Jättäisittekö te 13 v tytön yksin kotiin pitämään synttäreitä.
siis järjestämään kavereille juhlia illalla ilman valvontaa?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:55"]Naapuri nähtävästi jätti. Tuossa hiukan yli 23 kyllästyin meluun ja menin valittamaan. Mutta samaan aikaan poliisit tulikin j paikalle, joku muu oli soittanut. Juhlapaikan toisenpuolen Naapurin pihalta oli rikottu lamppu, puun latva katksistu ja tavarat hujan hajan, humalaiset lapse nähtävästi. Etupihalla oli kuulemma mopoautojen letka ( meille ei näy). Ei ollut kuulemma vanhemmat kotona, sen kuulin. Ottaako ne tuossa tapauksessa yhteyden sossuun?. Kaikki oli enemmän tai ähemmän humalassa, ikä noin 13-15 v.
[/quote]
Ovat yhteydessä sossuun.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:55"]
Naapuri nähtävästi jätti. Tuossa hiukan yli 23 kyllästyin meluun ja menin valittamaan. Mutta samaan aikaan poliisit tulikin j paikalle, joku muu oli soittanut. Juhlapaikan toisenpuolen Naapurin pihalta oli rikottu lamppu, puun latva katksistu ja tavarat hujan hajan, humalaiset lapse nähtävästi. Etupihalla oli kuulemma mopoautojen letka ( meille ei näy). Ei ollut kuulemma vanhemmat kotona, sen kuulin. Ottaako ne tuossa tapauksessa yhteyden sossuun?. Kaikki oli enemmän tai ähemmän humalassa, ikä noin 13-15 v.
[/quote]
siis sieltä kuului hirveä mekastus ja huuto, ja humalaisia lapsia toikkaroi polttamassa tupakkaa pihalla. Joku näytti liki smmuneelta tonne ulos. Ja tää on eka kerta kun olen aduinalueellamme nähnyt poliisit rauhoittamassa kotibileitä.
En jättäis.
Itse otin ensimmäisen kunnon kännin 12 v ja vuotta myöhemmin sekoilin kaupungilla itseäni 3-6 vuotta vanhempien heppujen kanssa.
Myöhemmin sitten huumeita, irtosuhteita jne. Olen ns. hyvästä perheestä eli oli rahaa, upea talo ja vanhemmilla hienot ammatit yms.
Lapsuus loppui täysin niihin ensimmäisiin känneihin ja vanhempien poikien kanssa sekoiluihin. Onneksi olen ollut niin kovapäinen, että pääsin siitä suosta ns. normaalielämään. Tytölleni olen kertonut omasta lapsuudestani/nuoruudestani ja sanonut, että tiedän kaikki ne kusetukset, mitä hän yrittää, kun olen niitä itse käyttänyt.
Hän tekee sitten mitä oikeasti haluaa, en voi sitä estää, mutta en ainakaan mahdollista em. toimintaa sillä, että mukamas luotan, mutta tosiasiallisesti en vaan jaksa kiinnittää huomiota, niinkuin omat vanhempani tekivät.
Me kavereitten kaa toimitaan noin, et jäähään kotiin. Me ei vaa polteta tai juoda, tyhmien hommaa sellaset
Teini
Kyllä tosta lastensuojelun asiakkuus napsahtaa. Asiassa ei ole edes mitään epäselvää kun lapset tarkoituksella jätetty keskenään.
No en jättäisi. Yleensä menee poliisihommiksi kun niitä teinejä lappaa asuntoon kymmenittäin. Täälläpäin teineillä on tapana mennä kaikkiin bileisiin joista ovat kuulleet, vaikkeivat olisi kuin bileiden järjestäjän kaverin kavereita.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:54"]Kyllä tosta lastensuojelun asiakkuus napsahtaa. Asiassa ei ole edes mitään epäselvää kun lapset tarkoituksella jätetty keskenään.
[/quote] No eipä siitä välttämättä asiakkuutta tule, mutta ottavat kyllä yhteyttä.
Naapuri nähtävästi jätti. Tuossa hiukan yli 23 kyllästyin meluun ja menin valittamaan. Mutta samaan aikaan poliisit tulikin j paikalle, joku muu oli soittanut. Juhlapaikan toisenpuolen Naapurin pihalta oli rikottu lamppu, puun latva katksistu ja tavarat hujan hajan, humalaiset lapse nähtävästi. Etupihalla oli kuulemma mopoautojen letka ( meille ei näy). Ei ollut kuulemma vanhemmat kotona, sen kuulin. Ottaako ne tuossa tapauksessa yhteyden sossuun?. Kaikki oli enemmän tai ähemmän humalassa, ikä noin 13-15 v.