3. rokotus, saitko sivuoireita? Kerro!
2. rokotteesta oireita saanut, paheniko oireet 3. rokotteen jälkeen? Minullle nousi kuume toisen rokotteen jälkeen ja pohdin "kuumeisesti" uskallanko ottaa kolmatta rokotetta. Paheneeko sivuoireet joka rokotteella.. Olisi hyvä kuulla kokemuksia sitä mukaa kun niitä tulee. Luulen etten ole ainoa joka pelkää.
Kommentit (15)
Yritä nyt watun äälilö tajuta, että juuri kukaan ei ole vielä saanut kolmatta rokotetta. Pysy sinä vain siellä sänkysi alla piilossa äläkä yritä häiritä muiden elämää.
Vierailija kirjoitti:
Yritä nyt watun äälilö tajuta, että juuri kukaan ei ole vielä saanut kolmatta rokotetta. Pysy sinä vain siellä sänkysi alla piilossa äläkä yritä häiritä muiden elämää.
Kyllä vaan on saanut, ihan työikäisiäkin ihmisiä. Immuunipuutteisia, terveydenhuollon työntekijöitä, yli 60-vuotiaita,...
Itse saan omani huomenna:)
Ei niistå mitään oireita tule, kun täällä kysytään.
Miksi kertoisin? Rokotekriittiset ovat kuukausi tolkulla huutaneet, että terveystiedot ovat yksityisiä. En ole näiden tyyppien koekaniini.
tuli..autuas olo..olenhan...kuuliainen...kansalainen...
Käsivarsi tuli hieman kipeäksi, mutta ei mitään muuta. Oli Ok jo seuraavana päivänä.
Minulla ei ole toisen rokotteen jälkeen alkanut kuukautiset vieläkään, eli jo kahdet menkat jääneet välistä. Raskaana en ole. Vähän tämä asia huolettaa koska toiveena olisi vauva kunhan opinnot on saatu päätökseen. Ikää minulla 25v ja tätä ennen hyvin säännölliset kuukautiset.
Mulla kasvoi otsaan verta vuotava pillu. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole toisen rokotteen jälkeen alkanut kuukautiset vieläkään, eli jo kahdet menkat jääneet välistä. Raskaana en ole. Vähän tämä asia huolettaa koska toiveena olisi vauva kunhan opinnot on saatu päätökseen. Ikää minulla 25v ja tätä ennen hyvin säännölliset kuukautiset.
😲
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvoi otsaan verta vuotava pillu. 🤪
Kappas! Vaikka itse olet m.lkku.
Aika samanlaiset oireet tuli kaikista piikeistä eli pistokohdan kipua, lihassärkyä ja kuumeinen/viluinen olo (ilman kuumetta). Ne meni ohi päivässä, kun otin särkylääkkeen. Kolmannella piikityskerralla sain samalla influenssarokotteen.
Astra Zeneca ja 2 x Pfizer
Lähti käsivarsi irti johon pistettiin. Kova oli kipu ja käsi muuttui punaiseksi sen jälkeen tipahti maahan. Päätä särki oksentelin yötä päivää 3 päivää. Sain kauhean päänsäryn niin että pää lähti irti ennen sitä revin kieleni irti ja samoin molemmat silmät otin haarukalla silmäkuopista ulos. Kuumeen tuntua ja otin mittarilla peräsuolesta mittari näytti 42 astetta. Järkeni menetin ja hyppäsin lopulta kerrostalon katolta asfaltille. Toivoin kuolevani niin hirveät fibat tuli siitä korona rokotteesta.
Olkapää oli vähän kipeä. Ehkä lievin "kipu" noista