Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö tunnette joitain jotka eivät ole ottaneet rokotetta?!?

Vierailija
09.12.2021 |

Itse en tunne oikeassa elämässä, hyvä näin. Valitettavasti netti on täynnä qanonpellejä ja onhan niitä näköjään 20% suomalaisista... 🤦‍♂️🤦‍♂️😒

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ihminen nykyään valehtelee ottavansa rokotuksen. Jos et "tunne" ketään rokottamatonta, joko et yksinkertaisesti tunne montaakaan ihmistä tai sitten jostain syystä osa tuntemistasi ei ole kertonut totuutta sulle rokottamattomuudestaan.

Tämä on siis tilastollisesti väkisinkin näin, koska 20 % ihmisistä ei ole rokotettuja.

Ei tulisi mieleenkään kertoa niille, joilla vaahto pursuaa suupielistä ja silmät pyörivät päässä koronahulluuden merkkinä.

Outoja ihmisiä sulla ympärillä. Minun lähelläni ei ole yhtäkään suu vaahdossa rokotteista puhuvaa, tuskin monella muullakaan. Täysin neutraali asia puhua siitä montako snnosta kelläkin on, se nyt tulee esiin jo matkustaessa yhdessä. Miksi kenellekään nousisi tarve valehdella rokotteestaan? En ymmärrä. Ja tuo ”tilastollisesti väkisin”-soopa on typerää. Tilastollisesti väkisin on nimenomaan niin päin, että niitä 20% ihminen ei tunne.

Tässä puhuu nyt ihminen, joka ei ymmärrä tilastomatematiikkaa ja jolla on kova kieltodefenssi.

Joka viides ihminen jokaisen meidän tuntemista ihmisistä Suomessa on rokottamaton. Usko tai älä.

Tässä puhuu ihminen, joka ei ymmärrä eroa siinä kuinka monen rokotetilanteen tietää ja siinä montako ihmistä kukin elämänpiirissään kohtaa. Useampi ihminen ei tunne rokottamatonta kuin tuntee.

Vierailija
102/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki, kukaan ei ole tätä ottanut.

Kuten veljeni, lääkäri.

En ota todellakaan tätä ”rokotetta”

Sen verran meidän ruokapöydän äärellä keskusteltu ja luotan kyllä veljeni järkevyyteen.

Itse ihan olin kiikunkaakun, mutta kun sain eteeni asioita ja ”mukamas faktoja” mitä meille syötetään mediassa muuttui min ääni kellossa. Se, mitä maailmalla puhutaan ja täällä ei edes siitä uutisoida, on pöyristyttävää!

Milloin ihmiset avaa silmät tälle hulluudelle! ?

Näin on. Ei tästä saa tietoa ellei jokin taho paljasta tai itse ole alkanut tutkia.

Taisi olla että Suomessa 97% lääkäreistä ovat rokotettuja. Veljesi kuuluu varmasti näihin 3% fiksuimpaan! Vai oisko toiste päin...

Kyseessä on arvio, joka ei perustu todelliseen tilanteeseen. Todellisuudessa tällaista tilastoa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun mies.

Vierailija
104/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentunut veljeni odottaa että korona tulee ja korjaa pois. Ei ole masennukseltaan jaksanut hakea rokotuksia.

Yks vaihtoehtohoitoihin hurahtanut nuori nainen  ei ota rokotteita ja lainailee epämääräisten tietolähteitten tietoja ja silkkaa puuta-heinää. Uskoo että kaikki päättäjämme ovat ottaneet blaseborokotteen ja ovat yksissä tuumin pimittäneet sen tavallisilta kansalaisilta. Niin yhtä mieltä meidän päättäjämme eivät sentään ole. Jos olisivat, niin sitten ollaan jo tämän maailmanajan loppumetreillä. Sanoisin, että onneksi päättäjämme ovat asioista eri mieltä. Näin asioita joudutaan punnitsemaan pitkää ennen, kuin mitään päätöksiä tehdään. Tuntuu se sitten jahkailulta tai ei.

Ketkä päättäjämme ovat rokotteiden hyödyistä eri mieltä? Ano Turtiainen on vain yksi henkilö, eikä monta eri päättäjää. 

Vierailija
105/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas minulle AP, minkä takia teet ketjun sitä varten, että ruttopositiiviset saavat taas levittää propagandaansa?

Vierailija
106/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ihminen nykyään valehtelee ottavansa rokotuksen. Jos et "tunne" ketään rokottamatonta, joko et yksinkertaisesti tunne montaakaan ihmistä tai sitten jostain syystä osa tuntemistasi ei ole kertonut totuutta sulle rokottamattomuudestaan.

Tämä on siis tilastollisesti väkisinkin näin, koska 20 % ihmisistä ei ole rokotettuja.

Ei tulisi mieleenkään kertoa niille, joilla vaahto pursuaa suupielistä ja silmät pyörivät päässä koronahulluuden merkkinä.

Outoja ihmisiä sulla ympärillä. Minun lähelläni ei ole yhtäkään suu vaahdossa rokotteista puhuvaa, tuskin monella muullakaan. Täysin neutraali asia puhua siitä montako snnosta kelläkin on, se nyt tulee esiin jo matkustaessa yhdessä. Miksi kenellekään nousisi tarve valehdella rokotteestaan? En ymmärrä. Ja tuo ”tilastollisesti väkisin”-soopa on typerää. Tilastollisesti väkisin on nimenomaan niin päin, että niitä 20% ihminen ei tunne.

Tässä puhuu nyt ihminen, joka ei ymmärrä tilastomatematiikkaa ja jolla on kova kieltodefenssi.

Joka viides ihminen jokaisen meidän tuntemista ihmisistä Suomessa on rokottamaton. Usko tai älä.

Tässä puhuu ihminen, joka ei ymmärrä eroa siinä kuinka monen rokotetilanteen tietää ja siinä montako ihmistä kukin elämänpiirissään kohtaa. Useampi ihminen ei tunne rokottamatonta kuin tuntee.

Juuri näin. 90% rokottamattomista on tietyissä porukoissa, joita moni ei tunne lainkaan.

Vierailija
107/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä minä ja nuorempi aviomies, yhtäkään piikkiä emme ota ja nyt kun menee hulluuden rajan yli, alkaa moni piikitetty miettiä mihin oikein on päänsä lykännyt. Ei päätä ei häntää tässä pakko rokotus/passipakko hysteriassa!

Jos tarkoitatte piikiteltyillä rokotettuja, niin itse en tunne ketään, kuka olisi alkanut yhtään miettimään, että mihin on päätään lykännyt ottamalla rokotteen.  Miksi pitäisi?

Vierailija
108/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäisestä naapurista lähtöisin olevat kollegat muistavat kehua miten eivät ole rokotetta ottaneet. Tuovat itse asiaa julki ja ovat rokotevastaisia.

Vierailija
109/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauemmin aikaa kuluu, sitä mukaa koronarokottamattomien määrä kasvaa. Kahdesti pistettyä ei enää lasketa rokotetuksi, mikäli tämä ei hae kolmatta, jne.

Jo nyt on nähtävissä, ettei kolmas, saatika neljäs tai viides piikki tule olemaan yhtä kattavasti käytetty kuin ensimmäinen ja toinen.

Vierailija
110/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä minä ja nuorempi aviomies, yhtäkään piikkiä emme ota ja nyt kun menee hulluuden rajan yli, alkaa moni piikitetty miettiä mihin oikein on päänsä lykännyt. Ei päätä ei häntää tässä pakko rokotus/passipakko hysteriassa!

Jos tarkoitatte piikiteltyillä rokotettuja, niin itse en tunne ketään, kuka olisi alkanut yhtään miettimään, että mihin on päätään lykännyt ottamalla rokotteen.  Miksi pitäisi?

Jos on itse lääkealalla, ei sitä voi olla miettimättä.

Vierailija
111/114 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset, jotka uskovat muuten lääketieteeseen, mutta silti kuvittelevat olevansa niin fiksuja, että rokotteen kohdalla tietävät sen olevan huono juttu.

Vierailija
112/114 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innovaatioiden omaksujat

Rogersin teoriassa [1] omaksujat luokitellaan viiteen kategoriaan:

Innovoijat (innovators) – 2–3 % väestöstä: uskaliaita, koulutettuja, omaavat useita informaation lähteitä;

Varhaiset omaksujat (early adopters) – 10–15 % väestöstä: sosiaalisia johtajia, suosittuja, koulutettuja;

Varhainen enemmistö (early majority) – 30–35 % väestöstä: vastaanottavaisia tultuaan vakuuttuneiksi innovaation omaksumisen hyödyistä, useita eri sosiaalisia kontakteja;

Myöhäinen enemmistö (late majority) – 30–35 % väestöstä: skeptisiä, perinteisiä, alempi sosio-ekonominen asema;

Hitaat omaksujat (laggards) – 10–20 % väestöstä: vastustavat aktiivisesti uusia innovaatioita, some ja netti pääasiallinen tiedonlähde, pelkäävät kaikkea uutta. Usein kouluttamattomia ja alkeelliset mediataidot.

Vierailija
113/114 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni, äitini, yksi kolmesta sisaruksestani ja pari ystävää. Työpaikallakin muutamia ei niin läheisiä rokottamattomia työkavereita.

Vierailija
114/114 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella erikoista kyllä, että tällä palstalla rokottamattomuus vaikuttaa olevan se vallitseva ideologia. Tämä jako tulee olevan mielenkiintoinen tutkimuskohde pitkään.

Ei se kyllä mikään ideologia ole. Nyt kyse on vain kokeellisesta geeniterapiasta jota myydään rokotteena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi