Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpötyyny

Vierailija
22.10.2023 |

Mikä ihana keksintö kipeään selkään <3

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyssari tarjoaa nykyisin vain kylmähoitoa ja jumppaa. Oi niitä aikoja, kun sai lämpöhoitoa ja hierontaa ennen jumppaa.

Vierailija
2/13 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lonkkaan saada :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen?

Vierailija
4/13 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Millainen?

Mulla on jyvätyyny, on hyvä. Tarvii mikron. T. Eri

Vierailija
5/13 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin semmoisen kipeään selkään ja ai perhana kun paheni. En voi käydä edes saunassa tai lämpöisessä suihkussa enää. :( Lääkäristä ei saanut apua. Jumppaa jumppaa. Ai jumppa pahentaa niin et lamaannut seuraavaksi pariksi päiväksi? No, koita jumpata lisää!

TENS-laite on ollut ainoa, joka antaa hieman liikuntakykyä. Luulen, että mulla on välilevynpullistuma, mutta ei suostuta kuvaamaan. Relaksantteihin jouduin kerjäämään reseptin. Eivät nekään tepsineet millään tavalla. Hyvinvointialueet ja Suomen terveydenhuolto on yksi vitsi.

Vierailija
6/13 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Joillekin sopisi lämpö ja lämmin ilmasto. Osa kai kokee saavansa apua viileästä. Joku molemmista, riippuen missä.

Vierailija
7/13 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Millainen?

Tämä on sähköllä toimiva, joka on hyvä juuri nyt, koska hella on rikki, eikä mikroa ole. Tähän saa erilaisia yrttitäytteitä väliin, jos tykkää nuhassa tuoksutella. Ei niistä selkään apua ole, mutta tuoksuupa paremmalle yrttitäytteen kera. Joskus hobbyhallista tilasin. En muista merkkiä.

Vierailija
8/13 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ostin semmoisen kipeään selkään ja ai perhana kun paheni. En voi käydä edes saunassa tai lämpöisessä suihkussa enää. :( Lääkäristä ei saanut apua. Jumppaa jumppaa. Ai jumppa pahentaa niin et lamaannut seuraavaksi pariksi päiväksi? No, koita jumpata lisää!

TENS-laite on ollut ainoa, joka antaa hieman liikuntakykyä. Luulen, että mulla on välilevynpullistuma, mutta ei suostuta kuvaamaan. Relaksantteihin jouduin kerjäämään reseptin. Eivät nekään tepsineet millään tavalla. Hyvinvointialueet ja Suomen terveydenhuolto on yksi vitsi.

Se on niin yksilöllistä, kuten vaivatkin. Äidilläni on myös rytö selkä, mutta eri tavalla. Hän ei yhtään ymmärrä esim. asentojani, koska hänelle ne sattuvat ja minulle helpottavat. Meillä on osin samat diagnoosit, mutta osin erin paikoissa.

-ap

Vierailija
9/13 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Millainen?

Minulla oli sellainen, jonka sai laittaa myös tavalliseen hellauuniin miedolle lämmölle. Sähköä sekin vie samalla tavalla kuin sähkötyynykin. Jyviä olen kokeillut myös tavallisena nukkumatyynynä, mutta niissä ärsytti jyvien rahina. En saanut nukuttua, kun korvissa rouskui koko ajan :D   

(Osa vastauksistani ei vissiin tullut läpi)

- ap

Vierailija
10/13 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei mikään jumppailu autakaan vaan salitreeni.

Vierailija
11/13 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Millainen?

JYVÄTYYNYT MIKROSSA AIHEUTTAA JOKA VUOSI TULIPALOJA. T: kaikki pelastuslaitosten tiedotteet

https://www.is.fi/asuminen/art-2000001051984.html ESIM. Lue täältä.

Vierailija
12/13 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei mikään jumppailu autakaan vaan salitreeni.

Ei kuulemma salille tarvitse päästä, sanoivat sekä lääkäri, että fyssari. Ennen selän rikkoontumista kävin salilla 4 x viikossa. Selän mentyä rikki, en pystynyt kantamaan edes vesilasia. Jumpasta hajosi aina uudelleen ja salille ei tarvitse edes kuvitella palaavansa. Kotona on painoja ym., mutta eipä noilla pysty enää mitään tekemään. Ihan kerrasta päättyi liikunnallinen elämäni. Tein 3-4 tuntia päivässä tanssitunteja ym. ja siihen salit päälle.

Vierailija
13/13 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 12 ap, unohdin laittaa, että eri ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan