Haluan nyt haastaa oikeuteen työpaikan, missä jouduin työpaikkakiusatuksi
Mitä minun pitää tehdä? On varmasti vain minun sanani kaikkia kiusaajiani vastaan.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, välillä tunteet ja todelliset tapahtumat sekoittuvat. En epäile että olet kokenut tuleesi kiusatuksi, mutta voi myös olla, ettei kiusaamiseksi tulkitsemasi tilanne ole ulkopuolisista tai oikeuden mielestä kiusaamista lainkaan. Kiusaaminen selvitetään työpaikan sisällä, ei huudella ulospäin. Asiasta riitely ja mediassa revittely antaa työntekijästä kostonhimoisen ja riidanhaluisen kuvan.
Haista kuule paska.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Prosessi veisi sun voimat, ajan, sosiaalisen elämän, rahat, maineen ja mielenterveyden. Kannattaako?
Kaikki nuo ovat jo menneet. Paitsi rahaa on.
Ap
Kannattaa muistaa, että Suomessa oikeutta saavat vain juristit (ansiotuloina) sekä rikkaat joiden kukkarosta on varaa lohkoa juristien arpoma oikeudellinen lopputulema.
Me kaikki muut voimme nauttia oikeusvaltiossa elämisestä mutta ei minulla keskituloisena olisi varaa lähteä lakimiehen pakeille. Riski laskun määrästä ja maksajasta auttaa nielemään oman kiukun aika nopeasti. Varsinkin sana-sanaa vasten tapaukset ovat täyttä lottoarvontaa. Ja onnittelut kaikille viikinkiloton voittajille.
Työnantajan pitää järjestää työolot turvalliseksi. Ei kiusaamisille kyllä roketetuille.
Ap on typerä luuseri. Täytyy olla tyhmä ja epämiellyttävä ihminen jos joutuu työpaikalla kiusatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap on typerä luuseri. Täytyy olla tyhmä ja epämiellyttävä ihminen jos joutuu työpaikalla kiusatuksi.
Hei vain Tiina.
Olin tuolloin JHL:n jäsen ja olin heihin yhteydessä asiasta. Heitä ei kiinnostanut hevon vittuakaan. Nykyisin kuulun onneksi Tehyyn, joka tekeekin asioille jotain.
Ap