Noloin tilanteesi ylipainon takia?
Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?
Kommentit (924)
Tää on ehdottomasti yksi parhaista av-ketjuista ikinä. Tää vetää vertoja jopa sohvakäärmeelle ja sille kun saunan pukuhuoneesta kuului HÖÖ. :D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:00"]
Tää on ehdottomasti yksi parhaista av-ketjuista ikinä. Tää vetää vertoja jopa sohvakäärmeelle ja sille kun saunan pukuhuoneesta kuului HÖÖ. :D
[/quote]
OT: pystytkö laittamaan linkkiä tuohon höö-ketjuun? Haluaisin nähdä sen. :D Jep, ja samaa mieltä tästä ketjusta. Todella hulvattomia juttuja ja ihanaa, kun ihmiset osaavat nauraa itselleen.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:03"]
[/quote]
OT: pystytkö laittamaan linkkiä tuohon höö-ketjuun? Haluaisin nähdä sen. :D Jep, ja samaa mieltä tästä ketjusta. Todella hulvattomia juttuja ja ihanaa, kun ihmiset osaavat nauraa itselleen.
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4341730/ketju/ahdistaa_kayda_saunassa_koska
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:03"]
[/quote]
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4341730/ketju/ahdistaa_kayda_saunassa_koska
Tässä ketjussa tää hyväntahtoisuus ja huumori on just parasta. Samaistun jotenkin joka juttuun, vaikka en ole koskaan ollut ylipainoinen. Haluaisin halata kaikkia, vaikken edes yleensä tykkää halaamisesta. :)
Hääpuvussani oli tiukka korsettimainen yläosa, tietty kiristetty piukeaksi. Olin hääpäivänä kävelemässä alttaria kohti isäni saattamana ja kaikki katsoivat minua. Kuului kova paukahdus, kuin autorenkaan puhkeaminen, ja yläosa ratkesi koko matkalta kyljestä jolloin koko hääpuku valahti lattialle jättäen minut puolialasti molempien sukujen silmien alle. Sen piti olla elämäni päivä :(
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 09:37"]Kerran minusta tuntui ,että pieru pääsee ja pieraisinkin löysän kakan. Onneks kakkaa oli todella vähän, tämä tapahtui lievästi ylipainoisena. [/quote]Miks tätäkin pitää alapeukuttaa?
[/quote] Miten tämä liittyy ylipainoon?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 09:26"]
Aina kaikki av-mammat sanovat olevansa normaalipainoisia, mutta täällähän on oikein läskien kokoontumisajot meneillään :D T: Oikeasti normaalipainoinen
[/quote]
Ei ne aina sano. Minä muuten olen myös oikeasti normaalipainossa nykyään. Tapahtumahetkellä ja pari vuotta sen jälkeenkin BMI oli 35. Joku toinen olisi ehkä alkanut laihduttaa heti.
T: se amme-hylje
Harrastimme mieheni kanssa seksiä ja siinä kiihkoissani vahingossa "hyppäsin" mieheni päälle vähän turhan rajusti. Aikeenani oli siis ratsastaa, mutta ne aikeet katkesivat miehen järkyttävään ulvaisuun. Penis oli ilmeisesti jotenkin "nyrjähtänyt" ja mies joutui syömään vahvoja kipulääkkeitä melko pitkään sen jälkeen. :( En saanut seksiä ainakaan seuraavaan kahteen kuukauteen sen jälkeen. :(
Meillä mies on hajottanut yhden tuolin kavereilla ja miehen kaveri meiltä keittiön tuolin ja nojatuolin. Itseltä hajonnut muutaman kerran housut, esim.Yksi kerta oli kun kyykistyin rapsuttelemaan kaverin pientä koiraa..
Housuni ratkesivat pyllystä matkalla töihin. Rips vain!
En ehtinyt kotiin vaihtamaan ehjiä housuja, vaan töissä vaivihkaa teippasin housut jeesusteipillä kuntoon.
Häpeän määrä oli kohtuullisen suuri.
Tuttavaparimme oli muuttanut juuri uuteen, vastaremontoituun kotiin. Menimme sinne tupareihin, ja tietenkin kierreltiin ja katseltiin rempan tuloksia. Kirjasto/työhuoneen takan eteen oli laitettu laatat. Katselin niitä, ja jatkoin matkaani kun yhtäkkiä tunsin jalkapohjassani nipistyksen tunteen. Vilkaisin alas ja huomasin, että oli painollani halkaissut yhden reunalaatan. Poistuin huoneesta vähin äänin, ja en maininnut kenellekään asiasta. Myönnän että tyhmästi tein kun vaikeni, mutta en vain pystynyt mennä sanomaan että hei sori, halkaisin yhden laatan kun oon niin läski.
Myöhemmin kuulin, että he olivat laatottanut takan edustan uudestaan ja epäilleet syyksi jonkun tavaran putoamista laatalle. Onneksi ovat vain tuttavia.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:15"]
Harrastimme mieheni kanssa seksiä ja siinä kiihkoissani vahingossa "hyppäsin" mieheni päälle vähän turhan rajusti. Aikeenani oli siis ratsastaa, mutta ne aikeet katkesivat miehen järkyttävään ulvaisuun. Penis oli ilmeisesti jotenkin "nyrjähtänyt" ja mies joutui syömään vahvoja kipulääkkeitä melko pitkään sen jälkeen. :( En saanut seksiä ainakaan seuraavaan kahteen kuukauteen sen jälkeen. :(
[/quote]
En ole muuten uskaltanut kertoa tätä kenellekään, ennen kuin vasta täällä anonyyminä. Olin häpeissäni ja mies oli melko vihainen minulle tuon jälkeen. :(
Sängyn jalka irtosi kesken seksin.
Mies vielä kehtasi ihmetellä miksi tilanne oli minusta nolo. Hänestä se oli osoitus rakastelumme kiihkeydestä, minusta jostakin aivan muusta. Pakenin vessaan itkemään.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:19"]Sängyn jalka irtosi kesken seksin.
Mies vielä kehtasi ihmetellä miksi tilanne oli minusta nolo. Hänestä se oli osoitus rakastelumme kiihkeydestä, minusta jostakin aivan muusta. Pakenin vessaan itkemään.
[/quote]
Minunkin ansiosta on sängystä katkennut jalka rakastelun aikana, ja painan 50kg. Syy ei siis välttämättä ollut sinussa :)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:56"]
En usko tätä...ylipainoinenkin voi olla hyväkuntoinen eikä 3 kerros ole kovin korkealla, eri juttu esim. 5 kerros tms. Eri juttu jos on joku 200 kg...mutta normiläskille ei 3 kerros ole juttu eikä mikään vaikka vähän puuskuttaisikin.
[/quote]
Kyllä tämä tarina on tosi, ikävä kyllä. Kaveri välttelee portaita kuin ruttoa, eikä taida liikunta muutenkaan maistua.
[/quote]
Mun ylipainoinen kaveri muutti pariksi viikoksi evakkoon sukulaisen luo hissiremontin takia. Ihmettelin asiaa silloin, mutta ehkä se muutaman kerroksen nousu sitten oli liian raskasta.
Perseeni ei mahtunut keinuun leikkipuistossa. Lintsillä Kirnun turvakaari meni nipinnapin kiinni. Söin litran jäätelöä kerralla ja sen jälkeen oli vähän ajan päästä taas nälkä. Tuon jälkeen lähti kunnon VLCD-rääkki, 3 kuuria ja -15 kg lähti. Sitten tulinkin raskaaksi, vaikka olimme olleet ilman ehkäisyä jo 3 vuotta. Olin vain ollut liian lihava raskautumiselle. :)
Tuttava lähetti kuvia, kun olin ollut vieraana heillä. Ollaan suunniilleen samanpituisia. Ne kuvat olivat ahdistavaa katsottavaa.
Kun istuttiin vaikka vierekkäin penkillä, olin kuin virtahepo hänen vierellään.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:15"]
[/quote]
Ei välttämättä tarvitse olla ylipainoinen ratsastaja. Väärään asenteeon jäänyt penis nyt särkyy vähemmästäkin painosta. :)
Ystävättäreni jäi jumiin vesipuiston liukumäkeen. Kolmen miehen voimin saatiin irti.