Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla tällaista: vaimo kiihii koko päivän ja illalla muhinoidaan?

Vierailija
19.07.2026 |

Eli on oltu 16 vuotta yhdessä ja pari lastakin pullautettu, mutta viime vuoden aikana vaimo on keksinyt sellaisen, että kun ollaan päivä kotona, niin se aina ohi mennen kiihii mua. Flirttailee ja hymyilee seksikkäästi ihan arkisissa raameissa. Välillä jopa hipaisee ja kopeloi, kun kohdataan. Kyllähän tappi on tanassa aina tuollaisen jälkeen ja nyt kesällä vielä niissä pikkubikineissään aivan tahallaan pyllistelee edessä. Illalla vaimo saakin sitten kunnon kyytiä. En tiedä, tuntuu että se suhde vaan syvenee näin vuosien jälkeen. On sattunut kyllä nappivalinta vaimoksi, pakko sanoa. Luonnekkin vaimolla mahtavan eteenpäin katsova ja positiivinen, tasapainottaa tätä mun pessimistisyyttä, just sopivasti. -M36

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ainoita.

Vierailija
2/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yhtä pitkä suhde ja saman verran lapsia, ainoa ero että minä olen se aktiivisempi kopeloija ja kihistelijä.

Homma päättyy lähes joka ilta sänkyyn ja vaimo nauttii saamastaan huomiosta. Toisinaan hän vuorostaan "härnää" minua kun sopiva tilaisuus sattuu, myös tuossa samoilla linjoilla että suhde todellakin on syventynyt kaikilta osin.

Eli nappivalinta täälläkin😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tietysti muitakin. Ollaan vähän vanhempi pari, 27 vuotta oltu yhdessä. Käytännössä joka päivä on naitu, välillä monestikin. Ei näytä laantumisen merkkejä, varmaan naidaan hautaan saakka. Nämä on paljolti tuurista kiinni, että samanhenkiset löytää toisensa, ja tietysti sitten myöhemmässä vaiheessa siitä miten toista kohtelee.

Vierailija
4/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tuommosta päivää näkynyt

Vierailija
5/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastuneena hipelöijä 😌

Vierailija
6/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Pusuttelua jne läheisyyttä päivän mittaan. Sanallisesti lupailua että illalla voisi touhuilla. Innostun itsekkin iltaa odotellessa

Sitten lapset nukkumaan ja hypätään sänkyyn, puoliso hetken katsoo netflixistä jotain rikosdokkaria ja nukahtaa ennekuin alkutekstit ovat päättyneet. Ja minä pettyneenä jälleen kerran tyhjistä lupauksista käännän kylkeä ja alan myös nukkumaan. Näin se useimmiten menee

Vierailija
7/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltän tuo vaimo mahtaa sitä kyytiä saada, ap kun ok lerppamunainen impotentti?

Vierailija
8/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihii.. Onko se suomen sana?

Vierailija
9/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti tuosta niin kauan, kun se kestää.

Koettu ja nähty. Loppuu sitten aikanaan ja saattaa mennä toiseen ääripäähän (kuten meillä).

M61

Vierailija
10/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti tuosta niin kauan, kun se kestää.

Koettu ja nähty. Loppuu sitten aikanaan ja saattaa mennä toiseen ääripäähän (kuten meillä).

M61

Epätodennäköistä että loppuu jos 16v kohdalla homma toimii. Nykysuhteissa hyytyy jo muutaman vuoden jälkeen melkein kaikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi