Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä englanti yo kevät 2015

Vierailija
13.03.2015 |

Miten meni? Omasta mielestä tekstit oli hyvin vaikeita. Oikeaa vastausriviä odotellessa..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo etes paha. Se oli siis parrakas mikä piti kääntää ja laitoin ite hairy beard! Voi tätä vitutuksen määrää. Sit ku viel oon käyttäny joskus bearded sanaa niin en vaan älynny enkä muistanu että se oliki noin simppeli. Kyllä ihminen on tyhmä tämmösissä tilanteissa...

Vierailija
22/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kaksi keskustelua täällä :D Mutta joo, vaikea oli ja itkettää. Mikä se fraasi oli siinä kielioppiavossa, siinä lintutehtävässä ennen sanaa coolness? Se tyhjä kohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun PARTAINEN?!? Parrakas sen pitäisi olla. Ihme sössötystä koko koe.

Vierailija
24/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo vastasin tuohon toiseenkin, mutta ihan perus settiä tuo koe, en mä kyllä itse mitään L saa :D C:tä olin uusimassa ja kuuntelussa sain nyt 67,5, mutta kokeen perusteella taitaapi jäädä C:ksi tai jos lykky käy niin M. Moni kelaa että on hyvä enkussa, mutta sitten pettyy yo kokeessa. Ei kannata, koska itse puhun sujuvaa enkkua (olen ollut jenkeissä vaihdossa) ja pärjäisin kielitaidollanikin siellä vaikka lopun elämääni, mutta en mäkään tiedä kaikkia tieteis sanoja sun muita, joten en saa yo kokeesta ällää. Eli olette kaikki hyviä vaikka tulisi huono!! Yo koe testaa myös muitakin taitoja kuin kieli taitoja, piilottelee kompia kysymyksiin ja muuta mukavaa :)

Vierailija
25/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vaikee mut mitä muutakaa saatto odottaa nii helpon kuuntelun jälkee?

Vierailija
26/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kuuntelun perusteella osasin odottaa vaikeaa koetta, mutta että tämmöstä...

Vierailija
27/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muka tänä keväänä oo enkusta abitreenien lähetystä?? Tietääkö kukaan?

Vierailija
28/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä teki essee 1. ? Kirjoitin oman trillerin enkä mtn james bond leffalle uutta, kun siinä tehtävän annossa ei selkeesti sanota, että pitäisi olla james bondille uusi leffa. Saa nähä väheneekö pisteet siitä

Vierailija
29/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:00"]Ketkä teki essee 1. ? Kirjoitin oman trillerin enkä mtn james bond leffalle uutta, kun siinä tehtävän annossa ei selkeesti sanota, että pitäisi olla james bondille uusi leffa. Saa nähä väheneekö pisteet siitä
[/quote]

Mäkin kirjotin ihan oman tarinan, joka ei mitenkään liittynyt Bondiin. Ei mun mielestä tosta voi ottaa pisteitä

Vierailija
30/37 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan paska! Mulle tulossa näillä näkymillä 3 pistettä alle M:n, jos on samat rajat kuin syksyllä 2014. :(

Vierailija
31/37 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tein siinä ykkösesseessä ihan oman tarinani, joka ei todellakaan kävisi Bond-leffaan. Tehtävänannossa olisi mun mielestä pitänyt mainita selvästi, että tee alku seuraavalle James Bond -sarjan elokuvalle, jos ytl sellaista haluaisi. Jos näitä on monia tapauksia (kun ilmeisesti aihe on suht suosittu) niin ei ne voi siitä sakottaa, vaikka olisivatkin tarkoittaneet että kirjoitamme Bond-elokuvaa.

Vierailija
32/37 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aika tyyppilliseltä valittamiselta taas kerran. Joka vuosi joku inisemässä että "vaikein koe ikinä". Ei, ei se ollut. Aivan normaali koe, tosin hiukan rasittava ja työläs. Avotkin aika peruskauraa...

Vierailija
33/37 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:08"]Normisti saan kuuntelusta sen 80-85p, nyt helpossa tippu 73pisteeseen, mutta kirjallinen meni hyvin. Mun mielestä se ei kyllä ollut vaikea, vaikka haastava kyllä. Se hawkingin uus otsikko juttu jäi ärsyttämään koska se oli kirja arvostelu joka oli siitä space and time jutusta ja ei mikään sen Bio joten musta se A mikä oli oikein oli vähän outo vaihtoehto.. Toinen oli se motivaational speaker, mikä ei kyl suoraan oo hyvien elintapojen puolestapuhuja ainakaan to my knowledge and understanding :'D no tulee mitä tulee, uusin joka tapauksessa. Nyt tulee joko m/e kun Normisti vahva e/L
[/quote]

Ihan selkeestihän se oli se a. Vaikka se arvostelu oli siitä kirjasta, niin piti valita sopivin otsikko sille arvostelulle.

Vierailija
34/37 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:01"]Ehkä vaikein koe ikinä. Itse olin uusimassa syksyistä C:täni, joka jäi 2 pisteen päähän ämmästä. Ihme jos nyt tulee edes tuo C. Ihan järkyttävän vaikeat avot, ja oikeastaan aivan kaikki. Millä kurssilla on opeteltu poliittista sanastoa? Ite oon käynyt kurssit 1-7 enkä muista yhdeltäkään kurssilta. Paska fiilis jäi
[/quote]

Mun abi englanti kertauskurssin kirjassa oli yksi sivu kaikenlaisia poliitikko sanoja. Tosiaan meillä oli 1-7 kirjar open road ja mun mielestä siellä en niihin törmännyt. Voin olla hyvinkin väärässä, mutta yo kokeethan perustuu pakollisiin ja syventäviin kursseihin, mutta onko se abi kurssi (tais olla 9) niin edes syventävä? Mun mielestä soveltava eli sieltä ei pitäisi saada mitään uutta tietoa yo koetta varten... Elikkäs onko oikein että kokeessa oli se politiikka kohta?

Vierailija
35/37 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 10:27"]Törkeen vaikea oli, hyi sentään. Essee oli tehtävistä helpoin ja kivoin :D Kirjoitin kirjeen Putinille ja valitin homovastaisuudesta ja Ukrainan tilanteesta
[/quote]

Heh mä kirjotin Niinistölle, mutta valitin Venäjästä :D

Vierailija
36/37 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:08"]Normisti saan kuuntelusta sen 80-85p, nyt helpossa tippu 73pisteeseen, mutta kirjallinen meni hyvin. Mun mielestä se ei kyllä ollut vaikea, vaikka haastava kyllä. Se hawkingin uus otsikko juttu jäi ärsyttämään koska se oli kirja arvostelu joka oli siitä space and time jutusta ja ei mikään sen Bio joten musta se A mikä oli oikein oli vähän outo vaihtoehto.. Toinen oli se motivaational speaker, mikä ei kyl suoraan oo hyvien elintapojen puolestapuhuja ainakaan to my knowledge and understanding :'D no tulee mitä tulee, uusin joka tapauksessa. Nyt tulee joko m/e kun Normisti vahva e/L [/quote] Ihan selkeestihän se oli se a. Vaikka se arvostelu oli siitä kirjasta, niin piti valita sopivin otsikko sille arvostelulle.

[/quote]

Siis siinähän käskettiin antaa otiskko sille kirjalle eikä arvostelulle. Johon a sopi parhaiten.

Vierailija
37/37 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 10:27"]Törkeen vaikea oli, hyi sentään. Essee oli tehtävistä helpoin ja kivoin :D Kirjoitin kirjeen Putinille ja valitin homovastaisuudesta ja Ukrainan tilanteesta
[/quote]

Heh mä kirjotin Niinistölle, mutta valitin Venäjästä :D
[/quote]

Lisään vielä, että vähän jänskättää kun se tehtävänanto oli aika rajaava! Siinähän oli että kirjoita presidentille your thoughts about current issues (kääntäjä ei nyt toimi päässä enää tänään...) ja sitten oli että ystävällisesti ja olikse regardless. Sitten mä mietin kauan että voinko sanoa mitä mietin vai pitääkö sitä kaunistella että "joo ei toi Venäjä nyt kiva ole, että meidän kannattais olla vähän varuillaan jooko hei" sit mä taisin pistää siihe ehdotuksia kun tuntu tyhmältä vaan sanoo mistä en tykkää ja mikä on vähän pielessä että menikö se nyt sitten ohi aiheen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän