Noloin tilanteesi ylipainon takia?
Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?
Kommentit (924)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:34"]
Jouduin yöksi vuodeosastolle. Ei löytynyt tarpeeksi isoa paitaa päälle ja läski vilkkui nappien välistä. Painoa on noin 105 kiloa. Pitääköhän minua lihavammat omat vaatteet päällä tai ehkä silloin isot koot pyykissä...
[/quote]
Mä sain miesten vaatteet Töölön sairaalassa. Muuten ihan samanlaiset, isommat vain kooltaan ja naisten sairaalakamppeet oli muistaakseni marjapuuron väriset ja miesten siniset. Eli kaikki muut sitten kyllä tiesi, että olin miesten vaatteissa. Jouduin myös itse työntämään sänkyni leikkaussaliin tippapullossa kiinni jo ollessani, mikä tuntui kyllä oikeesti vähän liioittelulta, kun hoitsuja oli 2 ja mun paino oli siihen aikaan kumminkin alle 100 kg, jossain 90 kg kieppeillä.
Siskoni jäi jumiin sellaiseen leikkipuiston kiikkuvaan laitteeseen. Oltiin kai vähän juotu ja oli ilta. Puisto oli meitä lukuunottamatta tyhjä. Haluttiin vaan varmaan mennä sinne leikkimään. Me naurettiin aivan hysteerisinä kun toinen oli jumissa. En muista, koitinko mäkin kiskoa siskoa irti. Ja eikös siitä sitten mennytkin molempien tuttu, semmoinen aina vakava ja ankaran oloinen vanha mies, ohi. Katsoi aika pitkään, että mitä me puuhataan, ei kuitenkaan tervehtinyt, tuijotti vaan yhtä ankarana kuin aina. :D
Me aina taannutaan siskon kanssa kun nähdään. :D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:15"]Harrastimme mieheni kanssa seksiä ja siinä kiihkoissani vahingossa "hyppäsin" mieheni päälle vähän turhan rajusti. Aikeenani oli siis ratsastaa, mutta ne aikeet katkesivat miehen järkyttävään ulvaisuun. Penis oli ilmeisesti jotenkin "nyrjähtänyt" ja mies joutui syömään vahvoja kipulääkkeitä melko pitkään sen jälkeen. :( En saanut seksiä ainakaan seuraavaan kahteen kuukauteen sen jälkeen. :(
[/quote]
Läski ei saanu seksiä :( oi voi :(
[/quote]
Onko pakko tulla ilkkumaan, jos joku kertoo vertaistukikeskustelussa jotain?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 11:51"]17-vuotiaana yhdellä leirillä onnistuin rikkomaan kaksi sänkyä viikon aikana. En siis pomppinut niillä tai mitään, toinen meni kun istahdin sille ja toinen siinä, kun laitoin illalla maaten. Olivat kyllä vanhoja ja hapristuneita leirikeskuksen sänkyjä. Silloin painoa oli 140 kg, nykyään on tuotakin enemmän.
[/quote]
Paljonko nykyään painat?
Kaikkein noloiinta on mielestäni tavata tuttuja, jotka ovat viimeksi nähneet minut hoikana. Ihmiset ovat kyllä hienotunteisia ja kukaan ei tähän mennessä ole mitään kommentoinut. Ilmeet vaihtelevat kuitenkin hämmennyksestä kauhuun ja tajuan sen.
Olemus muuttuu hyvinkin radikaalisti 40 kg:n painonnousun myötä. Eli kuudenkympin hoikasta olemuksestani olen vaihtanut sadankilon kieppeille.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:01"]
Kaikkein noloiinta on mielestäni tavata tuttuja, jotka ovat viimeksi nähneet minut hoikana. Ihmiset ovat kyllä hienotunteisia ja kukaan ei tähän mennessä ole mitään kommentoinut. Ilmeet vaihtelevat kuitenkin hämmennyksestä kauhuun ja tajuan sen.
Olemus muuttuu hyvinkin radikaalisti 40 kg:n painonnousun myötä. Eli kuudenkympin hoikasta olemuksestani olen vaihtanut sadankilon kieppeille.
[/quote]
Sama. Nähdessäni tuttavien reaktion, mun tekee mieli sanoa, että tiedän, olen lihonut hirveästi. En väitä olevani mikään enkeli, mutta ei mulla mielestäni itselläni tule samanlaista kauhistunutta tai mittailevaa ilmettä tavatessani tuttuja, oli he sitten miten muuttuneet viime näkemältä. Olen muuten huomannut, että miehet ovat niitä kauhistuneita ja naiset selvästi laskevat mielessään kuinka paljon mun on pitänytkään lihoa viime näkemältä :D
Kokoontaitettavasta kevytrakenteisesta puutarhatuolista ratkesi kangasistuin ja takapuoleni tuolin istuimen sisään. Olin kaksinkerroin linkussa enkä päässyt itse pois. Pahinta oli, että kaverit ulvoivat naurusta vieressä, eivätkä heti auttaneet. Kauhea paniikki. Olen tehnyt tuon myös toisen kerran..
Nää jutut on kyllä hauskoja,kiitos niistä.Mua kyllä vähän surettaa myös teidän puolesta,osa on tosi painavia..tuplasti oma painoni ja paljon lyhyempiä...tsemppiä teille kaikille että saisitte vähän laihdutettua niin ei sairaudet iske!
Olin käymässä vanhempieni mökillä, ja äitini ehdotti melontareissua. Lainasin melko kookkaan isäni kajakkia, joka on tosin hänellekin melko ahdas. Kajakkiin mennessä kaikki meni vielä ihan hyvin, mutta kun melontareissun jälkeen oli aika nousta ulos kajakista, istuinaukon reunat ottivatkin aika pahasti lantiosta ja reisistä vastaan. Äitini joutui pitämään aika lujasti kajakista kiinni, kun minä ähkin ja puhkin ja työnsin itseni ulos. Eikä siinä vielä mitään, mutta mökkinaapurit olivat juuri samaan aikaan viereisellä laiturilla vieraineen ihailemassa järvimaisemaa. Kyllä hieman nolotti.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:17"]Perseeni ei mahtunut keinuun leikkipuistossa. Lintsillä Kirnun turvakaari meni nipinnapin kiinni. Söin litran jäätelöä kerralla ja sen jälkeen oli vähän ajan päästä taas nälkä. Tuon jälkeen lähti kunnon VLCD-rääkki, 3 kuuria ja -15 kg lähti. Sitten tulinkin raskaaksi, vaikka olimme olleet ilman ehkäisyä jo 3 vuotta. Olin vain ollut liian lihava raskautumiselle. :) [/quote]ei mun perse mahdu normipainoisenakaan lasten keinuihin.
[/quote]
Mä oon näin normipainoisena jäänyt jumiin sellaiseen pikkulasten keinuun (olin vielä aika lähellä alipainoa, mutta on iso perse). Voi hitto. Se oli kauhea tilanne. En meinannut päästä irti. Mietin jo siinä, että pitääkö kutsua palokunta paikalle. Se keinu oli tämän tyyppinen: http://www.playdo.fi/sites/default/files/imagecache/product_full/turvaistuin_playdo.jpg
Tää on muuten todella ihana ketju. Te ootte ihania. :)
[/quote]
Mulla sama juttu. Mut ei se poispääsy isosta perseestä johdu vaan siitä et keinun rakenne estää liikkumista. Ei oo kukaan kainaloista nostamasta Niinkuin vauvaa. Mä sujautin jopa jalkani noista rei-istä. Meinas iskee paniikki...
Olin ostanut uuden mekon siskoni rippijuhliin ja olin mielestäni oikein edustava. Sukulaisnainen onnitteli raskaudesta, totesin "ei, ku mä vaan oon kato läski".
Suuttuneena tästä paransin oloani hakemalla toisen palan suklaakakkua. Kehotin siskoni kaveria hakemaan kanssa kakkua. Hän sanoi "hei, en mä voi ku tää mekko on kokoo 32" totesin vaan että "no mä voin, mulla on 42"
Että sellaset kemut...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 11:51"]17-vuotiaana yhdellä leirillä onnistuin rikkomaan kaksi sänkyä viikon aikana. En siis pomppinut niillä tai mitään, toinen meni kun istahdin sille ja toinen siinä, kun laitoin illalla maaten. Olivat kyllä vanhoja ja hapristuneita leirikeskuksen sänkyjä. Silloin painoa oli 140 kg, nykyään on tuotakin enemmän. [/quote] Painoit 17v jo 140 kiloa? Herranjumala. Sähän teet hidasta kuolemaa, kai sä sen tiiät. Mitä sä oikein syöt ja kuinka paljon jos saa kysyä?
[/quote]
Olen hyvin tietoinen tuosta asiasta, kiitos vain. Tässä ketjussa ei kuitenkaan ole tarkoitus keskustella minun tai kenenkään muunkaan elintavoista, joten jätän vastaamatta, ettei mene ihan off-topiciksi.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:34"]
Jouduin yöksi vuodeosastolle. Ei löytynyt tarpeeksi isoa paitaa päälle ja läski vilkkui nappien välistä. Painoa on noin 105 kiloa. Pitääköhän minua lihavammat omat vaatteet päällä tai ehkä silloin isot koot pyykissä...
[/quote]
Mä sain miesten vaatteet Töölön sairaalassa. Muuten ihan samanlaiset, isommat vain kooltaan ja naisten sairaalakamppeet oli muistaakseni marjapuuron väriset ja miesten siniset. Eli kaikki muut sitten kyllä tiesi, että olin miesten vaatteissa. Jouduin myös itse työntämään sänkyni leikkaussaliin tippapullossa kiinni jo ollessani, mikä tuntui kyllä oikeesti vähän liioittelulta, kun hoitsuja oli 2 ja mun paino oli siihen aikaan kumminkin alle 100 kg, jossain 90 kg kieppeillä.
[/quote]tyksissä siniset myös naisille.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:17"]Perseeni ei mahtunut keinuun leikkipuistossa. Lintsillä Kirnun turvakaari meni nipinnapin kiinni. Söin litran jäätelöä kerralla ja sen jälkeen oli vähän ajan päästä taas nälkä. Tuon jälkeen lähti kunnon VLCD-rääkki, 3 kuuria ja -15 kg lähti. Sitten tulinkin raskaaksi, vaikka olimme olleet ilman ehkäisyä jo 3 vuotta. Olin vain ollut liian lihava raskautumiselle. :)
[/quote]ei mun perse mahdu normipainoisenakaan lasten keinuihin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:47"]Jouduin siirtymään lentokoneen takaosasta eteen.
[/quote]mulla vaan pari kiloa ylipainoa, pääsin ykkösluokkaan. Jotain hyvääkin vaikka nolottikin.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:17"]
Tuttavaparimme oli muuttanut juuri uuteen, vastaremontoituun kotiin. Menimme sinne tupareihin, ja tietenkin kierreltiin ja katseltiin rempan tuloksia. Kirjasto/työhuoneen takan eteen oli laitettu laatat. Katselin niitä, ja jatkoin matkaani kun yhtäkkiä tunsin jalkapohjassani nipistyksen tunteen. Vilkaisin alas ja huomasin, että oli painollani halkaissut yhden reunalaatan. Poistuin huoneesta vähin äänin, ja en maininnut kenellekään asiasta. Myönnän että tyhmästi tein kun vaikeni, mutta en vain pystynyt mennä sanomaan että hei sori, halkaisin yhden laatan kun oon niin läski. Myöhemmin kuulin, että he olivat laatottanut takan edustan uudestaan ja epäilleet syyksi jonkun tavaran putoamista laatalle. Onneksi ovat vain tuttavia.
[/quote]
Laatan alla ollut liian vähän laastia. Olisi hajonnut joka tapauksessa jossakin välissä, eikä siihen edes tarvita ylipainoa...
Jouduin Linnanmäellä lähtemään koneesta pois kun turvakaari ei mennyt kiinni.Lantio mahtui siihen istuimeen , mutta mun törkeän isot rinnat ja maha estivät turvakaaren alas painamisen. Hävetti ja miltei itketti ääneen. Painoa 100 kg.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 11:51"]17-vuotiaana yhdellä leirillä onnistuin rikkomaan kaksi sänkyä viikon aikana. En siis pomppinut niillä tai mitään, toinen meni kun istahdin sille ja toinen siinä, kun laitoin illalla maaten. Olivat kyllä vanhoja ja hapristuneita leirikeskuksen sänkyjä. Silloin painoa oli 140 kg, nykyään on tuotakin enemmän.
[/quote]
Painoit 17v jo 140 kiloa? Herranjumala. Sähän teet hidasta kuolemaa, kai sä sen tiiät. Mitä sä oikein syöt ja kuinka paljon jos saa kysyä?