Naiset, miten kannattaa ja aiotte alkaa aseistautua iltaisin liikkuessanne?
Siinäpä se kysymys tulikin. Ihan lailliset keinot siis kehiin. Hiuskiinnepullo, terävät korut, kovaääninen hälytin???
Kommentit (67)
Mulla on käyttölinjainen saksanpaimenkoira, en uskalla lähteä ilman poitsua minnekkään illalla.
2x mut on yrittänyt mamumies raiskata mut eivätpä tuu lähelle kun on koira mukana
N23
Monet afrikkalaiset pelkäävät koiria koska heillä ei pidetä koiria lemmikkeinä ja Afrikassa kulkukoirat levittävät tauteja.
Oisko se burkha nyt niin paha? Kannattaa totutella monikulttuuriin.
Rautakaupasta kettinkiä kättä pidemmäksi yksi kulkiessa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:51"]Monet afrikkalaiset pelkäävät koiria koska heillä ei pidetä koiria lemmikkeinä ja Afrikassa kulkukoirat levittävät tauteja.
[/quote]
Huomaa kyllä, että tummaihoisten adoptiolasten ÄO on 91, jos afrikkalaiset pelkää koiria usean vuoden Suomessa asumisenkin jälkeen.
Itsekin pidän aina pimeällä yksin kävellessä kättä taskussa avaimissa kiinni, siten, että avaimen "terävä" pää tulee sormieni välistä ja voin sillä sohaista silmään jos epämääränen tyyppi yrittää jotain :D mutta nykyisin en paljoa uskalla liikkua iltaisin katuvalojen ulottumattomissa
Vedän yleensä lavetilla perässäni pientä mörssäriä. Oivallista lihaskuntoharjoitusta hyvän puolustuksen lisäksi.
Kyllä se lemmikkipossu on paras henkivakuutus, ei tuu muslimi saastaisen sian lähelle!
Lakkapullo ja sytkäri, tulee tulivana. Linkkuveitsi. Ja pesismaila.
Eihän koiraa voi ottaa iltavuoroon töihin!
Mun avaimenperässä on kiinni teräväksi hiottu hela, seppä mieheni tekemä. Kun kuljen iltasella onn se nyrkissä etu- ja keskisormen välissä.
Mullakin iso koira, mutta ymmärrän, ettei se esim. työmatkalaisia auta. Koiraa ei voi viedä jokapaikkaan.
Mamunaapurilta tulee kommenttia, mutta se siitä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:35"]
Minä olen jo vuosia iltasella liikkuessa pitänyt kädessä auton avaimia terä pystyssä. En ala aseistautumaan, enkä tiedä auttaisiko tuo tositilanteessa mitään, mutta olen ajatellut yrittää survaista sen päällekarkaajan kaulaan. Ei voitaisi syyttää minua aseen kantamisesta ja voisin aina väittää että oli vahinko kun yllätettynä huidoin hädissäni. Ihan suomalaisten miesten varalta olen tätä miettinyt.
[/quote]Huh! Helpotus. Pelkäsin jo sinun olevan rasismi.
-Mies 29v-
http://fightfast.com/blog/wp-content/uploads/2011/10/improviedWeaponKeys-150x150.jpg Avaimet on mulla aina valmiudessa ku kävelen kotiin iltaisin. Muutoin olen huomannut että koira pitää ulkomaalaistaustaiset ihmiset etäällä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:23"]
Asiallinen pukeutuminen.
[/quote] Oletko siis sitä mieltä, että joukkoraiskattu tyttö ei ollut asiallisesti pukeutunut? Entä Porissa poltettu tyttö? Vai onko vain burkha asiallinen?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:23"]
Asiallinen pukeutuminen.
[/quote] Oletko siis sitä mieltä, että joukkoraiskattu tyttö ei ollut asiallisesti pukeutunut? Entä Porissa poltettu tyttö? Vai onko vain burkha asiallinen?
[/quote]
Tapanilan tyttö raiskattiin kotipihallaan talvivaatteissa ja tuskinpa se Porin tyttökään juossut ilkosillaan.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:00"]
Siinäpä se kysymys tulikin. Ihan lailliset keinot siis kehiin. Hiuskiinnepullo, terävät korut, kovaääninen hälytin???
[/quote]
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/iakas-nunna-raiskattiin-intiassa/4905334
[/quote]
Ei ihan auennut miksi linkitit tuon uutisen vastaukseksi tähän viestiin.