Suositelkaa hyvää tuoksua (raikasta) yli 30v joka hoitoalalla.
Kommentit (23)
Samaan aikaan kaksi ääntä Cleanille :)
Niitä on monta eri, mulla muutamia, kaikki raikkaita. Suosikki tällä hetkellä Cool cotton ja Cotton t-shit. Rainkin kiva.
Cleaniä hetkutellut, en missään lukenut että pitäisi allegikoille sopia?!
Mä oon tällänen lyllerö ja piikikäs.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:10"]
[/quote]
No hoitoalastahan aloituksessa puhuttiin, eli aika huomaamaton ja mahdollisimman vähän oireita aiheuttavan tuoksun pitäisi kai olla kyseessä? Tosin minä en tiedä, saako hoitoalalla minkäänlaisia tuoksuja käyttää ollenkaan. Mutta jos ei saa, niin en tajua, miksi aloituksessa hoitoalaa edes mainittiin.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:12"]Mä oon tällänen lyllerö ja piikikäs.
[/quote]Jaa se ei minuu haittoo.Kiitti kuitennii ku vaivauduit ilmottamaan.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:12"]Mä oon tällänen lyllerö ja piikikäs.
[/quote]Tykkäätkö tehdä provoja?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:12"]Mä oon tällänen lyllerö ja piikikäs.
[/quote]Kyllä koska oma elämä puuttuu.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:12"]Mä oon tällänen lyllerö ja piikikäs.
[/quote]Kyllä koska oma elämä puuttuu.
[/quote]Voi polosta!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:10"]
[/quote]
No hoitoalastahan aloituksessa puhuttiin, eli aika huomaamaton ja mahdollisimman vähän oireita aiheuttavan tuoksun pitäisi kai olla kyseessä? Tosin minä en tiedä, saako hoitoalalla minkäänlaisia tuoksuja käyttää ollenkaan. Mutta jos ei saa, niin en tajua, miksi aloituksessa hoitoalaa edes mainittiin.
[/quote]
ei mielellään, mutta jos tuoksu on hyvin kevyt, sitä ei välttämättä katsota pahalla. Idea sairaaloissa ja vastaavissa on kuitenkin se, että sairaiden ei pitäisi tulla sinun takia entistä kipeämmäksi. Astmaa ei ihan heti ajattele itse, ainakaan ennen kuin itse todistaa tilanteen jossa herkkä astmaatikko romahtaa episodin takia.
ei se sääntö ihan sattumalta ole olemassa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:07"]
Samaan aikaan kaksi ääntä Cleanille :) Niitä on monta eri, mulla muutamia, kaikki raikkaita. Suosikki tällä hetkellä Cool cotton ja Cotton t-shit. Rainkin kiva.
[/quote]
Cotton t-shit :'D
Ei kai missään asiakaspalvelutyössä pitäisi tuoksua, jos ei hoitotyössäkään?
..
Entiswanhaan (-90-luvulla) sormukset, rannekellot, kynsilakka jne oli hoitotyössä ehdoton nono!, koska niissä siirtyy bakteereja potilaasta toiseen. Kynsilakka voi kuulostaa hassulta, mutta jo muutaman päivän jälkeen kynsilakan pinta on sellainen, että se kerää järkyt määrät mikrobeja. Nykyään hoitajilla on rakennekynsiäkin.
...
Sairaaloissa on paljon sellaista, joka ärsyttäisi astmaatikkoa ihan yhtä paljon kuin hoitajan dödö, hiuslakka tai se tuoksu. Ei kai missään ihmisten ilmoilla kannata oleilla itsensä jollain lotranneena???
..
Ap, kokeile Escadan Island Kissiä. Omasta mielestäni tuoksuu "juuri suihkusta tulleelta", ei ole voimakas ja haihtuukin hyvin päivän mittaan.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:52"]
Ei kai missään asiakaspalvelutyössä pitäisi tuoksua, jos ei hoitotyössäkään? .. Entiswanhaan (-90-luvulla) sormukset, rannekellot, kynsilakka jne oli hoitotyössä ehdoton nono!, koska niissä siirtyy bakteereja potilaasta toiseen. Kynsilakka voi kuulostaa hassulta, mutta jo muutaman päivän jälkeen kynsilakan pinta on sellainen, että se kerää järkyt määrät mikrobeja. Nykyään hoitajilla on rakennekynsiäkin. ... Sairaaloissa on paljon sellaista, joka ärsyttäisi astmaatikkoa ihan yhtä paljon kuin hoitajan dödö, hiuslakka tai se tuoksu. Ei kai missään ihmisten ilmoilla kannata oleilla itsensä jollain lotranneena??? .. Ap, kokeile Escadan Island Kissiä. Omasta mielestäni tuoksuu "juuri suihkusta tulleelta", ei ole voimakas ja haihtuukin hyvin päivän mittaan.
[/quote]
Tuoksu aspahommissa on ihan ok, mutta siinä ei pidä "uida". Hienostunut ja kevyt tuoksu on hyväksyttävää.
se taas ei ole jos haiset niinkuin mummo bingo-iltana
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:07"]
Samaan aikaan kaksi ääntä Cleanille :) Niitä on monta eri, mulla muutamia, kaikki raikkaita. Suosikki tällä hetkellä Cool cotton ja Cotton t-shit. Rainkin kiva.
[/quote]
Cotton t-shit :'D
[/quote]
Sopii hoitoalalle.
Marc Jacobsin kukkaistuoksut on kivoja, esim daisy
Clean on hyvä, mutta kyllä siitäkin allerginen niiskuttaa...
Acorellen tuoksut voisivat luonnonmukaisuutensa puolesta olla hyviä vaihtoehtoja. Ovat myös hyvin mietoja. Suosikkini ovat Tea Garden ja Citrus Verbena (vai mikä se oli).