Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan tätä lyttäävää, sairasta yhteiskuntaa, jossa kaikki nyhdetään köyhän selkänahasta.

Vierailija
09.12.2021 |

Samaan aikaan isokenkäiset pitää bileitään vailla huolta huomisesta. Tämäkö se on se elämän tarkoitus? Raadat niskalimassa töitä ja, jos ja, kun pääset joskus eläkkeelle kunto paskana tehtyäsi elämäsi fyysistä, raskasta työtä niin sinut dumpataan jonnekkin hoitokotiin, jossa olot ovat huonommin kuin vangeilla köyhänä odottamaan kuolemaa ja olet enää vain riippakivi yhteiskunnalle?

Mitä järkeä on elää?

Kommentit (195)

Vierailija
81/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut aika kauan työkyvyttömyyseläkkeellä. Minua naurattaa kaikki rikkaat, ahneet ja epäinhimilliset köyhienvihaajat, joilla ei ole mitään käsitystä kenen selkänahasta, kenen työllä ja vaivannäöllä omat rikkaudet on oikeasti saatu.

Kuvittelevat laiskiaiset "ihan itse" ansainneensa "omalla työllään" kaiken.

Jokainen tietää, että kukaan ihminen ei ole niin ahkera tai aikaansaava, että ansaitsisi 1000 000e vuodessa.

Kenenkään "asiantuntijuus" ja "älykkyys" ei ole niin mahtavaa, että voisi mitenkään pitää oikeudenmukaisena palkkoja, mitkä ovat 100 000 kertaa enemmän mitä OIKEASTI TÖITÄ TEKEVÄT ihmiset keskimäärin saavat.

Ai miksi minua naurattaa?

No siksi, kun haaveilette kaikenmaailman parakkikylistä ja kaurapuuroleirikeskuksista työttömille ja sairaille, ja haaveilette kaikkien tukien poistamisesta.

Nauran teille, kun tiedän miten IHANASTI ja OIKEIN teille silloin käy.

Haluan olla näkemässä sen kun saatte ansionne mukaan. Siitä tulee I. H. A. N. A. A. ! ! !

Vierailija
82/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, päättäjät ajattelivat, että työttömän on kivempi levätä ja leikkasivat ansiosidonnaista.

Nyt kodinhoitajat autoilevat eläkeläisiä hoitamassa, hauskaa iltavuoroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, päättäjät ajattelivat, että työttömän on kivempi levätä ja leikkasivat ansiosidonnaista.

Nyt kodinhoitajat autoilevat eläkeläisiä hoitamassa, hauskaa iltavuoroa

1,6 miljoonaa eläkeläistä. Telkkarissa oli, että hoitokotimaksut nousevat 10 miljardiin.

Vierailija
84/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisen ei kannata vuokrata sijoitusasuntoa, kun joutuu hoitokotiin, koska silloin hoitokotimaksu nousee tuntuvasti.

Vierailija
85/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jotain vikaa on ihmisessä joka ei tee töitä ja on köyhä.."

No niin onkin. Niin viallisia ja arvottomia tässä ollaan ihmisinä, että meitä on saatu kiusata, pahoinpidellä, kohdella kaltoin ja väkivalloin jo pienestä lapsesta saakka.

Oma vikahan se on jos syntyy huonoon perheeseen tai kohtaa onnettomuuksia ja sairautta.

Oikeasti jokainen joka ajattelee noin, että ihmisessä on aina itsessä vika, jos menee huonosti tai on sairas, niin se "ajattelija" on itse äärimmäisen pahasti viallinen yksilö itse.

Viallinen, säälittävä, heikko ja ruma ihminen rahoinensa. Ei voi arvostaa tuollaisia yhtään.

Vierailija
86/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja eläkeläinen joutuu ostamaan kodinsiivouksen siivousyritykseltä. Mitä isompi koti sitä kalliimpaa.

Vierailija
87/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas suomalainen saa palkkansa yhteisestä potista, eli verovaroista. On se näin pienessä maassa aika paljon. Siis kaksi kolmesta tekee rahallisesti tuottavaa työtä ja se kolmas kuppaa siitä osansa palkkana.

Vierailija
88/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jotain vikaa on ihmisessä joka ei tee töitä ja on köyhä.."

No niin onkin. Niin viallisia ja arvottomia tässä ollaan ihmisinä, että meitä on saatu kiusata, pahoinpidellä, kohdella kaltoin ja väkivalloin jo pienestä lapsesta saakka.

Oma vikahan se on jos syntyy huonoon perheeseen tai kohtaa onnettomuuksia ja sairautta.

Oikeasti jokainen joka ajattelee noin, että ihmisessä on aina itsessä vika, jos menee huonosti tai on sairas, niin se "ajattelija" on itse äärimmäisen pahasti viallinen yksilö itse.

Viallinen, säälittävä, heikko ja ruma ihminen rahoinensa. Ei voi arvostaa tuollaisia yhtään.

2400 brutto palkalla saa eläkettä 1200 - verot ja leskeneläke viedään 1975 syntyneiltä ja sitä nuoremmilta. Jos omistaa mökin niin ei saa toimeentulotukea lääkkeisiin eikä mihinkään muuhunkaan.

Vierailija
89/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää köyhien vihaajat ottako mitään apua vastaan kun sairastutte tai vanhenette. Käyttäkää seteleitä vaippoinanne ja mähikää ulosteissanne.

Älkää kuvitelko että halveksimienne ihmisten tulisi vaihtaa teidän vaipat ja pesettää teidät!

Laittakaa vaan timattinne ja sijoitusasuntonne käyttämään teitä suihkussa ja pyyhkimään sontaiset pe&"eenne.

Vierailija
90/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja eläkeläinen joutuu ostamaan kodinsiivouksen siivousyritykseltä. Mitä isompi koti sitä kalliimpaa.

Miten 1000 euroa eläkettä saava pystyy ostamaan omakotitalon siivouksen?

Hänen on vaan pakko, jos omaiset ei siivoa.

Vierailija
91/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja voi ihan vapaasi alkaa vaikka pääministeriksi tai ihan miksi muuksi vaan , suomi vapaa maa, ilmaiset koulut jne. Ihan on itsestäsi kiinni.

Aina kaikki *piip* jauhaa tota samaa pas*piip*.           Se maksaa ihan helvtisti(*piip*).       valtiolla on sairaan suuret velat.        Ton ikiliikkuja keskuspankin takia se vaan mahdollista.     Ne kun pysyy pystyssä vaikka ei ole kauhean vakavaraisia.

Vierailija
92/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kolmas suomalainen saa palkkansa yhteisestä potista, eli verovaroista. On se näin pienessä maassa aika paljon. Siis kaksi kolmesta tekee rahallisesti tuottavaa työtä ja se kolmas kuppaa siitä osansa palkkana.

Siinä vaiheessa, kun EU laittaa stopin Suomen velan otolle niin tulee vuokrakatto, asumistukiin ei ole rahaa niin paljon kuin nyt.

Vierailija
93/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän tyhmä kansa on saatu aivopestyä vihaamaan "rikkaita" ja yritteliäitä ihmisiä? Yksi tuttava, joka on ihan vi tun a a s i , ei meinannut uskoa, kun kerroin, että liitoilla on pirusti rahaa ja omaisuutta, mutta silti vain 5% jäsenmaksuista tulee omasta pussista ja loput verovaroista. Taitaa foorumin porukkakin pääosin koostua samanlaisista aa seista.

Vierailija
94/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, et ole ihan köyhä etkä kaikkein huonoimmassa asemassa, kun olet sentään töissä.

Etkä taida olla kokenut milloinkaan oikeaa köyhyyttä?

Jos olisit takuu- tai kansaneläkkeellä taikka pitkäaikaisesti perustyöttömyyspäivärahalainen sekä tämän jälkimmäisen ohessa jotenkin alentuneesti työkykyinen tai osittain työkyvytön, niin siinä tapauksessa voisit luonnehtia itseäsi köyhäksi ja surkutella ankeaa elämääsi.

Minuun ja kaltaisiini nähden Sinulla menee ihan hyvin ja olet etuoikeutetussa asemassa, eikä Sinulla ole puutetta mistään perusvälttämättömyydestä, vaikka et missään yltäkylläisyydessä ja luxuksessa piehtaroikaan.

Vierailija
95/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys on oma valinta. Miksi et ole hyödyntänyt tarjottuja koulutusmahdollisuuksia, miksi kituutat vuosikymmenestä toiseen kun kukaan ei sinua estä vaihtamasta alaa? Edelleenkin voit vaihtaa alaa vaikka tästä päivästä lähtien ja kouluttautua uudelle alalle jos edellisessä ei palkka miellytä tai töitä ei ole. Viitsimistä se kyllä vaatii. Jos ei mikään kelpaa,niin ole sitten köyhä.

Ei se kuule aina ole. Mä tein juuri niin että kun ensimmäinen ala mihin olin kouluttautunut ei enää työllistänyt niin opiskelin uuden joka työllistää 100% varmasti. En vain osannut aavistaa että loukkaantuisin tapaturmaisesti ja menettäisin työkykyni täysin :(

Ja et sitten pysty muka mitään töitä tekemään? Kirjoittaminen ainakin näyttää sujuvan. Kouluttautua voit edelleen.

Haista kuule p*ska! Pystyn näpyttelemään vasemmalla peukalolla tällä puhelimella. Tietokonetta en ole käyttänyt vuosiin. Jänteet menneet oikeasta kädestä. Jostain syystä yksikätistä ei oikein kukaan palkkaa.

Höpö höpö. Mun äiti on syntymästään yksikätinen ilman mitään proteesia. Vakivirassa on sihteerinä.

Vierailija
96/195 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän tyhmä kansa on saatu aivopestyä vihaamaan "rikkaita" ja yritteliäitä ihmisiä? Yksi tuttava, joka on ihan vi tun a a s i , ei meinannut uskoa, kun kerroin, että liitoilla on pirusti rahaa ja omaisuutta, mutta silti vain 5% jäsenmaksuista tulee omasta pussista ja loput verovaroista. Taitaa foorumin porukkakin pääosin koostua samanlaisista aa seista.

Nyt työssäkäyvät maksavat 30 miljardia työeläkkeitä nyt eläkkeellä oleville. Kun maksat palkastasi eläkemaksua niin siitä noin 1,6 % menee omaan eläkkeeseesi ja loput nyt eläkkeellä oleville.

Lisäksi verovaroista maksetaan vielä 3 miljardia eläkkeita sekä 5 miljardia eläkeläisten hoitokoteja, lisäksi heille maksetaan kodinhoitajia, lääkkeitä, kelatakseja, eläkeläisen asumistukea, palveluseteleitä ja verovähennystä siivouspalveluihin.

Työttömyyskorvauksia maksetaan 4,9 miljardia ja osa työttömistä tekee työmarkkinatuella töitä.

Vierailija
97/195 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys on oma valinta. Miksi et ole hyödyntänyt tarjottuja koulutusmahdollisuuksia, miksi kituutat vuosikymmenestä toiseen kun kukaan ei sinua estä vaihtamasta alaa? Edelleenkin voit vaihtaa alaa vaikka tästä päivästä lähtien ja kouluttautua uudelle alalle jos edellisessä ei palkka miellytä tai töitä ei ole. Viitsimistä se kyllä vaatii. Jos ei mikään kelpaa,niin ole sitten köyhä.

Ei se kuule aina ole. Mä tein juuri niin että kun ensimmäinen ala mihin olin kouluttautunut ei enää työllistänyt niin opiskelin uuden joka työllistää 100% varmasti. En vain osannut aavistaa että loukkaantuisin tapaturmaisesti ja menettäisin työkykyni täysin :(

Ja et sitten pysty muka mitään töitä tekemään? Kirjoittaminen ainakin näyttää sujuvan. Kouluttautua voit edelleen.

Haista kuule p*ska! Pystyn näpyttelemään vasemmalla peukalolla tällä puhelimella. Tietokonetta en ole käyttänyt vuosiin. Jänteet menneet oikeasta kädestä. Jostain syystä yksikätistä ei oikein kukaan palkkaa.

Höpö höpö. Mun äiti on syntymästään yksikätinen ilman mitään proteesia. Vakivirassa on sihteerinä.

Joskus on voinut saadakin vakipaikan, nykyään ei todellakaan. Terveitä sihteerejä on työttömänä pilvin pimein, taisi olla yksi niistä ammateista joissa oli eniten ylitarjontaa nimenomaan työntekijöissä. Haluan totisesti nähdä sen yksikätisen joka nykypäivänä saa vakipaikan sihteerinä! Tosin minulla on myös selkä mennyt samassa tapaturmassa. Kärsin joka päivä hirveistä säryistä. Selkä ja käsi rakennettu uudestaan metallista. Yritin tehdä 40%:sta työaikaa toimistotyötä mutta se oli niin hidasta että työnantaja ei jatkanut sopparia, ehdin kuukauden tehdä. Ja silloin olin huomattavasti paremmassa kunnossa, leikkauksen jälkeen huonommassa, vaikka piti tietysti olla juuri päinvastoin.

Vierailija
98/195 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun eläkeläisten pitäisi palsta töihin jotta voimme taata hyvinvoinnin kaikille? Niille jotka ovat täällä vähän aikaa asuneet.

Moni heistä on ollut myös Ruotsissa töissä 70-luvulla.

Näiden on pakko jaksaa.

Vierailija
99/195 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkamiesten on mahdollista lomailla 2 kk vuodesta.

Tämä pitäisi perua heti. Ei mitään typerä pykäliä joilla saadaan lomia venytettyä.

Jos yksityisellä puolella työntekijät lomailijoita noin paljon niin yritykset menisivät konkkaan.

Vierailija
100/195 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin väitetään pokkana ettei köyhät maksa mitään veroja mikä on paskapuhetta, sairaspäivärahasta minkä saan niin menee päälle 20% veroja ja työttömyysturvastakin millä ollut menee saman verran et luuleeko jotkut oikeasti että köyhät saa jotain yli 1000e tukia, ei kyllä se on 500-600 euroa mikä käteen jää et ei paljoa naurata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi