Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miten kannattaa ja aiotte alkaa aseistautua iltaisin liikkuessanne?

Vierailija
14.03.2015 |

Siinäpä se kysymys tulikin. Ihan lailliset keinot siis kehiin. Hiuskiinnepullo, terävät korut, kovaääninen hälytin???

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:15"]

Mulla on koira. Iso, remmitön ja koulutettu, sivulla kulkee. Poliisit eivät kommentoi, keski-iän ylittäneet fifin ulkoiluttajat rääkyvät epätoivoisina koiravihaansa (miksi niin paljon koiraa pelkäävä hankkii itselleenkin koiran??) mutta jumalauta että rättipääkansa kiertää ja kaukaa ja se on pääasia, olen tyytyväinen. Voin kulkea missä vaan ja milloin vaan, toki kaikkiin sisätilatapahtumiin en valitettavasti voi vartijaani ottaa mukaan.

[/quote]

Mikä rotu kyseessä?

Vierailija
42/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo 20 v sitten hiuslakkapullo mukana kun jouduin kulkemaan yksin iltavuorosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on kyl hyvä! Itelläkin melko iso, hyvin koulutettu, suojeleva tapaus :)

Vierailija
44/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin hankkia burkhan ja liikkua tästä lähtien se päällä klo 19 jälkeen.
Enköhän saa olla rauhassa.

Vierailija
45/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkari taskussa

Vierailija
46/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:00"]

Siinäpä se kysymys tulikin. Ihan lailliset keinot siis kehiin. Hiuskiinnepullo, terävät korut, kovaääninen hälytin???

[/quote]

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/iakas-nunna-raiskattiin-intiassa/4905334

Vierailija
47/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pippurisumute on laiton? Hiuslakka ois muuten jees, mutta sitä ei saa tähdättyä eikä mee pitkälle.

Vierailija
48/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:05"]

Mulla oli jo 20 v sitten hiuslakkapullo mukana kun jouduin kulkemaan yksin iltavuorosta.

[/quote]

Ei se hiuslakka vaikuta yhtään mitään. Kokemusta on hurjilta nuoruusvuosilta.

Vierailija
49/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vuosia iltasella liikkuessa pitänyt kädessä auton avaimia terä pystyssä. En ala aseistautumaan, enkä tiedä auttaisiko tuo tositilanteessa mitään, mutta olen ajatellut yrittää survaista sen päällekarkaajan kaulaan. Ei voitaisi syyttää minua aseen kantamisesta ja voisin aina väittää että oli vahinko kun yllätettynä huidoin hädissäni. Ihan suomalaisten miesten varalta olen tätä miettinyt.

Vierailija
51/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä just viikolla tilasin yhden ketjun innoittamana ryöstöhälyttimen itselleni sekä tyttärelle. Sokka irti ja 110 desibelin mökä. Minusta se on kuitenkin vain pieni varmennus turvallisuuteen. Toivottavasti ei kummankaan meistä noita tarvitse käyttää kuitenkaan.

Vierailija
52/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sormessa on semmoinen mukava sormus, jolla täräytän tarvittaessa.

Vierailija
53/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:07"]Miten kovaääninen hälytin auttaa? Ei suomalaiset tule auttamaan kuten joukkoraiskaustapauksessa nähtiin. Ahdistelu alkoi jo junassa eli kyllä nähtiin. Ei apua tullut.
[/quote]

Valitettavasti muilta on turha odottaa apua. Kannattaa varautua siihen.

Vierailija
54/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyyn rikolliseen profiilin sopivilla tulisi olla seurantapanta jalassa tai vielä parempaa vartija mukana ulkonaliikkuessa ettei vain provosoidu tekemään rikoksia. Kallista kyllä mutta säästettäisiin poliisin ja oikeuslaitoken yhteiskunnalle tuottamaa kulua.

Vierailija
55/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haulikko, moottorisaha ja sinko - ne kyllä tepsivät.

T. Action woman

Vierailija
56/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekinheitin.

Vierailija
57/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa naiset pistooli kuten Katariina teki salkkareissa.

Vierailija
58/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallopäinen tikkari esim. Chupa chups. Se pallopää tuetaan kämmeneen ja muovitikku sojottamaan keskisormen ja nimettömän välistä. Sillä teräviä iskuja kaulaan tai kasvoihin niin, että hyökkääjä hämääntyy ja saat arvokkaita sekunteja pakoon juoksuun. Tämä vinkki oli jossain survivalisti-ohjelmassa.

Vierailija
59/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oikeasti on sähkölamautin :D Jenkeistä. Ei etä kylläkään, vaatii tökkäämisen kontaktissa. Ei laillinen, mutta ennemmin sakot kuin raiskaus jos tositilanne tulee. Virossa myydään aika avoimesti suihkeita ja nyrkkirautoja ym suomituristeille, jos pokka riittää kuljettaa laivassa. Noissahan voi käydä tosi pahasti, pahimmillaan henki lähteä, eli aina mieluummin karkuun ja vain äärimmäisessä hädässä ja selkä seinää vasten mitään voimakeinoja... Porukassa saattavat myös säikähtää, suuttua ja kostaa pistämällä päiviltä, eli oman turvallisuudenkin vuoksi karkuun ensin.

Vierailija
60/67 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä pohtinut olisiko kännykän kamerasta apua, lähinnä ahdistelu tilanteessa. Kuvaa ahdistelijoista ja lähetys luotettavalle ystävälle saman tien. Nykyisiä älypuhelimia en tunne niin hyvin, että tietäisin kuinka helppoa ja nopeaa tuo olisi, mutta saattaisivat ahdistelijat vähän säikähtää, kun tuntomerkit on mahdollista levittää vaikka kaikkien saataville. Idean saa tuomita, tai ottaa käyttöön. Ehkä vaatii rohkeutta, en osaa kuvitella tilannetta.

Videokuva toki parempi. Ehkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan