Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin tilanteesi ylipainon takia?

Vierailija
13.03.2015 |

Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?

Kommentit (924)

Vierailija
541/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen jäänyt pyörimään hotellin kylpyammeeseen. Pieni paniikki alkoi jo hiipiä mieleen mutta jotenkin sitten kampesin itseni sieltä pois reunaa myöten hivuttautuen kuin joku ameeba. 

Ruuhkabussissa olen saanut istumapaikan muutaman kerran, jopa vanhemmilta naisilta joiden nyt luulisi tunnistavan raskausmahan. 

Samaten umpparileikkaukseen joutuessani minulle tarjottiin miesten XL-kokoista pyjamaa – joka ei mahtunut. Hakivat sitten synnärin puolelta kaavun joka oli varmaan tarkoitettu kolmosia odottavalle. - En paina “kuin” 105kg mutta omenamallia… 

Pahin oli kun terassilla yksi tyyppi tuli päälle kuin yleinen syyttäjä, huutaen että hän soittaa poliisit ja lastensuojelun koska “viimeisilläni raskaana” ryystän olutta. Naine oli niin agressiivinen että luulin sen olevan kohta riveleissä kiinni ja vaistomaisesti huusin takaisin että en tosiaankaan ole raskaana, olen vain lihava!! Nainen hiljeni. Ja niin hiljeni koko terassikin, minua tuijottaessaan.

Vierailija
542/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikeastaan noloa, koska kotona toheloin, mutta aika usein saatan astua jonkun lattialla olevan lelun tai muun tavaran päälle, koska en näe sitä vatsan alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussipysäkillä joku noin ikäiseni nainen (n 30 v) tarjosi minulle istumapaikkaansa penkiltä. Muuta syytä en keksi kuin, että hän luuli minun olevan raskaana. Silloin en edes ollut niin lihava kuin nyt, mutta päärynävartalo ja A-linjainen takkia ehkä tekivät raskausmahan.

Vierailija
544/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin lihava ystäväni pelkää hysteerisesti liukastumista talvella. Viestittelemme päivittäin ja kyselee aina olenko käynyt ulkona ja oliko liukasta. Olen ihmetellyt tätä, mutta johtuuko tuo pelko siitä, että hän ei mahansa takia näe mihin astuu? Tämä tuli mieleen edellä olevasta kommentista, vaikka olikin täysin ohis. Itsellänikin on ylipainoa, ja nolointa on ollut, kun on kuvitellut mahtuvansa johonkin nuoruuden vaatteeseen, joka sitten repeääkin tai läskit tursuvat ulos kamalalla tavalla.

Vierailija
545/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin lihava ystäväni pelkää hysteerisesti liukastumista talvella. Viestittelemme päivittäin ja kyselee aina olenko käynyt ulkona ja oliko liukasta. Olen ihmetellyt tätä, mutta johtuuko tuo pelko siitä, että hän ei mahansa takia näe mihin astuu? Tämä tuli mieleen edellä olevasta kommentista, vaikka olikin täysin ohis. Itsellänikin on ylipainoa, ja nolointa on ollut, kun on kuvitellut mahtuvansa johonkin nuoruuden vaatteeseen, joka sitten repeääkin tai läskit tursuvat ulos kamalalla tavalla.

Jos kaatuu, niin voi olla vaikea päästä takaisin ylös sieltä maasta.

Vierailija
546/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän pelkää kaatuvansa, koska ylös on vaikea päästä paksuna. Tuttu asia.. kaatuminen lihavana on noloa, vaikka pehmusteita onkin paljon ympärillä. Muutenkin liukkaalla voi olla vaikea kammeta itseään ylös saati sitten kun olet paksu kuin pallo eikä voimiakaan ole paljon.

Lihavuus vaikuttaa myös tasapainoon ja kävelyyn. Lihavat käyttävät aina liukuesteitä, järkeviä kenkiä ja matalia korkoja. Tai no, melkein aina. Syy ei ole mikään muu kuin se, että on tukevampi ja varmempi olo.

Vierailija
547/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinin housut pamahti perästä halki kun pesin käsiä järvessä. 

Vierailija
548/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä pienehkössä kebab-pizzeriassa oli yksi kahdelle henkilölle tarkoitettu pöytä jossa tuolit molemmin puolin.

Paikan pitäjä toi ruoka-annosta ja näytti etsivän toisen puolen tuolia, kunnes huomasi että olin laittanut alleni ne molemmat.

Vierailija
549/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän pelkää kaatuvansa, koska ylös on vaikea päästä paksuna. Tuttu asia.. kaatuminen lihavana on noloa, vaikka pehmusteita onkin paljon ympärillä. Muutenkin liukkaalla voi olla vaikea kammeta itseään ylös saati sitten kun olet paksu kuin pallo eikä voimiakaan ole paljon.

Lihavuus vaikuttaa myös tasapainoon ja kävelyyn. Lihavat käyttävät aina liukuesteitä, järkeviä kenkiä ja matalia korkoja. Tai no, melkein aina. Syy ei ole mikään muu kuin se, että on tukevampi ja varmempi olo.

Erityisesti täydellä mahalla joutuu tasapainottamaan enemmän. Kävellessä pitää nojata enemmän taaksepäin ja maha peittää tuolloin edessä olevaa vielä enemmän.

Vierailija
550/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 200 kiloinen mies eli todella lihava. Saan kuitenkin silloin tällöin naisseuraa, luultavasti säälistä mutta ehkä myös hyvien supliikkitaitojeni takia.

Sopivan seksiasennon löytäminen on kuitenkin haastavaa. Usen laitan takapuoleni alle paksun sohvatyynyn, jolloin mahani laskeutuu genitaaleiltani hieman rintaan päin jolloin naisen on helpompi ratsastaa päälläni.

Joskus käytän erikoisleveitä henkseleitä joilla saan mahaani nostettua kikulin päältä. Näin pystyn hoitamaan partnerini myös muissa asennoissa.

Reiska

Vierailija
551/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovituoli meni rikki jäätelöbaarissa ja mätkähdin kipeästi maahan. Laihdutin seuraavaan kesään mennessä 16 kiloa ja se on pysynyt! Jäi sellainen inho jäätelöä kohden että en enää herkuttele sillä enkä muillakaan makeisilla. Tavoite on nyt että vielä 5 kg lähtee.

Vierailija
552/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummi, 65 vuotta, 69 kg kirjoitti:

Muovituoli meni rikki jäätelöbaarissa ja mätkähdin kipeästi maahan. Laihdutin seuraavaan kesään mennessä 16 kiloa ja se on pysynyt! Jäi sellainen inho jäätelöä kohden että en enää herkuttele sillä enkä muillakaan makeisilla. Tavoite on nyt että vielä 5 kg lähtee.

Ai vitsi miten hienoa! Siis tämähän ei ole mikään laihdutushehkutuskeskustelu, mutta silti. Oma vanha sukulaiseni laihdutti kymmeniä kiloja yli 70-vuotiaana. Jotenkin moni vaan luovuttaa vanhempana, mutta kaikki eivät!

Vierailija
553/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Housut repesivät kesken kauppareissun,poljin nolona kotiin,tuli pieni poika äitinsä kanssa vastaan ja huusi kun ajoin ohi: äiti äiti tolla tytöllä on rikkinäiset housut:/ ,lisäksi työvaatteet ja omatkin vaatteet käyneet pieniksi, rintsikat repesivät töissä ollessani:/

Ja minäkään en mikään hehtaari ole 156/67, mutta maha hirveän iso ja olen epäsopu suhtaisen näköinen,ei oo läskit todellakaan tasaantunut tasaisesti:/

Ethän sä läski edes ole. Puit vaan liian pienet housut. Mulla kans repesi housut kun olin 168/67 ja ei tulisi mieleenkään pistää sitä painon piikkin. Itsepähän sen S-koon menin laittamaan 🤣

Ei oo varaa ostaa uusia housuja,suurin osa jääneet pieniksi. Ja kun oon näin lyhyt niin kyllä näytän lihavalta,kun suurin osa kertynyt mahan seudulle ja vyötäröön.

Vierailija
554/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ja mitä on mun läskien takia koettu, mutta ajokoulun ajoasut on pahimmat.

OT, mutta mikä on ajokoulu? Autokoulun tiedän, mutta siellä ei ole ajoasuja.

moottoripyörä- ja mopokorttia ajaessa esimerkiksi käytetään autokoulun ajoasuja jos omaa ei ole

Vierailija
555/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva kai kävellessään varpaitaan tuijottaa, eiköhän se pelko ole ettei pääse ylös maasta.

Vierailija
556/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 105kg, milloin tapahtuma oli kyllä nolompi ihmiselle joka oli tökerö minua kohtaan. Tapahtui kun olin noin 75kg, toki silloinkin 10kg yli 25bmin. Oli 30 asteen pakkanen, olimme palaamassa talvilomalta, istuttu autossa viisi tuntia ja poikettiin katsomassa purjeveneitä, kiikkerät tikapuut parin metrin korkeuteen, paksu toppatakki, ensin totesin, että en tuonne kiipeä, mies oli paattiin ihastunut ja huuteli, että tule nyt. Lähdin kiipeämään, pelotti niin stnasti, tikapuiden puolat vielä isolla välillä ja puoleen väliin päästessäni reisi kramppasi ja totesin, etten pääse sinne. Alhaalla seisova myyjä totesi hieman halveksuen, kyllä minunkin vaimoni sinne on päässyt ja on tuon kokoinen. Vtttnnuksissani kappusin paattiin, oma mies paatissa totesi, ei taida tulla kauppoja tästä paatista.

Vierailija
557/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtunut itselle mutta saunassa runsasmuotoisen rouvashenkilön ohut pieni pefletti, jotka nyt aina liimaantuu ihoon kiinni, katosi hänen ylös noustessaan. Imeytyi sinne johonkin poimuihin.

Vierailija
558/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Power parkissa yhden laitteen turvakaari ei mennyt kiinni, pari kertaa se työntekijä koitti survoa mutta ei. Koitin siinä sitte huumorilla jotain että voivoi ei nyt paksumpi tyttö mahtunu ja lähin muka-hyväntuulisena pois, vaikka sielu kirkui.

Vierailija
559/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hajotin tuttavapariskunnan tuolin keittiössä. Design-jakkara vielä. Oikeasti en meinaa kehdata nähdä heitä, koska olen varma, että muistavat aina, kun vajosin lattiaan. Vanhempainillassa en meinannut mahtua pulpettiin. Aloitin heti laihdutuksen.

Mä olisin niin kiukkuinen, jos joku hajoittaisi mun hintavan huonekalun. Ei olisi enää asiaa mun kotiini.

En sano tätä ilkeilläkseni, mutta välttäkää istumasta niille design tuoleille, jos on huomattavaa ylipainoa. Joskus se saattaa olla korvaamaton jota ei enää mistään saa ostettua.

Ihan näin normaalipainoisena sanon välistä, että jos talossa, johon minut on kutsuttu vieraaksi, on istuimia esillä, niin oletan kyllä että niihin saa istua :D Korjatkaa sitten vierailun ajaksi pois ne mitä haluatte varjella. Meidän tavalliset Ikea-tuolit on mainiosti kestäneet punkerommatkin sukulaiset, joten tässä ei nyt design-tuoli tainnut olla ihan design-laatua kuitenkaan.

Vierailija
560/924 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin lihava ystäväni pelkä

ä hysteerisesti liukastumista talvella. Viestittelemme päivittäin ja kyselee aina olenko käynyt ulkona ja oliko liukasta. Olen ihmetellyt tätä, mutta johtuuko tuo pelko siitä, että hän ei mahansa takia näe mihin astuu? Tämä tuli mieleen edellä olevasta kommentista, vaikka olikin täysin ohis. Itsellänikin on ylipainoa, ja nolointa on ollut, kun on kuvitellut mahtuvansa johonkin nuoruuden vaatteeseen, joka sitten repeääkin tai läskit tursuvat ulos kamalalla tavalla.

Itsekin läskihkö. Pelkään talvella liukastuvani ja murtavani jalan yms. Ei siihen muuta tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi