Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi päästätte niitä vieraita lapsia ruokapöytäänne?

Vierailija
05.03.2023 |

Ruoka syödään kotona!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun vieraaksi kenet haluan, en tarvitse siihen sinun "neuvojasi".

Vierailija
2/10 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun kyllä aina ruokapöytään jos lapsen  hyvä kaveri on kylässä. Vieraampia muksuja välttämättä en jos näen ensimmäistä kertaa. 

Siitä en oikein tykkää jos lapsen kaveri on ilman lupaa tyhjentänyt kulhollisen viinirypäleitä tai kirsikkatomaatteja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kadulta vaan huudan outoja lapsia syömään.

Vierailija
4/10 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syö vaikka putkimies, jos sattuu ruoka-aikaan paikalle. Saati sitten lapset.

Vierailija
5/10 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä tarjotaan ruokaa myös vieraille, jos sattuvat meillä ruoka-aikaan olemaan. Kohtelen lapsivieraita samoin kuin aikuisia vieraita. Ei tulisi mieleenkään käydä itse syömään ja jättää joku nälkäisenä katselemaan

Vierailija
6/10 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä opetettiin valehtelemaan, että söi ennen lähtöä, jos vieraissa tarjottiin ruokaa.

Minä tosin en voinut valehdella kurnivaa vatsaani, mutta silti ei tarvinnu mennä vieraissa syömään.

Vierailija
7/10 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka syödään kotona, ravintolassa, kylässä tai missö milloinkin tilanteen mukaan. Jos meillä on vieraita ruoka-aikaan, niin minä tarjoan heille ruokaa.

Vierailija
8/10 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käännän kysymyksen toisin päin: miksi ruoka pitäisi syödä kotona??? Kyllä meillä käy ruokavieraita ja käymme myös itse kylässä ruokailemassa. Eikö tämä ole ihan normaalia elämää?

Vierailija
9/10 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ruokapöydän äärellä on hyvin vaihteleva määrä ruokailijoita: joskus siinä istuu omien lasten lisäksi heidän kavereitaan, joskus omat lapsetkaan eivät ole pöydässä kun syövät kaverillaan. Minusta tämä on ihan normaalia

Vierailija
10/10 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ruoki muiden kakaroita.