Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin tilanteesi ylipainon takia?

Vierailija
13.03.2015 |

Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?

Kommentit (924)

Vierailija
521/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hajotin tuttavapariskunnan tuolin keittiössä. Design-jakkara vielä. Oikeasti en meinaa kehdata nähdä heitä, koska olen varma, että muistavat aina, kun vajosin lattiaan. Vanhempainillassa en meinannut mahtua pulpettiin. Aloitin heti laihdutuksen.

Mä olisin niin kiukkuinen, jos joku hajoittaisi mun hintavan huonekalun. Ei olisi enää asiaa mun kotiini.

En sano tätä ilkeilläkseni, mutta välttäkää istumasta niille design tuoleille, jos on huomattavaa ylipainoa. Joskus se saattaa olla korvaamaton jota ei enää mistään saa ostettua.

Vierailija
522/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut repesivät kesken kauppareissun,poljin nolona kotiin,tuli pieni poika äitinsä kanssa vastaan ja huusi kun ajoin ohi: äiti äiti tolla tytöllä on rikkinäiset housut:/ ,lisäksi työvaatteet ja omatkin vaatteet käyneet pieniksi, rintsikat repesivät töissä ollessani:/

Ja minäkään en mikään hehtaari ole 156/67, mutta maha hirveän iso ja olen epäsopu suhtaisen näköinen,ei oo läskit todellakaan tasaantunut tasaisesti:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolotti kirjoitti:

Magneettikuvauksessa minut saatiin juuri ja juuri mahtumaan putken sisään. Miespuolinen hoitaja oli skeptisempi mahtumisen suhteen, mutta naishoitaja oli varmempi mahtumisesta. Sanoi lopuksi, että tämä heidän laite on pienempi kuin toisessa toimipisteessä oleva, että kannattaa mennä sinne, jos on vielä tarvis kuvata. Luulin, että niitä on vain yhtä kokoa.

Kuule, tätä ei tarvitse nolostella yhtään. Olen magneettihoitaja ja isoja koneeseen mahtumattonia potilaita tulee vastaan joka viikko. Tätä asiaa ei tiedä kukaan muu kuin sinä ja se paikalla ollut hoitaja ja me ollaan niin totuttu tuohon ettei tunnu missään eikä myöskään haluta nolata ketään. No, lääkärisi kyllä tulee saamaan tiedon kun ihmettelee miksei tutkimusta ole tehty mutta hänelläkin on vaitiolovelvollisuus.

Vierailija
524/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukoliste, että suomalaisilla on hyvä huumorintaju! Nauran kippurassa, mutta tarkoitus on nauraa hyväntahtoisesti. Kiitos kaikille

Vierailija
525/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hajotin tuttavapariskunnan tuolin keittiössä. Design-jakkara vielä. Oikeasti en meinaa kehdata nähdä heitä, koska olen varma, että muistavat aina, kun vajosin lattiaan. Vanhempainillassa en meinannut mahtua pulpettiin. Aloitin heti laihdutuksen.

Mä olisin niin kiukkuinen, jos joku hajoittaisi mun hintavan huonekalun. Ei olisi enää asiaa mun kotiini.

En sano tätä ilkeilläkseni, mutta välttäkää istumasta niille design tuoleille, jos on huomattavaa ylipainoa. Joskus se saattaa olla korvaamaton jota ei enää mistään saa ostettua.

Miksi ihmeessä semmoisia sitten olisi "tarjolla"?

itse kyllä osaan suojella kotiani ja tavaroitani, että laitan syrjemmälle esineet, joita en halua käyttävän. Ihan perusjuttuja, kun lapset ovat pieniä ja näpertävät kaikkialla.

Vierailija
526/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housut repesivät kesken kauppareissun,poljin nolona kotiin,tuli pieni poika äitinsä kanssa vastaan ja huusi kun ajoin ohi: äiti äiti tolla tytöllä on rikkinäiset housut:/ ,lisäksi työvaatteet ja omatkin vaatteet käyneet pieniksi, rintsikat repesivät töissä ollessani:/

Ja minäkään en mikään hehtaari ole 156/67, mutta maha hirveän iso ja olen epäsopu suhtaisen näköinen,ei oo läskit todellakaan tasaantunut tasaisesti:/

Ethän sä läski edes ole. Puit vaan liian pienet housut. Mulla kans repesi housut kun olin 168/67 ja ei tulisi mieleenkään pistää sitä painon piikkin. Itsepähän sen S-koon menin laittamaan 🤣

Vierailija
527/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oin lääkärissä, hän halusi kuunnella keuhkoja ja pyysi riisumaan paidan. Minulla oli joku kauluspaita ja sen alla t-paita aluspaitana, se oli lihavuuteni takia aika tiukka ja vielä kun selkäni oli hionnut, se oli liimaantunut kiinni niin etten saanut sitä yltäni, vaan se juuttui johonkin puolitiehen niin että pää oli sisällä. Lääkäri joutui auttamaan, jotta hommasta tulisi mitään. Olin joku 17-vuotias teini ja nuorehko mieslääkäri, hävetti ihan vietävästi.

Vierailija
528/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan meitä ystävällisesti varoittaa jos epäilet että rikomme design-huonekalusi? Minä olen ainakin niin juntti etten näitä tunnista, ei olisi käynyt edes mielessä että tuollainen koulujakkara voi maksaa tonnin: https://www.finnishdesignshop.fi/huonekalut-tuolit-ruokapoydan-tuolit-d…

Vierailija
529/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut läski, joka ei oikeasti hikoile mistään muualta paitsi suun yläpuolelta?? En ikinä hikoile. En siis laisinkaan. Voisiko se vaikuttaa kun olen nuori nainen? Ylipainoa löytyy kyllä aivan reilusti, vaaka näyttää kolmea numeroa.

Olen ihmetellyt samaa. En hikoile sen kummemmin edes suun yläpuolelta. 

Mutta itse en ole enää nuori, joten ei se siitäkään voi aina olla kiinni.

Vierailija
530/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan anorektikollakin vaatteet revitä jos se pistää liian pienet vaatteet. Se v*ttu soikoon mistään painosta kiinni ole. Käyttäkää nyt järkeänne.

Vierailija
531/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös minun 1500 euron arvoinen huonekaluni on rikkoutunut lihavan ystävän vuoksi. Sen sai sen kerran korjattua, mutta en usko, että enää toista kertaa ja nyt yritän varjella sitä jopa itseltäni välillä (olen lihonut). 

Vierailija
532/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14-vuotias ja saanut lisäkiloja ajettuani seurustelemaan. Olin lähdössä kahvilasta poikaystävien kanssa ulos kun arviolta noin 5-vuotias lapsi sanoi äidilleen että ”kato tuolla on vauva mahassa”

Se tuntui pahalta ja silloin hävetti.

Vierailija
533/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan anorektikollakin vaatteet revitä jos se pistää liian pienet vaatteet. Se v*ttu soikoon mistään painosta kiinni ole. Käyttäkää nyt järkeänne.

Ero onkin siinä, että niitä anorektikolle mahtuvia vaatteita on lähes aina tarjolla näissä työvaatteissa ja vastaavissa, kun taas ylipainoisella repeää se kaikkein suurinkin koko. 

Vierailija
534/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla ollut koskaan läski? Se paine, mikä vaatteeseen kohdistuu, on lihavalla paljon suurempi ja repeäminen tapahtuu paljon helpommin. Lisäksi läski/liha pusertuu sitä saumaa vasten, eihän anorektikolla ole löysää, mikä pakkautuu repimään sitä saumaa. 

Vierailija
535/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se Tokmannin, Prisman, GinaTricoiden ja muiden kiinarättien ostelu niin ei vaatteet repeä. Tulee pidemmän päälle halvemmaksi kun kerralla panostaa rahallisesti kalliisiin vaatteisiin.

Vierailija
536/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sama kommentoija jälleen ja kerran on housut revinnyt ja olin silloin normaalipainonen, 67-kiloinen. Housut olivat S-koon leggingsit GinaTricosta. Silloin kyllä opin ostamaan oman koon vaatteita eikä ole ikinä mitään revennyt, vaikka painoa mulla nykyään on 107kg.

Vierailija
537/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen isokokoinen, 50-52 -koon lady, mutta en ole koskaan kuullut v*ttuilua koostani. 

Itseäni aina jännittää tilanteet, joissa en voi ennakoida tilan kokoa; esim. huvipuistolaitteet, lentokone, ravintolan loossi jossa et voi työntää tuolia pöydästä kauemmas...

Sitten tilanteet, joissa pitäisi olla edukseen, kuten työhaastattelu. Hyvin mennyt haastis voi todella kaatua omaan kokoosi, jos sattuu väärä henkilö haastattelijaksi. Pari haastista on mennyt ohi suun itsellä, ja totta kai mietin johtuuko se koostani?

Liikahikoilu ja raskas hengitys on mielestäni noloa ja epänaisellista, esim. viime kesänä häissä tanssiessani kaverini kommentoi, että hikoilen aikas paljon, hikikarpalot valui otsalla ja tukka liiskaantuneena päätä pitkin.. Ja siis ei ollut mitkään reivit vaan sellasta kevyttä joraamista!

Helteiden takia joudun järjestelemään arjen ja kulkemiset niin, ettei tarvitsisi joutua ikäviin liikahikoilun aiheuttamiin tilanteisiin. 

Suurin virhe on istuutua hikisenä muovi- tai tekonahkatuoliin; noustessa ylös jää tuoliin iso märkä perseen muotoinen läntti. Viehättävää, eikö!

Vierailija
538/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se Tokmannin, Prisman, GinaTricoiden ja muiden kiinarättien ostelu niin ei vaatteet repeä. Tulee pidemmän päälle halvemmaksi kun kerralla panostaa rahallisesti kalliisiin vaatteisiin.

Sori en tarkottanut kalliisiin vaan nimenomaan laadukkaisiin*

Vierailija
539/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa pallonpuolikkaat ei mahdu ovesta tai oviaukosta sisään, ovenkarmit jää kaulaan. Kaksi tuolia, autossa myös pitää olla kun istuu, kaverin puolesta laitan vähän kokemuksia , on se senverran nolojen tilanteiden tyyppi.

Vierailija
540/924 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneen tuolit ovat kyllä hyvä mitta omalle keholle.

Juuri näin. Tosin moni normaalipainoinen ja hoikkakin valittaa lentokoneen penkeistä. Pitkillä ei ole tarpeeksi jalkatilaa yms. Voisikohan näiden lentsikoiden suunnittelijat mitenkään ottaa huomioon sitä että suuri osa väestöstä on ylipainoisia ja vaikka ei olisikaan niin monilla on liikuntavamma, raskaus, jne.

Jos haluaa matkustaa mukavasti, voi ostaa lipun ykkösluokasta. 

Ei sekään takaa oikotietä onnelaan. Takavuosina olin tulossa käymään Suomessa, jo portilla herätti huomioni iso ja todella lihava mies pienen vaimonsa kanssa. Mies häsläsi ykkösluokan lipustaan (minulla on se! minun pitää päästä ensin!).  Ja koneeseen päästyäni näin lentoemon asettelevan jatkokappaletta ykkösluokkalaisen vyöhön.

Koko ukko otti minua päähän niin paljon, että perille päästyämme aamuyöllä näin rouvan pujahtavan samaan leidiesiin edelläni. Pidin kovaäänisen yksinpuhelun eriössä sikamaisista miehistä ja hiljaa kuunteli rouva viereisessä eriössä.

Terveisiä vaan, Herra Sian rouva, jos satut tätä lukemaan!

Siis mitä noloa miehelle kävi tässä? Sekö ettei lentokoneen vyö riittänyt ilman jatkopaikkaa? Siksihän ne jatkopalat on olemassa. Vai että halusi palvelua mistä oli maksanut kovan hinnan ykkösluokan lipussaan? Ja mitä pahaa miehen vaimo oli tehnyt, kun hänet halusit nolata?

Koko ukko inhotti minua - oli ostanut kalliin lipun vain mahtuakseen kunnolla koneeseen ja ihmiset naureskelivat ohittaessaan jatkokappaleen kanssa ähisevään lentoemoon. Satuin myös kuulemaan, kuinka halvalla pani vaimoaan. Vaimo - miksi se oli tuollaisen sian valinnut ja kuunteli vielä kiltisti äijän mutinaa? 

- ykkösluokan lippu ostetaan yleensä kun halutaan parempi paikka ja on varaa panostaa. Se on luksusta

- ykkösluokan matkustajat päästetään usein ensin tai ihan erikseen koneeseen. He ovat VIP-asiakkaita

- on täysin normaalia lisätä jatkopala turvavyöhön tarvittaessa. Ja se "äheltäminen" on lentohenkilökunnan työtä

Sinä kuulostat raskaalta, kateelliselta ja vastenmieliseltä ihmiseltä. Rouva varmasti itki pahaa mieltään siellä kopissa. Sika katsoo sinua peilistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän