Noloin tilanteesi ylipainon takia?
Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?
Kommentit (924)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:05"]Hääpuvussani oli tiukka korsettimainen yläosa, tietty kiristetty piukeaksi. Olin hääpäivänä kävelemässä alttaria kohti isäni saattamana ja kaikki katsoivat minua. Kuului kova paukahdus, kuin autorenkaan puhkeaminen, ja yläosa ratkesi koko matkalta kyljestä jolloin koko hääpuku valahti lattialle jättäen minut puolialasti molempien sukujen silmien alle. Sen piti olla elämäni päivä :(
[/quote]
Kusen kohta housuihin.:D:D:D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:47"]Jouduin siirtymään lentokoneen takaosasta eteen.
[/quote]
Reps.:D Sori...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:17"]Perseeni ei mahtunut keinuun leikkipuistossa. Lintsillä Kirnun turvakaari meni nipinnapin kiinni. Söin litran jäätelöä kerralla ja sen jälkeen oli vähän ajan päästä taas nälkä. Tuon jälkeen lähti kunnon VLCD-rääkki, 3 kuuria ja -15 kg lähti. Sitten tulinkin raskaaksi, vaikka olimme olleet ilman ehkäisyä jo 3 vuotta. Olin vain ollut liian lihava raskautumiselle. :) [/quote]ei mun perse mahdu normipainoisenakaan lasten keinuihin.
[/quote]
Mä oon näin normipainoisena jäänyt jumiin sellaiseen pikkulasten keinuun (olin vielä aika lähellä alipainoa, mutta on iso perse). Voi hitto. Se oli kauhea tilanne. En meinannut päästä irti. Mietin jo siinä, että pitääkö kutsua palokunta paikalle. Se keinu oli tämän tyyppinen: http://www.playdo.fi/sites/default/files/imagecache/product_full/turvaistuin_playdo.jpg
Tää on muuten todella ihana ketju. Te ootte ihania. :)
[/quote]Tollaseen nyt jää jokanaisen perse kiinni. Mulla jää myös lautakeinuihin vaikkei montaa ylikiloa olekaan. T:lentokoneen takaosasta eteen käsketty ja kertoivat vielä että painon takia : )
Pitääkö joka ikinen ketju pilata noilla helvetin pitkillä lainauksilla ja turhalla jankkauksella, joka ei edes liity ketjuun???
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:45"]
Voi huhhuh, mua oikeesti hävettäis jos mulla olis lihava äiti..
[/quote]
Äläpä sinä lapsi Rakas kanna häpeän pelkoa äidistäsi. On ihan riittävän raskasta, että häpeät itseäsi sitten joskus aikuisena ylipainoisena, sellaisiahan suurinosa meistä suomalaisista kumminkin on.
Olen onnistunut hajottamaan tällaisen tuolin, hih! Onneksi kaverilla oli vakuutus, aika paljon voi tulla tollekin hintaa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:22"]Pitääkö joka ikinen ketju pilata noilla helvetin pitkillä lainauksilla ja turhalla jankkauksella, joka ei edes liity ketjuun???
[/quote]
Niinpä. Hyvät ketjut menee pilalle. >:-(
Oon ollu vastaavassa tilanteessa paikalla viime kesänä Kingissä. Komppasin mielessäni naista joka ohjattiin pois. Ikävältähän tuollainen tuntuu. Itselläni myös ylimääräisiä kiloja.
Asuntovaunun akku hajosi, koska asuntovaunu heilui niin kovasti harrastaessani seksiä eksäni kanssa. Onneksi vaunu ei sentään vierinyt viereistä mäkeä alas. :)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 13:23"]
Viime viikolla uimassa nähtyä: Läski akka hiissautui allastikkaita ylös, perse hipoi kaiteita. Sääliksi kävi miestä, oli lastenaltaalla, normaali vartalo kuten muillakin miehillä siellä, naiset näyttivät suurin osa olevan "hyvässä" lihassa, onneksi joukkoon sattui pari raskauskilotkin jo taaksejättänyttä, timmipeppuista äitiä.
[/quote]:
Raskauskilonsa laiskuuttaan pitäneet alapeukuttaa :)
Tämä kävi tädilleni kun olin lapsi. En siis tiedä paljonko painoi, mutta paljon! Oli meillä käymässä ja meillä on sellainen sivulle päin aukeava suihkukaapib seinustaa pitkin aukeava suihkukaappi. Noh, tätini oli saanut itsensä sinne sisään mennäkseen suihkuun, mutta ei pois! Sieltä hän sitten huuteli meitä alasti apuun. Avattiin kylpyhuoneen lukko ja näky oli aika hurja, siinä oli läskiä painautuneena lasia vasten! Tehtiin iso duuni että saatiin täti ujutettua ( vedettyä täysiä! ) ulos..
Kummallista, että niin monen mielestä nämä ovat hauskoja juttuja.
Minusta on surullista ja ahdistavaa olla lihava ja kohdata sen myötä ikäviä tilanteita. Uskoisin, että näiden "hupaisien tarinoiden" taustalla on paljon masennusta ja häpeää, jota yritetään peittää huumorilla.
Mutta, jos itseironia ja komiikan löytäminen tilanteista yhtään auttaa kestämään, niin hyvä kai sitten.
Itse en pysty!
Olin tapaillut kuukauden verran erästä miestä ja meille koitti se ensimmäinen kerta.. Vietettiin koti-iltaa ja alettiin pussailla sohvalla. Olin hajareisin hänen sylissään sohvalla ja hän yritti nousta sohvalta ylös minä sylissään, että saisi kannettua minut makkariin.. No arvaatte varmaan, miten siinä kävi :D Ylös hän pääsi, mutta ei jaksanut pidellä minua, joten lensin selin sohvapöydän päälle. Lastulevypöytä meni halki ja siitä katkesi kaksi jalkaa. Olin tuolloin 160cm & 80kg. Eipä kauaa tapailtukaan tuon tapahtuman jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:13"]
Olimme mieheni kanssa pienimuotoisella vaellusretkellä lähimetsässä. Eteen tuli oja (korkeintaan metrin leveä). En päässyt yli vaan jäin toiselle puolelle mieheni hypätessä (lue astuessa)ketterästi ja jatkaen matkaansa. Pulleat poskeni täyttyivät kyynelistä kun katselin mieheni loittoavaa selkää. Näimmme myöhemmin parkkialueella ja ajoimme kotiin 400 metrin päähän. Hain lohtua lähi Siwasta.
Myötähäpeää olen aiheuttanut tilanteissa, joissa olen kertonut maistelevani vähän ja kalorini jäävät päivätasolla noin. 1500 Kcal paikkeille. Vaikuttaahan se epäuskottavalta kun mittaa on alle 160 cm ja painoa lähemmäs 150 kg. Luut painavat. Lisäksi urheilullisena omaan lihaksia, jotka nekin painavat.
T. Pirjo Porvoost
[/quote]
Kyllä paksukaisilla aina niitä tekosyitä riittää.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:34"]
Jouduin yöksi vuodeosastolle. Ei löytynyt tarpeeksi isoa paitaa päälle ja läski vilkkui nappien välistä. Painoa on noin 105 kiloa. Pitääköhän minua lihavammat omat vaatteet päällä tai ehkä silloin isot koot pyykissä...
[/quote]
Mä sain miesten vaatteet Töölön sairaalassa. Muuten ihan samanlaiset, isommat vain kooltaan ja naisten sairaalakamppeet oli muistaakseni marjapuuron väriset ja miesten siniset. Eli kaikki muut sitten kyllä tiesi, että olin miesten vaatteissa. Jouduin myös itse työntämään sänkyni leikkaussaliin tippapullossa kiinni jo ollessani, mikä tuntui kyllä oikeesti vähän liioittelulta, kun hoitsuja oli 2 ja mun paino oli siihen aikaan kumminkin alle 100 kg, jossain 90 kg kieppeillä.
[/quote]
Kuulostaa todella kummalliselta toi sängyn itse työntäminen! Sängyllä on sitä paitsi ihan helppo kuljettaa +150 kiloistakin, kääntelyissä ja vuoteeseen hoitamisessa on enemmän ongelmia sitten.
[/quote]
Ihan selvää vittuiluahan tuo on ollut. Mä painan 95 kiloa ja kun olisin halunnut itse kävellä saliin, niin suositeltiin ennemmin sängyllä menoa, eikä ollut mitään ongelmaa.
Mt-osasto löytänyt näköjään tämänkin ketjun. Älkää välittäkö niiden ininöistä, ootte oikeesti parhaita! :D Alan epäillä, että huumorintajulla on jotain yhteyttä rasvakudoksen koon kanssa...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 11:51"]17-vuotiaana yhdellä leirillä onnistuin rikkomaan kaksi sänkyä viikon aikana. En siis pomppinut niillä tai mitään, toinen meni kun istahdin sille ja toinen siinä, kun laitoin illalla maaten. Olivat kyllä vanhoja ja hapristuneita leirikeskuksen sänkyjä. Silloin painoa oli 140 kg, nykyään on tuotakin enemmän. [/quote] Painoit 17v jo 140 kiloa? Herranjumala. Sähän teet hidasta kuolemaa, kai sä sen tiiät. Mitä sä oikein syöt ja kuinka paljon jos saa kysyä?
[/quote]
Olen hyvin tietoinen tuosta asiasta, kiitos vain. Tässä ketjussa ei kuitenkaan ole tarkoitus keskustella minun tai kenenkään muunkaan elintavoista, joten jätän vastaamatta, ettei mene ihan off-topiciksi.
[/quote]
Mitä sitten? Montaa varmasti kiinnostaa mitä syöt. Itse syön pitsaa kerran viikossa, ehkä pari kertaa hampparia ja suklaata joka päivä mutta painan silti "vain" 76 kiloa ja oon 170 pitkä. Eli syötkö pitsaa monta kerta päivässä vai?
[/quote]
En ole tuo henkilö, mutta eipä sunkaan syömisissä ole kehumista ;)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:55"]Ostin hameen kokoa 42. Ja pituutta on ja oli 159 cm!
[/quote]
No mut eihän toi nyt oo mitään...
Tää ei oo sattunu mulle vaan mun tädille. Olivat olleet äitini kanssa hiihtämässä ja täti oli yhtäkkiä kellahtanut kumoon. Äiti auttoi tätiä nousemaan ylös, mutta aika pitkään siinä meni, ku piti kuilemma tehdä sellaista edestakaista "soutuliikettä" että saa mamman ylös. :D