Koronapassi tulossa hoitohenkilökunnalle. Onko hyvä vai huono ajatus ?
On ammatteja joissa vaaditaan erilaisia ajantasaisia kortteja/käytyjä kursseja.
Tulityökortti, EA 1 peruskurssi, työturvallisuuskortti... Unohtuiko jokin ?
Hoitohenkilökunnalta voi edellyttää koronapassia. Ei se sen kummempaa ole.
Kommentit (41)
Mikäs ongelma toi on? Lekureista rokotettu 95%, hoitsuista lähes 90%. Jälkimmäinen heikompi luku johtunee siitä että ne on nuorempia. Kaikille vaan pakko, niin päästään me muukin henkilökunta hyödyttömistä maskeista.
Sen ainakin nyt päätin, että enää en äänestä missään vaaleissa, tähän saakka olen äänestänyt kirkollisvaaleja myöten. Tämä rokotusasia oli viimeinen niitti, oli päätös mikä vain. Ei olisi koskaan pitänyt edes tulla puheeksi. Nukkuvien puolue sai ikuisen jäsenen!
Siirrytään eduskunnassakin "kiitos" palkkaukseen , arvostamme äärimmäisen kovasti työntekoanne , valtavan upea kiitos , maksamme tämän lisäksi 2100 e kk palkkaa.
Kiitellään jokaisena perjantaina.
Minulla ei ole älypuhelinta. En hae terveyskeskuksesta mitään koronatodistusta. Saavat lähettää kotiin ja sata kopiota siitä.
https://www.radionova.fi/ohjelmat/radio-novan-viikonloppu/a-211830
Lopun alkua, passi oli ensimmäinen askel, tämä seuraava ja kohta huomataan että meidän jokaista liikettä seurataan ja kontrolloidaan mitä saa tehdä
Passilahan jos sote-ala on pakkorokotettu
Lähihoitajana olen inhonnut työtäni jo kauan. Tämä rokotepakko on viimeinen niitti. Jään työttömäksi. Onneksi minulla on sen verran säästöjä, ettei tarvitse te- toimiston kanssa puljata. Voi pitää lomaa. Töitä löytyy muualtakin.
Koronapassi on yhtä tyhjän kanssa.
Ainoa mahdollinen, vaikkakaan ei todellakaan mukava ja hankaloittaa monen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ja nehän lähtee, tuutte näkemään! Kuka sitten mummot pesee, hoitaa ja kääntelee?
Omaiset itse, eipä taida moni itsekäs omainen tajuta mitä vaatii kun vaatii hoitajille rokotepakkoa. Ette selviä omaishoitajina viikkoakaan, ennenkuin tulee hoitajia ikävä.
Näinhän se kuuluukin olla, jokainen hyvä ja vastuullinen hoitaja on rokotteet ottanut, he itsekkäät jotka eivät halua potilaansa suojata ovat väärällä alalla, pois hoitoalasta!
kannattaa jäädä pois töistä,pitää lomaa kunnes alkaa kelvata työpanos mikäli ei ole jo löytänyt kivempaa työpaikkaa.
Mä olen lähtenyt jo. Enkä katunut.
Rokottamattomat pois hoitoalalta. Tuskin heitä edes paljon on.
En tiedä rokotteen haittavaikuksista mitään. Valistakaa, kiitos.
Alkaa tuntua tämän vouhkaamisen myötä, että vain rokottamattomilla ja koronankieltäjillä olisi oikeuksia. Oikeus tehdä mitä haluaa ja olla piittaamatta mistään muusta kuin omasta navastaan.
Eikö potilailla ja asiakkailla ole oikeus valita / vaatia hoitoa ja palvelua henkilöltä, joka on rokotettu?
Vierailija kirjoitti:
Ja nehän lähtee, tuutte näkemään! Kuka sitten mummot pesee, hoitaa ja kääntelee?
Just on markkinoitu et Suomi on uusi onnela rajan ylittäville tur va paikan hakijoille. Tähän hallitus laskee ja luottaa
Vierailija kirjoitti:
En tiedä rokotteen haittavaikuksista mitään. Valistakaa, kiitos.
Face on ottanut linjauksen että nämä ovat misinformaatiota ja poistaa kaiken järjestelmällisesti
Ei koronapassilla ole mitään tekemistä lääketieteen kanssa. Se ei myöskään suojaa tartunnalta tai estä tartuttamasta. Jos tähän pyrittäisiin, niin puhuttaisiin kaikkien tiheästä testaamisesta huolimatta rokotustilasta.
Ajan ja rahan tuhlausta koko passileikki.