Ei vaikuta meidän väleihin. Oma valinta. Itse olen rokotettu.

Vierailija
68/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut veljeni odottaa että korona tulee ja korjaa pois. Ei ole masennukseltaan jaksanut hakea rokotuksia.

Yks vaihtoehtohoitoihin hurahtanut nuori nainen  ei ota rokotteita ja lainailee epämääräisten tietolähteitten tietoja ja silkkaa puuta-heinää. Uskoo että kaikki päättäjämme ovat ottaneet blaseborokotteen ja ovat yksissä tuumin pimittäneet sen tavallisilta kansalaisilta. Niin yhtä mieltä meidän päättäjämme eivät sentään ole. Jos olisivat, niin sitten ollaan jo tämän maailmanajan loppumetreillä. Sanoisin, että onneksi päättäjämme ovat asioista eri mieltä. Näin asioita joudutaan punnitsemaan pitkää ennen, kuin mitään päätöksiä tehdään. Tuntuu se sitten jahkailulta tai ei.

Vierailija
69/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ihminen nykyään valehtelee ottavansa rokotuksen. Jos et "tunne" ketään rokottamatonta, joko et yksinkertaisesti tunne montaakaan ihmistä tai sitten jostain syystä osa tuntemistasi ei ole kertonut totuutta sulle rokottamattomuudestaan.

Tämä on siis tilastollisesti väkisinkin näin, koska 20 % ihmisistä ei ole rokotettuja.

Ei tulisi mieleenkään kertoa niille, joilla vaahto pursuaa suupielistä ja silmät pyörivät päässä koronahulluuden merkkinä.

Vierailija
70/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma intuitioni on ollut alusta asti rokotetta vastaan. Luotan vaistooni tässä asiassa.

Tulevaisuus kertoo totuuden, olenko ollut vain hölmö ja kuolen jossain vaiheessa koronaan?onko puhdas ruumiini ja mieleni mittaamattoman arvokas tulevaisuudessa vai onko sillä ollu minkään valtakunnan vaikutusta yhtään mihinkään onko sitä rokotetta ottanut vai ei.

Rokote on henkilökohtainen valinta ja se ei saisi vaikuttaa yhtään mihinkään meidän jokapäiväisessä elämässä.

Vierailija
71/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä peukutetaan näin paljon rokotemyönteisyydestä? Siis ihmettelen vain kuin kuitenkin 80% suomalaisista on rokotteet ottanut, av palstaa lukiessa voisi kuvitella ihan päinvastaista. :D

Itse olen ottanut yhden ja toista en ota kun en nää siihen suurtakaan hyötyä. Ensimmäisenkin otin "painostuksesta". Tunnen muutaman ketkä ei ole ottanut, mutta lähes kaikki lähipiirissäni ovat tuplarokotettuja.

Vierailija
72/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, kaikki on ottaneet. Osa kaksi, osa kolme ja kaksi neljä.

Vierailija
73/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, molemmat sairastivat koronan jo viime keväänä.

Vierailija
74/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä peukutetaan näin paljon rokotemyönteisyydestä? Siis ihmettelen vain kuin kuitenkin 80% suomalaisista on rokotteet ottanut, av palstaa lukiessa voisi kuvitella ihan päinvastaista. :D

Itse olen ottanut yhden ja toista en ota kun en nää siihen suurtakaan hyötyä. Ensimmäisenkin otin "painostuksesta". Tunnen muutaman ketkä ei ole ottanut, mutta lähes kaikki lähipiirissäni ovat tuplarokotettuja.

Kai sä tiesit, että se rokote on kaksi annosta?

Vierailija
75/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma intuitioni on ollut alusta asti rokotetta vastaan. Luotan vaistooni tässä asiassa.

Tulevaisuus kertoo totuuden, olenko ollut vain hölmö ja kuolen jossain vaiheessa koronaan?onko puhdas ruumiini ja mieleni mittaamattoman arvokas tulevaisuudessa vai onko sillä ollu minkään valtakunnan vaikutusta yhtään mihinkään onko sitä rokotetta ottanut vai ei.

Rokote on henkilökohtainen valinta ja se ei saisi vaikuttaa yhtään mihinkään meidän jokapäiväisessä elämässä.

Mittaamattoman arvokas :D anteeksi nyt nauratti. Jotenkin tuntuu että rokottamattomat kuvittelevat nyt olevansa loppuelämänsä terveita ja rokotetut saavat rokotteista karmeita tauteja. Vaikka olisit kuinka rokottamaton, niin sinä voit myös sairastua tulevaisuudessa vaikka mihin tautiin. Vähän kuin eräs tuttuni joka sanoi ettei ota rokotetta koska ei halua kehoonsa myrkkyjä. No mt ongelmien takia on viimeiset 10v vetänyt joka päivä tuhdin lääkecoctailin, reilu toppa menee päivässä röökiä, alkoholia menee aina silloin kun pää jotenkin kestää, ruuaksi vetää pelkkää roskaa, sähköhoidoissa ravannut viimeiset vuodet... Mutta siis tosi hyvä ettei mitään myrkkyjä halua kehoonsa!

Vierailija
76/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden kaverin, jonka kanssa kaveerattiin joskus 20 vuotta sitten. Sitten hän muutti kauas ja ollaan vain facebookissa yhteydessä. Paitsi että en jaksa enää hänen rokotevastaisuutta ja hihhuliuutisten spämmäämistä joten laitoin hänet "piiloon" niin etten enää näe hänen päivityksiään. Hän on vieläpä töissä vanhusten hoitokodissa.

Kaikki muut läheiset, kaverit ja tuttavat on rokotettu. Eikä olla edes kaikki akateemisia. Ei se, että ottaa rokotukset, vaadi akateemisuutta. Minä ja mies mm. olemme tavallisia duunareita mutta rokotukset otettiin heti kun se oli mahdollista ja kaikkia muitakin suosituksia noudatettu tarkasti. 

Vierailija
77/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut erikseen kysyttyä. Minusta se on niiden oma asia. Osa on kertonut itse vapaaehtoisesti rokotuksestaan

Vierailija
78/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, siis ROKOTEKRIITTISYYDESTÄ.

Vierailija
79/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään kertoa niille, joilla vaahto pursuaa suupielistä ja silmät pyörivät päässä koronahulluuden merkkinä.

Outoja ihmisiä sulla ympärillä. Minun lähelläni ei ole yhtäkään suu vaahdossa rokotteista puhuvaa, tuskin monella muullakaan. Täysin neutraali asia puhua siitä montako snnosta kelläkin on, se nyt tulee esiin jo matkustaessa yhdessä. Miksi kenellekään nousisi tarve valehdella rokotteestaan? En ymmärrä. Ja tuo ”tilastollisesti väkisin”-soopa on typerää. Tilastollisesti väkisin on nimenomaan niin päin, että niitä 20% ihminen ei tunne.

Vierailija
80/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä tiesit, että se rokote on kaksi annosta?

Olen ottanut yhden rokotteen ja tehosterokotusta en aio ottaa, onko tämä selkeämpi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä