aamuvirkun tunnit menee hukkaan!
1.5h jo hereillä ja mitään kotitöitä ei voi tehdä aamusta, kun kerrostalossa asutaan. Ihan tosi ärsyttävää. 9 aikaan kehtaa jo imuroida, mutta sitä ennen 4 tuntia hassattu hissutteluun. Aaargh!
Kommentit (47)
En voi tiskata, meillä on avokeittiö ja olkkarissa sänky. Miten hitossa vaihdan lakanat, jos muut nukkuu? Miten pyyhin pölyt ilman valoja? Kylpyhuoneenpesu 7 päivänä viikossa?
Imurointi on päivittäinen työ, ainakin meillä. Kuten tiskaaminen ja keittiön siivoaminen ja tavaroiden järjestely.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 07:29"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:54"]Meillä on tilanpuutteen vuoksi sänky olkkarissa, joten herättäisin miehenkin puuhastelullani.
Silitettävää ei riitä joka aamulle neljäksi tunniksi :D
[/quote]Takerruit siihen silittämiseen vaikka muutakin ehdotettiin. Mites nuo kielet tai muu opiskelu, lukeminen jne?
[/quote] pimeässä vai kylppärissä :D
No kai sitä joku pieni valo voi olla keittiössä? Tee vaikka ruisleipätaikinaa tai askartele kakkukoristeita. Tai edelleen, neulo! Lue! Opiskele!
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 07:32"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 07:29"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:54"]Meillä on tilanpuutteen vuoksi sänky olkkarissa, joten herättäisin miehenkin puuhastelullani.
Silitettävää ei riitä joka aamulle neljäksi tunniksi :D
[/quote]Takerruit siihen silittämiseen vaikka muutakin ehdotettiin. Mites nuo kielet tai muu opiskelu, lukeminen jne?
[/quote] pimeässä vai kylppärissä :D
[/quote]Et lukuvalosta ole kuullut?
Sama. Minä olen kyllä töihin kohta lähdössä, 8:aan, 10 min menee matkaan. Nyt ei ole töissäkään niin kiirettä, että kannattaisi mennä etukäteen. Töitä kyllä on, mutta pitää kuitenkin olla 16 saakka päivystämässä. Heräsin joskus viideltä tänäkin aamuna. Ei oikein viitsi mitään hikistä hommaa tehdä, kun töissä on oltava puhdas. Jotain pientä saan tehtyä, laitettua pyykit iltaa varten valmiiksi ja järjesteltyä paikkoja.
En mä noita lakanoita joka päivä vaihda, ja se on alle minuutin homma. Sitä paitsi, haluan tuulettaa petivaatteet aina samalla. Tiskiä ei aamuisin ole niin paljon, että kannattaisi, kone pesee illalla. Kylppärin pesu, en tee sitäkään joka päivä ja ei viitsi vettä laskea turhaan, naapurilla on makuuhuone seinän takana. Pölyjä pyyhin usein aamuisin, mutta aika tyhjää täällä pyyhkii. Minulla on ajatuksena aloittaa opiskelut avoimessa ihan omaksi ilokseni, tarvetta ei varsinaisesti ole, mutta siitä saan aamuihini tekemistä. Mulla ei ole enää pieniä lapsiakaan. Kirjat ovat vähän vaarallisia, sillä minä en pysty lopettamaan kirjaa vaan luen ne usein yhtä pötköä ja jää häiritsemään, jos jää kesken. Netissä menee usein aamut, mutta tästä tavasta pitäisi päästä eroon.