Laura Malmivaara,48, raskaana!
Kommentit (732)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt oikeesti ajatelko et on luomu raskaus melkein 50 vuotiaalla. Naaman ja kropan ulkonäkö ei mitenkään korreloi munasolujen määrän ja laadun kanssa. Yli 43v naisen on lähes mahdotonta tulla raskaaksi enää ilman apuja.
En tiedä missä ikäraja menee mutta tiedän naisia jotka ovat tulleet raskaaksi 43-45 vuotiaina ilman hedelmöityshoitoja.
Niin minäkin ja vaikka kuinka paljon. Yhdistävä tekijä on, että eivät käyttäneet ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat taas itkee kateellisena. Laura on 100x sexympi kuin yksikään teistä tai edes te yhteensä.
Kuka hullu haluaa olla "sexy" keski-iässä. Parasta keski-iässä on juuri se että kaikki seksikkyys on haihtunut pois ja saa olla vihdoin rauhassa limasilta miehiltä.
Mutta prioriteettinsa kullakin.
Hyvältä musta tuntuu, että oma mies on vielä kimpussa. Muut ei kiinnosta pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu oudolta ajatukselta. Mulla lapset 22v, 21v ja 17v. Itse oon 46v. En todellakaan haluais enää vauvaa tässä iässä, nyt valoja päälle..😅
Ja kaikkien pitäisi elää samoin kuin sinä? Miksi?
Aika harva tässä iässä haluaa enää vauvoja. Mikä on ihan luonnollista ;) Hänelläkin jo isot lapset..
Lapsia ei haluta tehdä nuorena, eikä vanhana.. Ja jos joku muu haluaakin, niin sitä dissataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on isä?
– Minuun vetosi myös tietty melankolisuus ja salaperäisys. Hän ei ole perinteisellä tavalla seuramies, vaan pikemminkin tarkkailija ja epäilijä, kiinnostavasti hieman ulkopuolinen, taiteellinen persoona
Kuulostaa minulta (taiteilijuutta lukuunottamatta, filosofilla voisi tuon korvata niin osuisi 100%). Valitettavasti en ole lapsen isä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 52v, enkä olisi enää jaksanut pitkiin aikoihin mitään yövalvomisia, tosi kauan menee toipua jos joskus valvoo pidempään. Minusta olisi myös raskasta ajatella, että lapsi menisi muutaman vuoden päästä eskariin ja kouluun ja olisin 63v kun lapsi on rippikouluikäinen.
En itsekään ollut nuori äiti vaan 30+, mutta ihan eri kunnossa kuin nyt.
Niin sinusta olisi raskasta, koska SINÄ. Oikeasti muut elävät omaa elämäänsä omien halujensa ja voimiensa mukaan. En ymmärrä miksi kirjoitit kommentin, kun selvästikin jotkut haluavat elää eri tavoin kuin sinä. Mikä pointtisi siis on?
En ole se kelle castasit, mutta 5kympoinen on 5kymppinen, ei siinä mitkään haluamiaet auta, keho elää jo ihan eri liekillä kuin kolmekymppisenä. 5kymppinen herää yöllä vessaan, jopa useamman kerran jos huonosti nukkuu, siihen päälle jotain vauvan syöttämistä.. Ei ole mitään juhlaa nuoremmillekaan, saati 5kymppiselle. Lisäksi mielialan vaihtelut, kun alkaa toinen murrosikä, eli vaihdevuodet. Hullun hommaa.
Onneksi en ole hänen tilassaan. Sain lapseni juuri täytettyäni 39 ja minusta sekin ikä oli jo ihan tarpeeksi. Tulee kyllä mieleen ihan oma rajallisuus eli kuinka kauan on lapsensa tukena täällä maan päällä. Toki jotkut kuolevat nuorina ja toiset vanhempina, mutta kuitenkin todennäköisyys sairastua ja menehtyä nousee iän kasvaessa. Omat vanhemmat kuolivat tapaturmaisesti melko aikaisin isä 60 ja äiti 72.
Äiti sai minut 46-vuotiaana, isoveljeni oli silloin jo 26v. Elettiin 60-luvun loppua. Hyvin äiti jaksoi olla minunkin kanssani, ei mitään huonoja muistoja, vaikka olinkin hankala lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.
49v
Ei ole Lauran vika että olet päästänyt itsesi rupsahtamaan.
Kaikki minun ikäiset on rupsahtaneita, ei keho ole sen nuorempi himojumppaajalla kuin muillakaan.
Nitisee ja natisee ne Laurankin paikat jos joutuu vääntyilemään seksissä, ja taitaa päästä myös paukkuja ja lorahtaa pissi väärässä kohtaa, ainakin yleensä minun ikäiset käy yölläkin vessassa, jopa useamman kerran, ja kun pissahätä iskee, niin sitä ei todellakaan kauaa pidätellä. Zombieseksiä, nirinari, pröööt.49v
Onko sulla mennyt noi ikänumerot vahingossa väärinpäin? Teksti on ainakin 94v näppikseltä.
Näet sitten kun olet 49 että oliko kaukaa haettua, nimittäin tuollasta se keski-ikäisyys juuri on.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 52v, enkä olisi enää jaksanut pitkiin aikoihin mitään yövalvomisia, tosi kauan menee toipua jos joskus valvoo pidempään. Minusta olisi myös raskasta ajatella, että lapsi menisi muutaman vuoden päästä eskariin ja kouluun ja olisin 63v kun lapsi on rippikouluikäinen.
Niin ja koska SINÄ et ole jaksanut moneen vuoteen niin kukaan muukaan ei saa tehdä lapsia yli 40 v? Tuliko mieleen, että jotkut jaksaa?
Minä ainakin tunnen iloa Lauran puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.
49v
Kaikki minun ikäiset on rupsahtaneita, ei keho ole sen nuorempi himojumppaajalla kuin muillakaan.
Nitisee ja natisee ne Laurankin paikat jos joutuu vääntyilemään seksissä, ja taitaa päästä myös paukkuja ja lorahtaa pissi väärässä kohtaa, ainakin yleensä minun ikäiset käy yölläkin vessassa, jopa useamman kerran, ja kun pissahätä iskee, niin sitä ei todellakaan kauaa pidätellä. Zombieseksiä, nirinari, pröööt.49v
Onko sulla mennyt noi ikänumerot vahingossa väärinpäin? Teksti on ainakin 94v näppikseltä.
Näet sitten kun olet 49 että oliko kaukaa haettua, nimittäin tuollasta se keski-ikäisyys juuri on.
Eipä se kyllä ole tuollaista, jos vaan olet pitänyt itsesi kunnossa, etkä ole sairastellut. En koe nyt viisikymppisenä olevani kolmekymppisen veroinen fyysisesti, mutta ei vielä paikat napsu, ja pidätyskykykin on tallella
Aika moista riskin ottamista, kun jo on kuitekin lapsia. No kyllä tähän maailmaan lapsia mahtuu ja joku ne aina hoitaa, jos itse ei jaksa/pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat taas itkee kateellisena. Laura on 100x sexympi kuin yksikään teistä tai edes te yhteensä.
Kuka hullu haluaa olla "sexy" keski-iässä. Parasta keski-iässä on juuri se että kaikki seksikkyys on haihtunut pois ja saa olla vihdoin rauhassa limasilta miehiltä.
Mutta prioriteettinsa kullakin.Hyvältä musta tuntuu, että oma mies on vielä kimpussa. Muut ei kiinnosta pätkän vertaa.
Onnea kovasti, kuulostaa todelliselta unelmaelämältä ja näytätte varmasti tosi sexxyilt keski-ikäisiltä. Oon tosi kade.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta prioriteettinsa kullakin.Hyvältä musta tuntuu, että oma mies on vielä kimpussa. Muut ei kiinnosta pätkän vertaa.
Onnea kovasti, kuulostaa todelliselta unelmaelämältä ja näytätte varmasti tosi sexxyilt keski-ikäisiltä. Oon tosi kade.
Ikävää, jos joku olisi kimpussa koko ajan, kun paikat on jo vähän kuivuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
49v
Eipä se kyllä ole tuollaista, jos vaan olet pitänyt itsesi kunnossa, etkä ole sairastellut. En koe nyt viisikymppisenä olevani kolmekymppisen veroinen fyysisesti, mutta ei vielä paikat napsu, ja pidätyskykykin on tallella
Onpa hienoa jos et käy öisin vessassa, useimmat käy jo nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja koska SINÄ et ole jaksanut moneen vuoteen niin kukaan muukaan ei saa tehdä lapsia yli 40 v? Tuliko mieleen, että jotkut jaksaa?
Minä ainakin tunnen iloa Lauran puolesta.
Ja miten ainakin mulla on aavistus, että kahden lapsen äitinä on Laura tarkkaan harkinnut asian, ja puinut sen moneen kertaan sekä hyvine että huonoine puolineen. On kenties tullut siihen lopputulemaan, että jaksaa ja todella haluaa tätä. Miksi muiden raskautta pitää noin ivallisesti kritisoida ja tuomita? Ei sitä voi omasta perspektiivistä arvostella. Lauraa tuskin kiinnostaa muiden lyttäämiset. Onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisit? Keskity omaan elämääsi ja tee siitä mieluinen niin ei tarvitse muiden elämiä miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, jos joku olisi kimpussa koko ajan, kun paikat on jo vähän kuivuneet.
No harmillinen tilanne sinulla. Apteekista saat neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt oikeesti ajatelko et on luomu raskaus melkein 50 vuotiaalla. Naaman ja kropan ulkonäkö ei mitenkään korreloi munasolujen määrän ja laadun kanssa. Yli 43v naisen on lähes mahdotonta tulla raskaaksi enää ilman apuja.
En tiedä missä ikäraja menee mutta tiedän naisia jotka ovat tulleet raskaaksi 43-45 vuotiaina ilman hedelmöityshoitoja.
Niin minäkin ja vaikka kuinka paljon. Yhdistävä tekijä on, että eivät käyttäneet ehkäisyä.
Noin juuri. Ja monen kohdalla ei ole tärpännyt aiemmin joten katsoneet, että suotta tässä ehkäistään. Sitten tuleekin yllätysraskaus. Sisaren tytär sai nuorimman kun oli 46v. Ehti mennä kuudennelle kuukaudelle, ennen kuin huomasivat. Menkat olivat aina olleet epäsäännölliset ja luuli, että alkoi menopaussi.Terve tyttö syntyi, on nyt kouluikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
49v
Onpa hienoa jos et käy öisin vessassa, useimmat käy jo nelikymppisenä.
No ei käy.
Muistat väärin.