"Jumala antoi viimeisen leiman". Eikö tuo nyt ole selvää että kyse on täysin päinvastaisesta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000012151016.html
Just kun pappi oli selittämässä että naisen pitää alistua miehen tahtoon, niin salama iski ja katto melkein tippui papin päälle. Eikö tuo nyt ole täysin selvä merkki.
Kommentit (22)
Myydään varastettua ja väärennetään.
Morsian oli kuulemma rukoillut Jumalaa, että anna jokin merkki ettei minun oikeasti tarvitse alistua miehelle vaikka pappi niin sanoisi.
Ukko melkein 50v ja nainen just ja just30v.
ketään ei loukkaantut kirkossa mikä on mielestäni ihme .
Miksi ihmeessä Luojan joka on kaikkivoipa ja joka tietää kaikkien luomustensa teot ennalta, pitäisi viestiä rakennelmiensa kanssa alkeellisten ilmakehän ilmiöiden välityksellä?!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Luojan joka on kaikkivoipa ja joka tietää kaikkien luomustensa teot ennalta, pitäisi viestiä rakennelmiensa kanssa alkeellisten ilmakehän ilmiöiden välityksellä?!
Koita ymmärtää, Hän on niin paha tunari ettei osaa luoda sellaisia kuin haluaa ja joutuu sitten purkamaan turhautumistaan tämmöisellä lapsellisella meuhkaamisella.
:)
Jumala käyttää niin kovaa leimasinta että siinä tulee herkästi viimeinen käyttöpäivä yhdellä iskulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei Jumala halunnut ihmisistä tehdä robotteja, vaan olentoja joilla on vapaa tahto, jota vaan hienovaraisesti ohjaa oikeaan.
ajattelin samoin. Olisi pitänyt hääparin tajuta, että jumala ei ole nyt innoissaan näistä häistä ja ottaa tuumaustauko (joko uskonnon tai sitten suhteen suhteen)
Sopii kysyä oliko jumala kenties Thor -ukkosenjumala.
Se salama sytytti myös salaisen tulipalon.
Mielikuvituksen ja psykoosin rajamailla keikkuvat ihmiset taas keksivät teorioitaan.
Se oli Rutja, joka lähetti salaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jumala halunnut ihmisistä tehdä robotteja, vaan olentoja joilla on vapaa tahto, jota vaan hienovaraisesti ohjaa oikeaan.
Silti Hän on luonut jokaisen meistä jokaikisen aivosolun sekä mielihalun ja on nähnyt koko elämämme kaaren kaikkine tekoineen ennalta jo luomisvaiheessa. Hyvin olisi voinut luoda vähän erilaisenkin, jos joku asia on Hänelle tärleä.
Vierailija kirjoitti:
ajattelin samoin. Olisi pitänyt hääparin tajuta, että jumala ei ole nyt innoissaan näistä häistä ja ottaa tuumaustauko (joko uskonnon tai sitten suhteen suhteen)
Eli kun katson meteorologin ennustuksesta missä on parin päivän päästä ukkosrintama, ja järjestän siellä häät niin jyrähtely on sitten Jumalan kiukuttelua?
Näinkö helppo minun on kontrolloida Luojaa?
"Eli kun katson meteorologin ennustuksesta missä on parin päivän päästä ukkosrintama, ja järjestän siellä häät niin jyrähtely on sitten Jumalan kiukuttelua?
Näinkö helppo minun on kontrolloida Luojaa?"
voi lol... oletko joku asperger?
Vierailija kirjoitti:
"Eli kun katson meteorologin ennustuksesta missä on parin päivän päästä ukkosrintama, ja järjestän siellä häät niin jyrähtely on sitten Jumalan kiukuttelua?
Näinkö helppo minun on kontrolloida Luojaa?"
voi lol... oletko joku asperger?
En, olen vain huvittunut kuinka länsimaisen peruskoulun voi läpäistä niin pahan tason tallukoita että voivat ajatella jonkun yliluonnolisen entiteetin sotkeutumisen ilmakehän mekanismeihin mahdolliseksi.
Venäjä tekee sotarikoksia Ukrainassa. Jumala ei varmaan hyväksy sitä ja lähetti salaman ortodoksiseen kirkkoon. Ehkä tämä oli merkki.
Jahve suuttui tohon huoruuteen ja varastamiseen.