Mistä asioista sulle tulee hyvä olo?
Saunapuhdasta oloa ei voita mikään ja on myös ihanaa pujahtaa puhtaisiin lakanoihin.
Kommentit (38)
Mm. siitä, kun on olemassa hyviä sisimmältään kauniita ihmisiäkin, ja nämä ihmiset tuntuvat luonnostaan tunnistavan positiiviset tunteeni heitä kohtaan. Tapahtuu tunnistaminen. Ja siitä, kun tiedän ettei minun tarvitse koskaan enää tavata pahinta tietämääni ihmistä.
Nauramisesta, kehujen saannista, hyvästä ruoasta ja ihastumisen tunteesta.
Piiskaamisesta. Vaikka oon sidottuna ja alistettu, mä en missään muussa tilanteessa oo niin vapaa kaikesta paskasta. Ja se hyvä olo kestää monta päivää, niin kauan ku jäljet on näkyvissä tai tuntuvat.
Orgasmi on jees. Hyvä ruoka. Siisti koti.
Siitä kun joku tykkää musta, tai vaikka ihailee mua. Imen kaikki positiiviset ajatukset ja tunteet itseeni kuin sieni, ilman niitä kuihdun ja masennun. Tulen lähes humalaa vastaavaan tilaan, jos joku rakastaa mua.
Ei oikein mistään. Se onkin ongelma. Ne harvat hetket ovat aika ihania, eivätkä silloin paljon vaadi.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:30"]
Ei oikein mistään. Se onkin ongelma. Ne harvat hetket ovat aika ihania, eivätkä silloin paljon vaadi.
[/quote]
Älä tee siitä ongelmaa.
Seksi, hiihto, sauna, muutama olut
Jooga. Sen jälkeen on niin rentoutunut olo<3
Ja tosiaan jos joku muu kuin sukulainen tai perheenjäsen kehuu ulkonäköä, luonnetta yms. Se tunne on ihana kun tietää että joku pitää susta juuri sellaisena kuin on ja sanoo kuinka ihana on :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:29"]Siitä kun joku tykkää musta, tai vaikka ihailee mua. Imen kaikki positiiviset ajatukset ja tunteet itseeni kuin sieni, ilman niitä kuihdun ja masennun. Tulen lähes humalaa vastaavaan tilaan, jos joku rakastaa mua.
[/quote]
Oletko narsisti?
Olo puolison iholla. Jos on vaikka aamu ettei huvittais yhtään lähteä töihin, niin hetki siinä lämmössä ja tuoksussa. Ihan käsittämätön vaikutus kaikkeen. Sielunkumppani..
Kauniista maisemakuvista, ihmisten auttamisesta, kun vatsa on täynnä hyvää ruokaa, autolla ajamisesta, kissa möyhimässä mun mahaa, näistä tulee hyvä olo :)
Kun on mennyt nukkumaan ja on jo melkein unessa, niin kissa tulee ja asettautuu polvitaipeisiin. Sen lämpö ja kevyt paino tuntuu peiton läpi.
Alkoholista, se alkava nousuhumalan tunne on mahtava. Enkä kärsi edes krapuloista, niin vastaan alkoholista tulee hyvä olo.
Saunan siivous. Siinä näkee työn jäljen ja liikkumisen ansioista olokin on mitä parhain.
No pillua kun saa, niin kyllä elämä taas hymyilee.