Laura Malmivaara,48, raskaana!
Kommentit (732)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat taas itkee kateellisena. Laura on 100x sexympi kuin yksikään teistä tai edes te yhteensä.
Kuka hullu haluaa olla "sexy" keski-iässä. Parasta keski-iässä on juuri se että kaikki seksikkyys on haihtunut pois ja saa olla vihdoin rauhassa limasilta miehiltä.
Mutta prioriteettinsa kullakin.Hyvältä musta tuntuu, että oma mies on vielä kimpussa. Muut ei kiinnosta pätkän vertaa.
Onnea kovasti, kuulostaa todelliselta unelmaelämältä ja näytätte varmasti tosi sexxyilt keski-ikäisiltä. Oon tosi kade.
Miksi olisit? Keskity omaan elämääsi ja tee siitä mieluinen niin ei tarvitse muiden elämiä miettiä.
Juuri näin. Ja samalla kun keskittyy omaan elämäänsä, vois myös keskittyä hankkimaan tietoa eri-ikäisten seksielämästä. Sitä kun on iästä riippumatta yllättävän iäkkäillä. Mutta tämä onneton reppana vain miettii miltä joku viisikymppinen näyttää harrastaessaan seksiä. Niin tyhjä ja ontto on maailmankuva...
Niin ja ajattele kuinka surullinen elämä. Kyllä seksi ja parisuhde on kuitenkin se elämän suola monessa kohtaa. Kieltää itseltään yhden ihmiselon parhaimmista jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku 49-vuotias voi sanoa, että nainen ei nauti?
Koska kyseessä on palstan vakiotrollaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt oikeesti ajatelko et on luomu raskaus melkein 50 vuotiaalla. Naaman ja kropan ulkonäkö ei mitenkään korreloi munasolujen määrän ja laadun kanssa. Yli 43v naisen on lähes mahdotonta tulla raskaaksi enää ilman apuja.
En tiedä missä ikäraja menee mutta tiedän naisia jotka ovat tulleet raskaaksi 43-45 vuotiaina ilman hedelmöityshoitoja.
Niin minäkin ja vaikka kuinka paljon. Yhdistävä tekijä on, että eivät käyttäneet ehkäisyä.
Noin juuri. Ja monen kohdalla ei ole tärpännyt aiemmin joten katsoneet, että suotta tässä ehkäistään. Sitten tuleekin yllätysraskaus. Sisaren tytär sai nuorimman kun oli 46v. Ehti mennä kuudennelle kuukaudelle, ennen kuin huomasivat. Menkat olivat aina olleet epäsäännölliset ja luuli, että alkoi menopaussi.Terve tyttö syntyi, on nyt kouluikäinen.
No aivan sama kävi minulle kuin siskollesi, tosin 44 v. Olipahan mahtava yllätys. Koko perhe aivan riemuna eli isosisarukset ja isovanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat taas itkee kateellisena. Laura on 100x sexympi kuin yksikään teistä tai edes te yhteensä.
Kuka hullu haluaa olla "sexy" keski-iässä. Parasta keski-iässä on juuri se että kaikki seksikkyys on haihtunut pois ja saa olla vihdoin rauhassa limasilta miehiltä.
Mutta prioriteettinsa kullakin.Hyvältä musta tuntuu, että oma mies on vielä kimpussa. Muut ei kiinnosta pätkän vertaa.
Onnea kovasti, kuulostaa todelliselta unelmaelämältä ja näytätte varmasti tosi sexxyilt keski-ikäisiltä. Oon tosi kade.
Miksi olisit? Keskity omaan elämääsi ja tee siitä mieluinen niin ei tarvitse muiden elämiä miettiä.
Juuri näin. Ja samalla kun keskittyy omaan elämäänsä, vois myös keskittyä hankkimaan tietoa eri-ikäisten seksielämästä. Sitä kun on iästä riippumatta yllättävän iäkkäillä. Mutta tämä onneton reppana vain miettii miltä joku viisikymppinen näyttää harrastaessaan seksiä. Niin tyhjä ja ontto on maailmankuva...
Niin ja ajattele kuinka surullinen elämä. Kyllä seksi ja parisuhde on kuitenkin se elämän suola monessa kohtaa. Kieltää itseltään yhden ihmiselon parhaimmista jutuista.
Niinpä. Jospa aikanaan viisikymppisenä sanoo miehelleen/kumppanilleen, että seksit on loppu nyt, koska näytän jo sen ikäiseltä, ettei enää mitään seksiä. Toinen on ihan pihalla, koska on aivan erilainen maailmankuva ja käsitykset elämästä ja parisuhteesta. Varmasti kumppani tuntee itsensä todella petetyksi. Jos ois ajoissa tiennyt, ei olisi mihinkään tuollaisen kanssa ryhtynytkään.
Mitä tuokin on keltään pois? Itse hän lapsen hoitaa miehensä kanssa eikä kuulu muille. Ihan sama jos on omituista jonkun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Pitihän se Akulle vastata.
Mistä tiedät kumman raskaus on pidemmällä? Kerrotko.
Vierailija kirjoitti:
Pitihän se Akulle vastata.
Mitä helvettiä sen ois "pitänyt muka exälleen vastata"? Niiden erostakin on jo useita vuosia. Onko sulla jotain omakohtaista kokemusta asiasta, missä vastataan lapsenteolla lapsentekoon, vai mistä näin idioottimaisen teorian pykäsit? Kerrassaan mielipuolista. Jonkun kostokropan vielä ymmärtäis, mutta että jonkun exän takia alkais 20 vuoden rumbaan, no ei nyt sentään.
Voisiko ihan vain yksinkertaisesti mennä niin, että on korviaan myöten rakastunut, kun löysi upean miehen ja haluaa rakkautensa kruunata yhteisellä vauvalla? Olen kuullut että ois aika yleistä...
PS. Mieheni työkaveri 32v alkoi seukkaamaan työkaverinsa kanssa, naisella ikää 53 vuotta. Kävivät hoidoissa ja tekivät kaikkensa, mutta lasta eivät saaneet. Yrittivät muuten meiltäkin saada rahaa lainaksi noihin juttuihinsa. Maailma on ihmeellinen.
Laura on muuten niin sexy edelleen
Ikä ei todellakaan ole vain numero, vaan biologinen fakta. Sukusolut vanhenevat omalla määrätyllä aikataulullaan, vaikka niiden kantaja olisikin nuorekas, terve kykenevä. Sukusolujen muutokset koskevat molempia sukupuolia. Siksi onkin outoa, että aina kauhistellaan pelkästään iäkkäitä synnyttäjiä, myös isän sukusoluissa on ikäntymismuutoksia, jotka voivat vaikuttaa syntyvän lapsen kehitykseen.
Se, että tuntee lähipiiristään esimerkin, jossa nainen on saanut lapsen iäkkäämpänä ja hyvin on mennyt, ei poista tilastollista tosiasiaa siitä, että erilaiset kehityshäiriöt ovat yleisempiä lapsilla, jotka ovat saaneet alkunsa ”ikääntyneiden” vanhempien sukusoluista. Ei siis voi ajatella niin yksioikoisesti, että kaikki iäkkäämpien vanhempien lapset olisivat terveitä tai kaikki kehityshäiriöisiä. Tilastojen mukaan molempia löytyy, joskin eriasteisia kehityshäiriöitä enemmän.
Mielestäni kellään ei ole oikeutta haukkua nettipalstoilla tätä kyseistä näyttelijää ja hänen raskauttaan. Siinä on tilastolliset riskinsä, jotka tuleva äiti varmasti itse tiedostaa ja on puntaroinnut. Hän varmasti on oivallinen äiti jo pelkästään elämänkokemuksensa ansiosta ja tuossa iässä lapsen saanti ja hoivaaminen varmasti on monella tapaa aivan upeaa. Mielestäni esim. se, että on muihin vauvan vanhempiin verrattuna iäkkäämpi tai että on eläkkeellä kun lapsi on lukiossa, ei ole mikään ongelma — pääasia on se, millä tavoin lastaan hoitaa.
Mutta ei myöskään kielletä ihmisen lisääntymisbiologian tosiasioita niin naisten kuin miestenkään osalta piiloutumalla jonkun ikä on vain numero -mantran taakse!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mietityttää, miten tässä jaksaisi 2 vuotiaan uhmakohtausten kanssa taistella, kun 14 vuotiaan murrosiänkin kanssa on välillä aivan puhki, ja henkkoht murrosiän kanssa on mulla helpompaa kuin uhman. N50.
Toiset jaksaa paremmin kuin toiset. Jos itse et jaksaisi, se ei tarkoita etteikö kukaan muukaan jaksa. Minä jaksoin aivan loistavasti oman kuopukseni pikkulapsiajan. Olin 45 hänen syntyessään, en siis ihan 48, mutta eipä tuo muutama vuosi varmasti tilannetta muuttaisi. Nyt lapseni on jo 14v. Hyvin jaksan edelleen. Toiset ei jaksa hoitaa lapsiaan kolmekymppisinäkään. Isovanhemmilla hoidatetaan kun tarvitaan lepoa ja ”omaa aikaa”. Ei se jaksaminen aina ikää katso.
Kyllä minä veikkaan että on ennemmin vahinkolapsi "ei tässä iässä enää ehkäisyä tarvita" kuin hoidoilla aikaan saatu. Tai sitten vaan iloinen toiveiden täyttymys vuosien yrityksen jälkeen. Kyllä tuon ikäisenä vielä voi luomusti raskautua, ei kaikki mutta jotkut voi. No, joka tapauksessa, oli miten oli, onnea ja terveyttä heille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana uutinen, onnea Laura!
Miksi muka? Mitä ihanaa tässä on? :D Laura Malmivaara saa vauvan, onpa hemmetin "ihanaa".
Ensinnäkään en pidä tuosta näyttelijästä, ja toisekseen, ei ole mitään ihanaa siinä että tuiki tuntematon ihminen saa vauvan.
Kehopositiiviset yh-mamat ovat todistetusti kateellisia MOT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.
49v
Ei ole Lauran vika että olet päästänyt itsesi rupsahtamaan.
Kaikki minun ikäiset on rupsahtaneita, ei keho ole sen nuorempi himojumppaajalla kuin muillakaan.
Nitisee ja natisee ne Laurankin paikat jos joutuu vääntyilemään seksissä, ja taitaa päästä myös paukkuja ja lorahtaa pissi väärässä kohtaa, ainakin yleensä minun ikäiset käy yölläkin vessassa, jopa useamman kerran, ja kun pissahätä iskee, niin sitä ei todellakaan kauaa pidätellä. Zombieseksiä, nirinari, pröööt.49v
Mä oon 48v ja elämäni kunnossa. Ei todellakaan nitise tai natise mikään paikka seksiä harrastaessa. Siitä pitää huolen terveellinen ruokavalio, liikunta, jooga ja nuorekas mieli. Jos ei koskaan liiku, venyttele ja ylipainoa on paljon, niin sitten kai tuntee olevansa ikäloppu. Kannattaisi sunkin tehdä jotain kropallesi!
Nainen voi tehdä lapsia kunnes menkat loppuu noin 45-55 v. Ja silti järki päässä ehkäisy on vapauttanut naiset !
Vanhat naiset tekee lapsia yli-ikäisenä. Tosi kiva vaihdevuosissa hoitaa taaperoa. No jokaisella valintansa. Mutta vaikka nykykonsteilla saa lapsia vaikka 70- vuotiaana niin ei se lapsia kohtaan oikein ole. Eikä edes itseään.
Ehkäisy ja oma raha kirjoitti:
Nainen voi tehdä lapsia kunnes menkat loppuu noin 45-55 v. Ja silti järki päässä ehkäisy on vapauttanut naiset !
Meinaatko että 55- vuotiaana sitä noin vaan raskautuu siksi kun on vielä menkat🤣 Oletko 16- vuotias vai onko jäänyt biologian tunnit väliin? Vai kenties psykoosissa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisy ja oma raha kirjoitti:
Meinaatko että 55- vuotiaana sitä noin vaan raskautuu siksi kun on vielä menkat🤣 Oletko 16- vuotias vai onko jäänyt biologian tunnit väliin? Vai kenties psykoosissa?
Jos asiassa on promillenkaan mahdollisuus, niin silloin asia ei ole mahdoton, vaan kenties vain epätodennäköinen. Tilastopoikkeuksia on paljon.
Jos oletetaan että tämä tapaus olisi "vahinko" ja erittäin harvinainen poikkeus, niin onko väärin jos haluaa lapsen pitää, eikä abortoida sitä? Me kun emme tiedä miten homma on heidän suhteensa mennyt. eri
Mitä helvettiä se kenellekään kuuluu missä iässä joku saa lapsia? Turha siinä on kauhistella kuinka SINÄ et jaksaisi noin kauhean vanhana, kun kyse ei ole sinusta. Ei se ikä määrittele kehenkään vanhemmuutta millään tavalla. Ja naisten keskimääräinen elinikä taitaa olla reippaasti yli 80 jo, eli ajat muuttuvat.
Säännöllinen seksi pitää paikat kunnossa ja on muitakin keinoja limakalvojen hoitoon. Ilman reseptiäkin. Lisäksi Prisman hyllyltä voi ostaa Rfsun geeliputkilon ja on hyvää ja riittoisaa. Iso violetti/vaaleanpunainen väri putkilossa.