Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka vuotinen dilemma. Mitä lahjaksi miehelle? Vinkkejä?

Vierailija
09.12.2021 |

Miehellä ei mitään erityisiä harrastuksia ja kaikki seksiin viittavat lahjat voi jättää vinkkailematta. Ne kyllä tiedetään. Mitä itse ostatte miehellenne joululahjaksi?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunde Svaan kirjoitti:

Minkä ihmeen takia aloittaja et voi kysyä mieheltä, että mitä hän haluaisi joululahjaksi?

Meneekö siinä niiiiiin iso yllätys hukkaan vai mitä?

Mielestäni aikuisten on aina järkevää keskustella keskinäisistä lahjoistaan, jos ei sitten jompikumpi ole sellainen hupakko, joka innostuu ihan tosissaan jokaisesta posliinikoirasta ja pihatontusta.

Minä olen kysynyt, tietysti. Ei kuulemma keksi mitään.

t. Se joka viime vuonna antoi retkeilytarvikkeita ym

Vierailija
22/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin tällaisen miehelle, jolla on jo kaikkea.

https://www.stockmann.com/coravin-model-six-core-silver--viinijarjestel…

Mitä tällä hökötyksellä on tarkoitus tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persettä! Anna sille persettä!

T. Piilohomo

Vierailija
24/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin miehelleni Vanhat koneet-lehden. Olen myös antanut joululahjaksi villapuseron.

Vierailija
25/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankit sille välineet johonkin harrastukseen. 

* ei harrasta apn mies...

Itsellä sama ongelma. Puoliso sanoo, ettei mitään halua. Ilahtuu silti esim. suklaasta ja jos keksin jotain hauskaa, hyödyllistä. Harrastuksiin liittyvät itse hommannut.

Omatekoinen lahjakortti kivaan luontokohteeseen/ruokapaikkaan?

Leffaliput? (omani ei leffassa käy)

Kirja? (omani ei lue)

Niin, tarkoitin välineet johonkin harrastukseen, jonka mies voisi aloittaa. Mistä mies on puhunut olevansa kiinnostunut? Olisiko kiinnostunut vaikka kitaransoitosta, mutta ei ole ikinä tullut aloitettua. Esim. peruskitaran saa aika edullisesti. Jos on puhunut, että retkeily kiinnostaisi, voit ostaa retkeilykengät ja niin edelleen.

Vierailija
26/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sovittu, ettei osteta toisillemme mitään. Ostetaan siis joululahjoja vain lapsille.

Piparia saa, jos on kiltti.

Vierailija
27/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehille lahjoja anneta, niiltä saadaan lahjoja

Vierailija
28/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä aikaa. Meillä se tarkoittaa yhtä keikkaa ja hotelliyötä :) 

Vierailija
29/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin veljelleni tänä vuonna lahjakortin tänne Simplexity Designille. 

Valmistaa siistejä reppuja, ja veli kanniskelee rojujaan ympäriinsä päivittäin rikkinäisessä ja risassa pussukassa jota on joskus voinut kutsua repuksi, -90luvun lopulla. Käyttököön lahjakortin miten haluaa. Tuolta saa myös upeita nahkalompakoita

IG:stä löytyy: https://www.instagram.com/simplexitycustom/

Vierailija
30/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen metsästänyt miehelle huutonetistä hänen lapsuutensa lempikirjat (sovimme että vain käytettyjä tai itsetehtyjä lahjoja) Pikkuprinssin, Kurnun ja Loikan, Suunnattoman Suuren Krokotiilin sekä Pessin ja Illusian.

Mieheni on kirjailija, runoilija ja kirjahörhö, joten uumoilisin lahjojen sopivan.

Lisäksi hän fanittaa Carcassonne-peliä joten hommasin myös netitse ruotsista tuikiharvinaisen kaksinpeliversion.

Vierailija
31/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kirjaa, nahkaiset grillaushanskat, pyjaman, konvehteja joista pitää ja neuleen (tätä ihan pyysi). 

Vierailija
32/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus, toimiiko tämä? Meillä on ollut tällainen sähköinen viinipullonavaaja ja oli surkein ostos ikinä ja vei tilaa. Ja myös kalliimmissa ravintoloissa pullo on avattu sellaisella superkätevällä tarjoilijan korkkiruuvisetillä

Vierailija
33/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinovillaiset olohousut lämmittämään. Meillä on vähän viileää kovilla pakkasilla ja miehen ja edelliset olohousut alkavat olla puhki kuluneet. Lisäksi kirja, jonka ilmestymistä on odottanut pitkään (toivottavasti ehtii jouluksi) ja lempipanimonsa vuosikertaolut. Jos löydän sopivan tai ehdin tehdä, niin kauluria on itse toivonut.

Vierailija
34/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelleni varastoon kestävän ja tarpeellisen hyllyn(huonot puolet: painava laatikko ja hankala paketoida, onnistui aikuisten lasten avulla), jouluisen hilepallosoittorasian(on sydämeltään lämmin ja herkkä, pitää kynttilöistä ja koriste-esineistä, vaikka ei uskoisi karhumaisesta ulkoisesta olemuksesta), tonttukonvehdit, dödön ja tilasin netistä kaksi bändiT-paitaa Pink Floyd ja Iron Maiden. On 50v ja naimisissa oltu v. 1998 lähtien. On kyllä usein vaikeuksia löytää lahjaa miehelle,ymmärrän sen hyvin...Reino tossut on ollut myös hänestä mieluinen lahja, mutta nyt vielä viimevuotiset ok kunnossa.

Vierailija
35/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus, toimiiko tämä? Meillä on ollut tällainen sähköinen viinipullonavaaja ja oli surkein ostos ikinä ja vei tilaa. Ja myös kalliimmissa ravintoloissa pullo on avattu sellaisella superkätevällä tarjoilijan korkkiruuvisetillä

Todellakin toimii. Ei tämä ole mikään avaaja, vaan neula tuikataan korkin läpi ja arvokkaastakin viinipullosta voi ottaa vain pienen lasillisen testiin. Kaasupatruuna täyttää tyhjentyneen osan, joten viinipullo säilyy kuukausitolkulla, jopa vuodenkin, kuten olisi avaamaton.

Näitä käytetään ympäri maailman paremmissa ravintoloissa, joissa asiakkaat voivat pyytää lasillisen arvokasta viiniä eikä tarvitse tyytyä “talon viiniin”, kuten usein Suomessa käy, jos vain yhden lasillisen haluaa.

Vierailija
36/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällä hökötyksellä on tarkoitus tehdä?

Sillä on tarkoitus mahdollistaa vaikkapa arvokkaan vuosikertaviinin maistaminen avaamatta pulloa.

Vierailija
37/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti uuteen harrastukseen, esim. drag show-kurssille. 

Vierailija
38/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunde Svaan kirjoitti:

Minkä ihmeen takia aloittaja et voi kysyä mieheltä, että mitä hän haluaisi joululahjaksi?

Meneekö siinä niiiiiin iso yllätys hukkaan vai mitä?

Mielestäni aikuisten on aina järkevää keskustella keskinäisistä lahjoistaan, jos ei sitten jompikumpi ole sellainen hupakko, joka innostuu ihan tosissaan jokaisesta posliinikoirasta ja pihatontusta.

Mielestäni olisi omituista olla naimisissa ihmisen kanssa jota en tunne sen vertaa, että en osaisi ostaa lahjaa keskustelematta siitä ensin.

Vierailija
39/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei hommata aikuisille joululahjoja, sitten ostetaan jotain kun tarvitaan. Mut ehdottaa voin silti: osta sille hierontalahjakortti. Ei ite kuitenkaan käy ja, jokaiselle se on hyödyllistä ja ihanaa.

Vierailija
40/48 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin toivon vaan sukkia ja boksereita joululahjaksi :D aina hävii pyykissä & kuluu ja millon mitäkin. Ja niinkuin joku kommentoikin niin partavesi olisi kiva lahja myös

M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi