Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Malmivaara,48, raskaana!

Vierailija
09.12.2021 |

Seiska.

Kommentit (732)

Vierailija
381/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu! Onnea hänelle, tai siis heille!

Vierailija
382/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana uutinen, onnea Laura!

Miksi muka? Mitä ihanaa tässä on? :D Laura Malmivaara saa vauvan, onpa hemmetin "ihanaa".

Ensinnäkään en pidä tuosta näyttelijästä, ja toisekseen, ei ole mitään ihanaa siinä että tuiki tuntematon ihminen saa vauvan.

Kehopositiiviset yh-mamat ovat todistetusti kateellisia MOT.

Mee helevettiin kateellisuuksines

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat taas itkee kateellisena. Laura on 100x sexympi kuin yksikään teistä tai edes te yhteensä.

Kuka hullu haluaa olla "sexy" keski-iässä. Parasta keski-iässä on juuri se että kaikki seksikkyys on haihtunut pois ja saa olla vihdoin rauhassa limasilta miehiltä.

Mutta prioriteettinsa kullakin.

Hyvältä musta tuntuu, että oma mies on vielä kimpussa. Muut ei kiinnosta pätkän vertaa.

Onnea kovasti, kuulostaa todelliselta unelmaelämältä ja näytätte varmasti tosi sexxyilt keski-ikäisiltä. Oon tosi kade.

Ikävää, jos joku olisi kimpussa koko ajan, kun paikat on jo vähän kuivuneet. 

No harmillinen tilanne sinulla. Apteekista saat neuvoja.

Kun ei enää kiinnosta koko homma eli en tarvitse mitään apteekin neuvoja ja mahdollisesi sitten muita lääkkeitä, kun tulee joku tulehdus....

Vierailija
384/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole kateellinen, jos joku vielä tuossa iässä saa lapsen. Ihan on hänen oma asiansa, mutta minä itse en nyt enää lähes 60-vuotiaana jaksaisi, jos olisi noin 10-vuotias lapsi. Tuntuu, että haluaa nyt jo jotain muuta tehdä loppuelämän, kun jo on lapsen saanut 20-vuotiaaksi. Vielä pitää olla työelämässäkin vajaa 10 vuotta.  Lapsiaika on koettu ja nyt odotan jotain muuta elämältä. Madollisia lapsenlapsia kyllä haluaisin jossain vaiheessa.  10-vuotiaskin vielä tarvitsee äitiä, vaikka oikeastaan lapsi tarvitsee vanhempiaan melkein niin kauan kuin ne ovat olemassa. 

Onko tämä joku uusi muoti-ilmiö hankkia lapsia lähes 50-vuotiana? 

Vierailija
385/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun isä olisi ollut 49, kun synnyn, olisin jäänyt orvoksi 11-vuotiaana. Jos äiti olisi ollut syntyessäni, hänen kuollessaan olisin ollut 13-vuotias.  Niin sitä ei koskaan tiedä....... 

Pienen vauvan voi saada adoptiossa enintään 45-vuotias.

Vierailija
386/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Sikuriina 92v raskaana.

Vierailija
387/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsekästä myös tehdä lapsia aina uuteen suhteeseen. Eipä siinä paljon lapsia ajatella. Entiset lapset unohdetaan, kun saadaan uuden siipan kans rakkauspakkaus.

Vierailija
388/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.

49v

Ei ole Lauran vika että olet päästänyt itsesi rupsahtamaan.

Kaikki minun ikäiset on rupsahtaneita, ei keho ole sen nuorempi himojumppaajalla kuin muillakaan.

Nitisee ja natisee ne Laurankin paikat jos joutuu vääntyilemään seksissä, ja taitaa päästä myös paukkuja ja lorahtaa pissi väärässä kohtaa, ainakin yleensä minun ikäiset käy yölläkin vessassa, jopa useamman kerran, ja kun pissahätä iskee, niin sitä ei todellakaan kauaa pidätellä. Zombieseksiä, nirinari, pröööt.

49v

Onko sulla mennyt noi ikänumerot vahingossa väärinpäin? Teksti on ainakin 94v näppikseltä.

Näet sitten kun olet 49 että oliko kaukaa haettua, nimittäin tuollasta se keski-ikäisyys juuri on.

Eipä se kyllä ole tuollaista, jos vaan olet pitänyt itsesi kunnossa, etkä ole sairastellut. En koe nyt viisikymppisenä olevani kolmekymppisen veroinen fyysisesti, mutta ei vielä paikat napsu, ja pidätyskykykin on tallella

Onpa hienoa jos et käy öisin vessassa, useimmat käy jo nelikymppisenä.

Ei se pimppitreeni vieläkään myöhäistä ole. Viitseliäisyyttä vaan tuohon oman kunnon ylläpitoon.

- 62 v., enkä käy vessassa öisin

Kunnon kalucircuit?

Vierailija
389/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen ja äidin ikäero 50 vuotta.

Tuleekohan tuostakin nyt "uusi normaali" villitys ett viiskymppisenä puserretaan iltatähti🤔

Hyvä puoli toki ett on vanhuudenpäivillä tuttu hoitaja eikä tarvi lähtee Attendoon kärsimään.

Vierailija
390/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole kateellinen, jos joku vielä tuossa iässä saa lapsen. Ihan on hänen oma asiansa, mutta minä itse en nyt enää lähes 60-vuotiaana jaksaisi, jos olisi noin 10-vuotias lapsi. Tuntuu, että haluaa nyt jo jotain muuta tehdä loppuelämän, kun jo on lapsen saanut 20-vuotiaaksi. Vielä pitää olla työelämässäkin vajaa 10 vuotta.  Lapsiaika on koettu ja nyt odotan jotain muuta elämältä. Madollisia lapsenlapsia kyllä haluaisin jossain vaiheessa.  10-vuotiaskin vielä tarvitsee äitiä, vaikka oikeastaan lapsi tarvitsee vanhempiaan melkein niin kauan kuin ne ovat olemassa. 

Onko tämä joku uusi muoti-ilmiö hankkia lapsia lähes 50-vuotiana? 

Ei tarvitse mikään muoti-ilmiö olla, on naisia jotka haluaisivat lapsia paljon enemmänkin, jos esim. taloudellinen tilanne olisi parempi. Jotkuthan sanovatkin, että ovat kuin luotuja synnyttämään ja äitiys on parasta ikinä.

Onhan noita sijaisperheitäkin, missä on valtavan paljon ongelmia ja ikuista "valveilla oloa", mutta koko elämänsä ovat jotkut taistelleet muutaman ihmiselämän puolesta. Ei sillä niin rikastu, että se syy olisi. Helpommalla pääsisi muissa hommissa.

Nyt on tällä rouvalla ainakin varakas mies, isommat tytöt myös hoitamassa varmaan, ja kenties muutakin tukiverkkoa riittää. Kummallista kun täytyy näinkin intiimiä ja henkilökohtaista asiaa puida täällä.

Vierailija
391/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan näyttelijät ovat paremmassa kunnossa ja nuorekkaampia fyysisesti ja varmaan henkisestikin kuin tavallinen duunaripirkko joka painanut fyysistä työtä melkein koko ikänsä. Raha-asiatkin kunnossa niin mikäs siinä lasta kasvatella.

Tuota nyt ei voi yleistää näyttelijöiden kohdalla, ehkä Lauran, mutta moin muuten mitä nähnyt niin aika huonossa kunnossa moni näyttelijä on jo nuorena, ja usein on myös huonot elintavat.

Vierailija
392/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kade oon, mulla kuukautiset reistailleet jo vuoden verran olen kohta 49v :(

Vierailija
393/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kade oon, mulla kuukautiset reistailleet jo vuoden verran olen kohta 49v :(

Oletko kade säännöllisistä kuukautisista vai vauvasta? Ole kuule onnellinen, että pääset vaihdevuosista eroon. Ei menkkojen loppuminen ole mikään päätös naiseudelle. Melkeinpä päinvastoin.

Hienoa huomata kuinka itsekin sulautuu vuosituhansia jatkuneeseen perinteeseen. Kroppa on tehnyt tärkeimmän tehtävänsä (jos on lapsia halunnut/saanut) ja nyt on aika miettiä muita asioita. Vaikka itsensä hellimistä.

Mieheni työkaveri vinoili miehelleni, kun sai tietää minun olevan isoäiti, että nyt sä nukut mummon vieressä. Tuo asenne teki sen, että annoin porttikiellon meille. Oli monta kertaa pyytänyt itseään kylään.

Ei mennyt tunteisiin muu kuin tuo pohjaton tyhmyys ja asenne.

Vierailija
394/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika itsekästä myös tehdä lapsia aina uuteen suhteeseen. Eipä siinä paljon lapsia ajatella. Entiset lapset unohdetaan, kun saadaan uuden siipan kans rakkauspakkaus.

Miten tämä liittyy Lauraan? Vai tarkoititko Aku Louhimiestä?

Vierailija
395/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ottanut Pfizerin?

Lisääkö siittiösolujen määrää? Meillähän on kansanedustajakin joka on raskaana 10 vuoden yrittämisen jälkeen. Just saying, kun se ei yleensä iän myötä helpotu.

Ja onneksi olkoon.

En tiedä onko sitten todellisuudessa uskottavaa, että jo kahden lapsen äiti kokee pakkomiellettä raskaudesta niin paljon, että kärsii NELJÄ peräkkäistä keskenmenoa eikä vieläkään lopeta yrittämistä... just saying. NELJÄ keskenmenoa. Vaikka on paljon yli 40 v ja hänellä on kaksi tervettä, melko pientä lasta. Neljännen keskenmenon jälkeen MUKA tuumii miehensä kanssa, että koitetaan vielä mihin seuraava kiinnittyy ja kuinka äidille käy... p skanmarjat. Uskoo ken tahtoo, taisi se olla ihan vaan hupsista kerrasta.

Vierailija
396/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa sitten käydä 65-vuotiaana yläasteella vanhempainilloissa.

Mitä väliä? Sauli Niinistö oli 70-vuotias, kun sai vauvan. Anna toisten iloita perheonnestaan ja kuole sinä yksinäisenä, katkerana ja vihaisena tanttana! Onnea Lauralle, ihana uutinen.

Vierailija
397/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain toisen lapsen ihan helpolla ja luomusti 41- vuotiaana. Nyt 5 vuotta myöhemmin en enää uudestaan jaksaisi vauvaa, mutta tässä kohtaa on jo enempi oma mukavuus kyseessä.

Ihmetyttää nämä, jotka eivät jaksa hoitaa vauvaa. Eikö teillä ole perheessä isiä, jotka hoitaisivat vauvaa? Suomessa on vanhempainvapaa, joka mahdollistaa vauvan kokopäiväisen hoitamisen noin 9 kk ikään asti. Miten yhden vauvan hoitaminen voi oikeasti olla niin raskasta? Kaksoset ovat sitten oikeasti raskasta, ellei mies auta. Mutta mukavuudesta kai tässäkin raskaudessa oli kyse, kuten kirjoittaja sanoikin.

Nyt olet päätellyt ihan omiasi muutaman lauseen perusteella, hieman selvennän ettei nyt aivan vääriä käsityksiä väännetä sanomastani; en ole yksin hoitanut lapsiani, on tässä mies ollut koko ajan mukana joten tuolla ”jaksamisella” ei nyt viitattu vanhempainvapaiden jakamisiin tai muuhunkaan varsinaiseen hoitamiseen. Hyvin jaksoin lapseni hoitaa tuolloin vaikka olikin pienet tukiverkot. Jos lapsi tässä iässä elämään tulisi niin tottakai hoitaisin kuten aiemminkin, ei siinä kysellä jaksaako vai ei kun se lapsi on sylissä, kai nyt jokainen lapsensa hoitaa niin hyvin kun voi, ja rakastaa omasta iästä riippumatta tai siitä onko kaksoset, kolmoset vai yksi vauva kyseessä. Se on myöhäistä miettiä jaksamista enää siinä vaiheessa.

Minun kohdalla ”jaksamisella” ja ”mukavuudella” viittaan siihen etten nyt enää toivo lasta tässä iässä koska koen että omat lapset on jo hankittu ja nyt on uusi elämänvaihe, lapsiperheen arkea toki edelleen mutta vauva- elämä on jo ohitettu ja olen tyytyväinen näin.

Siinäkin on eroa miten jaksaa esim. valvoa jos on 25 tai 45, vaikka olisi kuinka hyvässä kunnossa noin muuten. Ihmiset ovat hyvin erilaisia yksilöinä eikä kaikki halua samoja asioita mutta eihän se ole muilta pois.

Vierailija
398/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.

49v

Ei ole Lauran vika että olet päästänyt itsesi rupsahtamaan.

Kaikki minun ikäiset on rupsahtaneita, ei keho ole sen nuorempi himojumppaajalla kuin muillakaan.

Nitisee ja natisee ne Laurankin paikat jos joutuu vääntyilemään seksissä, ja taitaa päästä myös paukkuja ja lorahtaa pissi väärässä kohtaa, ainakin yleensä minun ikäiset käy yölläkin vessassa, jopa useamman kerran, ja kun pissahätä iskee, niin sitä ei todellakaan kauaa pidätellä. Zombieseksiä, nirinari, pröööt.

49v

Mä oon 48v ja elämäni kunnossa. Ei todellakaan nitise tai natise mikään paikka seksiä harrastaessa. Siitä pitää huolen terveellinen ruokavalio, liikunta, jooga ja nuorekas mieli. Jos ei koskaan liiku, venyttele ja ylipainoa on paljon, niin sitten kai tuntee olevansa ikäloppu. Kannattaisi sunkin tehdä jotain kropallesi!

Just näin. 45 v. ja elämäni parasta seksiä. Kroppa on kunnossa ja olen terve. Vauvakuumetta ei silti ole, vaikka ehkä se raskaus mahdollinen olisikin. Mulla on säännölliset kuukautiset vaikka on hormonikierukka - tuskin se hedelmällisyydestä kertoo kuitenkaan.

Ei tässä iässä ole vielä mikään jalka haudassa.

Vierailija
399/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat naiset tekee lapsia yli-ikäisenä. Tosi kiva vaihdevuosissa hoitaa taaperoa. No jokaisella valintansa. Mutta vaikka nykykonsteilla saa lapsia vaikka 70- vuotiaana niin ei se lapsia kohtaan oikein ole. Eikä edes itseään.

Mikä sinä olet sanomaan, mikä on lapsen mielestä oikean ikäinen äiti?!? Aivan varmasti se lapsi rakastaa äitiään, oli se äiti 18, 28, 38 tai 48!

Vierailija
400/732 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin arvasin, että kun tänne tulee lukemaan kommentteja, niin jotkut katkerat mammat ovat keksineet, että Laura on väärän ikäinen äiti. En pysty käsittämään, mikä tekee ihmisestä niin onnettoman, että toisen ihmisen äitiys on vääränlaista, ja sekin johtuu naisen iästä. Aikamoista momshamingia. Häpeäisitte! Keksin kyllä, keitä ne huonot äidit ovat. Ne ovat teidän äitinne, jotka teistä kasvatti noin huonokäytöksisiä ämmiä, ja jos te itse olette äitejä, niin teidän lapsenne taitavat olla pahimman luokan koulukiusaajia. Karma hoitanee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän