Taas "laihduttajasta" lehtijuttu
http://pudotus.blogspot.fi/ blogia kirjoittava Sanna taas vaihteeksi Iltalehdessä kehuskelee laihdutuksellaan. Hänen blogiaan seuranneena ja lehtijuttuja lukeneena en vain ymmärrä hänen tarvettaan hakeutua noin julkisuuteen kun ko.neitokaisella kuitenkin tuo edistyminen on mitä on vaikka aina kehuskeleekin miten hänellä on personal trainerit, räätälöidyt ruokavaliot ja käy niin ja niin paljon salilla. Harmi kun ei vain oikein sitä edistystä ole näkynyt viimeiseen vuoteen :D
Ja joo, ennen kuin joku toteaa ap:n olevan vain itse kateellinen pullero, niin aloitin tämän keskustelun siksi että ärsyttää nämä julkisuudenkipeät laihduttajat. Laihdutus on hyvä homma juu mutta eikö sitä voi tehdä omassa hiljaisuudessaan eikä joka toinen päivä asiasta hehkuttaa jollekin lehdelle -varsinkin jos se tahti on tota luokkaa kun tuolla Sannalla :D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:41"]Mua nuo taas kiinnostaa ja mua kiinnostaisi kauheesti olla jonkinsortin pt/tsemppari laihduttajille. Olen itse onnistunut laihduttamaan ja olisi kiva saada auttaa ihmisiä painonpudotushommassa.
[/quote]
Kyllä se tsemppaus on jees mutta ei sellanen omalla laihduttamisella lesoaminen jos itellä on vieläkin läskiä kropassa eikä ole vuoteen edistynyt :D