Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotevastainen, onko moni sukulainen ja kaveri katkaissut välit?

Vierailija
08.12.2021 |

Itse olen miettimässä välien katkaisua yhden kaverin kanssa. Ei sitä jatkuvaa päivittäistä salaliittopaskan spämmäämistä whatsappissa jaksa.

Vaikka sille selittelee juurta jaksaen miksi joku sen lähettämä linkki on täyttä valhetta niin ei se auta. Seuraavana päivänä sillä on taas joku uusi linkki. Itse se ei ollenkaan pysty käyttämään googlea noitten linkkien väitteiden tutkimiseen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätin kanssa saattaa välit mennä. Ei oo pidetty yhteyttä reiluun kuukauteen. Ennen ehkä noin kahden viikon välein. Tämä on ikävää mut en jaksa sitä tuputusta kun olen rokottamattomuuden syyt kertonut. Täti itse kahdesti rokotettu muttei uskalla liikkua hirveästi kun rokottamattomat levittää tautia. 

Vierailija
2/9 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostus suuntaan jos toiseen on perseestä. 

t.  viesti 1 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ihmettelisin, jos jollekin ystävistäni, kavereistani tai sukulaisista ottaisi mitään kantaa rokotuksiin. Ihan olemme eläneet niin kuin ennenkin.

Vierailija
4/9 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen itse siis rokottamaton eikä kukaan ole tietääkseni katkaissut välejä minuun. Tosin lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että jokaisen täytyy itse saada päättää mitä mieltä on. En jaksaisi itsekään sellaista ystävää, joka yrittäisi jatkuvasti ylipuhua minut hankkimaan rokotteen, joten ymmärrän ap:ta. 

Oma tätini on kyllä onnistunut vieraannuttamaan ihmisiä rokotote-kannoillaan xD Näin hauskana sivuhuomautuksena. Mutta hän on muutenkin sellainen ihminen joka tasaisin väliajoin joutuu vaihtamaan maisemaa koska on ajautunut riitoihin liian monen kanssa. Muuten tosi ihana ihminen mutta 1-2 vuoden välein tulee joku ihme riitaantumisepisodi. 

Vierailija
5/9 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on epäloogista soopaa.

Sen kirjoittaja ei selvästikään osaa erottaa sitä mikä linkki on luotettava ja mikä ei.

Hän sekoilee jo siinä, että puhuu yleisesti rokotevastaisista.

Koronarokotteiden vastustamisessa ei ole kyse yleisestä rokotevastaisuudesta, sillä koronarokotteet perustuvat uudenlaiseen mRNA -tekniikkaan, joka tekee rokotteista tehottomia toiminnaltaan ja tehokkaita aiheuttamaan vakavia haittavaikutuksia, jotka ovat tavallisille rokotteille lähes tuntematon ilmiö.

Vierailija
6/9 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän suvussa ei ole ketään joka laittelisi välejä poikki jonkun rokotteen takia. Itse olen kyllä ottanut mutta kaikki suvusta ei. Ei kyllä yksikään niistä rokottamattomista myöskään spämmi mitään rokotevastaisia linkkejä.

Vierailija
7/9 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en vain kommentoi rokotevastaisen sukulaisen linkkeihin. Ihan selvästi mennyt psykoosiin koko tyyppi. Uskoo ettei koko koronaa ole olemassa ja koko yhteiskunta juonii. Joko olen hiljaa tai siirryn keskustelussa ihan muihin asioihin. 

Vierailija
8/9 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi ei koske minua, koska en ole rokotevastainen vaikka en toistaiseksi koronarokotetta otakaan. Mutta vastaan silti, koska en ihan oikeasti elä sellaisessa todellisuudessa, jossa edes kyseltäisiin toisilta rokotteista. Puolisoni on ainoa, joka tietää, etten ole ottanut rokotetta. Minä tiedän hänen ottaneen kolme, mutta keneltäkään muulta en ole kysellyt. Muutama tuttu ilmoittaa Facessa aina, kun käy piikillä, mutta muuten somessani ei näy juurikaan keskustelua rokotuksista.

Vierailija
9/9 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä eivät ainakaan ole. Lähes kaikki sukulaiseni ovat rokotteen ottaneet epäröinninkin jälkeen. Itse en ole ottanut, enkä tule ottamaan eikä kukaan ole sanonut valinnastani mitään. Myöskään minä en ole kommentoinut heidän rokottautumistaan sen kummemmin, tosin asiasta ei oikeastaan edes puhuta. Vanhemmat ovat ainoat joiden kanssa rokotteista on keskusteltu hieman, ilman riitoja toistaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi