aamuvirkun tunnit menee hukkaan!
1.5h jo hereillä ja mitään kotitöitä ei voi tehdä aamusta, kun kerrostalossa asutaan. Ihan tosi ärsyttävää. 9 aikaan kehtaa jo imuroida, mutta sitä ennen 4 tuntia hassattu hissutteluun. Aaargh!
Kommentit (47)
Remonttihommatkin voi aloittaa klo 7
Onko pakko olla aina tekemässä jotain? Minä nauttisin hiljaisuudesta, ehkä katsoisin Netflixistä/Areenasta/Ruudusta/Katsomosta jotain hyvää sarjaa. Hemmetin hyödylliset ajankäyttäjät..
Voihan sitä aamuisin tehdä monta muuta asiaa. Neulo, lue kirjaa, opiskele kieliä, silitä vaatteita, jumppaa...
Hiljaisuus loppuu meillä 6, joten kyllä mä silloin jo Voin imuroida. Normaalia elämistä se on.
Mä kyllä arkisin imuroin kasilta, sunnuntaisin odotan johonkin ysin jälkeen. Aamuisin tiskaan, järjestelen tavaroita ym. jos siivota pitää.
Hoida kuntoilut aamulla. Mene lenkille, jumppaa. Niin mä tekisin jos olisin aamuihminen. Valitettavasti en ole :(
Meillä on tilanpuutteen vuoksi sänky olkkarissa, joten herättäisin miehenkin puuhastelullani.
Silitettävää ei riitä joka aamulle neljäksi tunniksi :D
Oletko nyt aivan varma, että kotonasi ei ole mitään muuta tekemistä kuin imurointi? Kai siellä voi jotain hiljaistakin tehdä tai sitten mennä ulos, aamulenkille.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:54"]
Meillä on tilanpuutteen vuoksi sänky olkkarissa, joten herättäisin miehenkin puuhastelullani. Silitettävää ei riitä joka aamulle neljäksi tunniksi :D
[/quote]
Aivan, sehän onkin miehen nukkuminen, joka estää sinua puuhailemasta aamuisin eikä kerrostaloasuminen.
Todellakin iso osa ongelmaa on se, että olen perheeni ainoa aamuvirkku, mies iltaihminen. Lapset jatkaa myös aamulla uniaan.
Haistakaa vittu kaikki aamuimuroijat.
Mies herää 6.50 arkisin, siihen asti syy on miehen :) Olen ajatellut, että kun ollaan ainoa lapsiperhe talossa, niin ääntä kuluu naapureihin ilman aamuimurointejakin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:53"]Mä kyllä arkisin imuroin kasilta, sunnuntaisin odotan johonkin ysin jälkeen. Aamuisin tiskaan, järjestelen tavaroita ym. jos siivota pitää.
[/quote] näin minäkin haluaisin tehdä, mutta heti viiden jälkeen se ei vaan onnistu. AP
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:59"]Haistakaa vittu kaikki aamuimuroijat.
[/quote] johan oli rakrntavaa!
Lue huviä kirjoja. Ja tosiaan, se kielten opiskelu. Kertaa englantia. On tosi hauskaa, kun pystyy vaivattaa ymmärtämään vaikkapa englanninkielisä nettisivuja.
Kudo sukkia perheelle ja kuuntele kuulokkeilla musiikkia. Olisinpa minäkin aamuvirkku. Tekisin joogaharjoituksia.
Nyt täytyy vaan muistaa, että ap:n on mentävä kylpyhuoneeseen tai eteiseen, jos haluaa valot laittaa päälle.
Lenkilläkäynti on ihan hyvä idea.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:56"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:54"]
Meillä on tilanpuutteen vuoksi sänky olkkarissa, joten herättäisin miehenkin puuhastelullani. Silitettävää ei riitä joka aamulle neljäksi tunniksi :D
[/quote]
Aivan, sehän onkin miehen nukkuminen, joka estää sinua puuhailemasta aamuisin eikä kerrostaloasuminen.
[/quote]
Onneksi välittää edes miehestään.
Ei hemmetti. Eikö maailmassa ole oikeasti mitään muuta tekemistä kuin imurointi?
Kylppärin voi pestä, tiskata voi, pintoja voi pyyhkiä, sänkyyn voi vaihtaa lakanat.... Lista on oikeasti loputon. Mutta ei MINUN pitää imuroida aamulla kuudelta koska oon niiiin aamuvirkku.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:54"]Meillä on tilanpuutteen vuoksi sänky olkkarissa, joten herättäisin miehenkin puuhastelullani.
Silitettävää ei riitä joka aamulle neljäksi tunniksi :D
[/quote]Takerruit siihen silittämiseen vaikka muutakin ehdotettiin. Mites nuo kielet tai muu opiskelu, lukeminen jne?
Rupea lehdenjakajaksi!