Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka vuotinen dilemma. Mitä lahjaksi miehelle? Vinkkejä?

Vierailija
09.12.2021 |

Miehellä ei mitään erityisiä harrastuksia ja kaikki seksiin viittavat lahjat voi jättää vinkkailematta. Ne kyllä tiedetään. Mitä itse ostatte miehellenne joululahjaksi?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin zoom-objektiivin miehen filmikameraan. Valokuvaus on hänelle uusi harrastus ja kameraan on ollut vain ns. normaaliobjektiivi, joten uusi objektiivi mahdollistaa monipuolisemman valokuvauksen. :)

Vierailija
42/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku yhteinen teatteri, illallinen tai hotelliyö. 

Mikä siinä on, että vielä vuonna 2021 jotkut naiset kuvittelevat, että tuollainen on miehen mielestä jotenkin kiva "lahja" kun nainen saa itselleen mieluisan jutun samalla. Sitten vielä aina joku toinen pölvästi komppaa, että "juu mäkin ostin meidän Penalle ja mulle yhteisen naurujoogakurssin ja mies kehui niin kovasti lahjaansa". No totta kai joka ikinen fiksu mies kehuu ylistävästi kaikki naiseltaan saamat lahjat, jos ei halua ampua itseään jalkaan. Kyllä rakas, aivan ihana lahja oli.

Miten sumussa voi nainen olla, jos ei näitä asioita vielä nykyaikanakaan tajua? Ostakaa nyt vielä joku ihana hedelmäkori ja alkoholiton pieni skumppapullo sen hotellilahjakorttinne kylkiäisiksi, voi jumaliste. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte saman katon alla niin loistava lahja miehelle on vapaa viikonloppu ilman oma akkaa mailla halmeilla. Ostat ja teet jääkaapin täyteen miehen lempiruokia ja juomia, pakkaat laukkusi ja suksit koko viikonlopuksi pois paikkakunnalta perjantaista sunnuntai-iltaan tai mieluummin koko viikoksi. Et soittele, kysele etkä utele mitään reissun aikana etkä sen jälkeen.

Takaan, että parisuhde voi paremmin. Tuo lahja kannattaa antas useamman kerran vuodessa.

Vierailija
44/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku yhteinen teatteri, illallinen tai hotelliyö. 

Mikä siinä on, että vielä vuonna 2021 jotkut naiset kuvittelevat, että tuollainen on miehen mielestä jotenkin kiva "lahja" kun nainen saa itselleen mieluisan jutun samalla. Sitten vielä aina joku toinen pölvästi komppaa, että "juu mäkin ostin meidän Penalle ja mulle yhteisen naurujoogakurssin ja mies kehui niin kovasti lahjaansa". No totta kai joka ikinen fiksu mies kehuu ylistävästi kaikki naiseltaan saamat lahjat, jos ei halua ampua itseään jalkaan. Kyllä rakas, aivan ihana lahja oli.

Miten sumussa voi nainen olla, jos ei näitä asioita vielä nykyaikanakaan tajua? Ostakaa nyt vielä joku ihana hedelmäkori ja alkoholiton pieni skumppapullo sen hotellilahjakorttinne kylkiäisiksi, voi jumaliste. 😂

Arvaa mitä? Vielä on olemassa oikeasti fiksuja miehiä, jotka todellakin arvostavat esim. konserttia, teatteria tai oopperaa ja myös gourmet-illallisia. Minun mieheni on yksi heistä ja kaksi poikaani myös. Esim. molemmat poikamme toivoivat joululahjaksi ravintolaillallista.

Vierailija
45/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankit sille välineet johonkin harrastukseen. 

* ei harrasta apn mies...

Itsellä sama ongelma. Puoliso sanoo, ettei mitään halua. Ilahtuu silti esim. suklaasta ja jos keksin jotain hauskaa, hyödyllistä. Harrastuksiin liittyvät itse hommannut.

Omatekoinen lahjakortti kivaan luontokohteeseen/ruokapaikkaan?

Leffaliput? (omani ei leffassa käy)

Kirja? (omani ei lue)

Niin, tarkoitin välineet johonkin harrastukseen, jonka mies voisi aloittaa. Mistä mies on puhunut olevansa kiinnostunut? Olisiko kiinnostunut vaikka kitaransoitosta, mutta ei ole ikinä tullut aloitettua. Esim. peruskitaran saa aika edullisesti. Jos on puhunut, että retkeily kiinnostaisi, voit ostaa retkeilykengät ja niin edelleen.

Kuka ostaa retkeilykengät kokeilematta? Retkeilykenkiä sentään löytyy vielä kivijalkaliikkeistä aika hyvin, että voi kokeilla montaa mallia ilman tilailuja ja vaihtorumbia. Joulun jälkeen alkaa vielä aletkin. Mies pitäisi minua hulluna, jos hänelle kengät ostaisin. Hänen jalkaansa istuvia kenkiä ei niin hirveästi ole. Harrastukseensa joutuu tilailemaan kenkiä ja sekin on niin toivotonta, että sopivanlaiset löytyy. Usemmat on palauteltu. Saksasta löytyi käytettävät, kun entiset hajosivat.

Vierailija
46/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asutte saman katon alla niin loistava lahja miehelle on vapaa viikonloppu ilman oma akkaa mailla halmeilla. Ostat ja teet jääkaapin täyteen miehen lempiruokia ja juomia, pakkaat laukkusi ja suksit koko viikonlopuksi pois paikkakunnalta perjantaista sunnuntai-iltaan tai mieluummin koko viikoksi. Et soittele, kysele etkä utele mitään reissun aikana etkä sen jälkeen.

Takaan, että parisuhde voi paremmin. Tuo lahja kannattaa antas useamman kerran vuodessa.

Hah! Minä olen useaan otteeseen vuodessa pois kotoa viikon-pari-kolmekin, vkl puhumattakaan. Mitä tekee mies? Soittaa jo ensimmäisenä iltana ja kertoo, että on tylsää, kun en ole kotona. Ja sama toistuu joka ainoa ilta. Ja kun tulen kotiin, on hän niin mielin kielin ja kertoo rakastavansa ja olevansa iloinen, että on taas seuraa.

Ja satunpa tietämään, että hän tosiaan on kotona eikä missään muualla. Ja yksin.

Joskus olen oikein patistanut soittamaan jollekin tutulle ja kutsumaan saunomaan ja syömään.

Vierailija
47/48 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaat joululahjaideoita miehelle, niin Elämyslahjoilta eivät ideat lopu kesken. Olemme vuosien varrella koonneet valikoimaan kaikkea aina karting-ajosta panimovierailuun. 

Klikkaile tekemään joululahjalöytöjä Elämyslahjojen yli 1300 elämyksen valikoimaan, jos sieltä saisit inspiraation uudenlaiseen lahjaideaan >>> www.elamyslahjat.fi/joululahjat/

Vierailija
48/48 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat

Partavesi

Sukulaatia

Hassu jouluinen neulepaita

Tätä en tajua. Näyttävät rumilta, eikä niitä voi käyttää joulun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän