Mistä löytyy työttömiä naisia?
Haluaisin tyttöystävän, mutta se tuntuu vaikealta, koska niin moni nainen lähestulkoon vaatii mieheltä sitä, että on töissä. Minä en ole töissä ja silti haluaisin tyttöystävän. Onko yhtälö kerrassaan mahdoton? Mistä ihmeestä löytyy nuori nainen jota ei kiinnosta työttömyyteeni?
T. Ty(t)ötön
Kommentit (25)
Heh, onnea vaan sellaisen löytämiseen. Eihän kukaan nainen ole työtön, aina niillä on jotain häsläämistä, mutta luoja paratkoon, työtön!!! Ehei, ei naiset.
Kai sinä joskus aiot töihin mennä?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:21"]
[/quote]
Ehdottomasti en! Tahdon vain pyöriä av:lla ja harrastaa villiä ja hien hajuista masturbointia.
T. Ty(t)ötön
No mä olin viime kesänä kiinnostunut miehestä, joka oli työtön.
Mutta oleellista ei ole tuo, onko työtön vai ei, vaan miltä muuten vaikutat, haetko töitä, vaikutatko aktiiviselta, mille alalle olet kouluttautunut, mitä harrastat.
Tuo mies, josta olin kiinnostunut etsi töitä ja oli kiinnostunut samoista asioista kuin minäkin. Hän löysikin sitten syksyllä töitä. Emme päätyneet yhteen mutta positiivinen kuva jäi.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:21"]
[/quote]
Ehdottomasti en! Tahdon vain pyöriä av:lla ja harrastaa villiä ja hien hajuista masturbointia.
T. Ty(t)ötön
[/quote]
Niin sitä pitää! Työnteko on akkojen hommaa!
Monet saattaa viihtyä yksikseen netin ääressä, en tiedä.
Jos et ole kovin vanha kääpä, ehdotan opiskelijoita.
Hei mä olin tässä työttömänä ja kyllä, ilman muuta voisin kiinnostua työttömästä miehestä. Tosin me kaksi, sinä ja minä, liikutaan ihan eri ikäryhmissä, että sen puoleen ei nyt vaan käy meidän kesken. Mutta mulla on sellainen elämänvaihe, että lapset on maailmalla ja nyt olisi mahtava lähteä vähän itsekin kiertämään maailmaa rinkka selässä vuodeksi pariksi. Matkaseuralaista vaan on vaikea löytää, kun kaikki on niin oravanpyörässä.
Melko huvittavaa että kun suomi24 pistää haun työtön/ei lapsia/ei halua lapsia, ei tule yhtään osumaa koko Suomen alueella minkään ikäisissä. Eli ei ole olemassakaan tuollaista naista. :) Mitä tästä voimme päätellä? Naiset haluaa vaan rahaa ja lapsia.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:28"]
Melko huvittavaa että kun suomi24 pistää haun työtön/ei lapsia/ei halua lapsia, ei tule yhtään osumaa koko Suomen alueella minkään ikäisissä. Eli ei ole olemassakaan tuollaista naista. :) Mitä tästä voimme päätellä? Naiset haluaa vaan rahaa ja lapsia.
[/quote]
Olen työtön toistaiseksi, ja en todellakaan halua jälkeläisiä. Ero exän kanssa johtui juuri siitä kun hän olisi halunnut alkaa tehtailemaan lapsia, mutta minä en. Noh, eiköhän hän löydä jonkun mukavan naisen synnyttämään itselleen niitä jälkeläisiä. Minä en siihen ala.
N27
Naisista ei ole työntekoon. Pysykööt hellan ääressä vaan master chefiä leikkimässä.
Minä olen työtön nainen, mutta en voisi kuvitellakaan aloittavani seurustelua ennen kuin saan itselleni toimeentulon. Minulle tämä nimittäin iskee itsetuntoon kovaa enkä koe oloani ollenkaan viehättäväksi kun olen niin riippuvainen muista tahoista.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:33"]
Naisista ei ole työntekoon. Pysykööt hellan ääressä vaan master chefiä leikkimässä.
[/quote]
Huono.
Työttömänä on aikaa seurusteluun. Työssäkäyvänä ei jaksa ylimääräistä bs.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:39"]
Työttömänä on aikaa seurusteluun. Työssäkäyvänä ei jaksa ylimääräistä bs.
[/quote]
Riippuu työstä. Ei kaikkien tarvitse valita sitä 8-16 työtä.
Tää nainen ei ollut ainakaan tänään töissä, kysy sitä ulos, se varmaan lähtis:
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:28"]
[/quote]
Niin, kaikki Suomen ihmisethän on Suomi24:ssa.
Ap, mene stalkkailemaan työkkäreihin, eiköhän sieltä työttömiä löydy.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:59"]Tää nainen ei ollut ainakaan tänään töissä, kysy sitä ulos, se varmaan lähtis:
http://static.mitavittua.fi/uploads/2015/03/y2Z9.jpg
[/quote]
:'D ai että ku sais leikata ton sormen tylsällä veittellä.
N24
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:59"]
Tää nainen ei ollut ainakaan tänään töissä, kysy sitä ulos, se varmaan lähtis:
http://static.mitavittua.fi/uploads/2015/03/y2Z9.jpg
[/quote]
Kukas hän on?