Millaiset korvikset sinulla on juuri nyt?
Mulla sellaiset ehkä miesten korvisten oloiset pelkät pyöreät timantit joita näkee nuorilla pojilla mut kai ne naisellekin käyvät? Itse ainakin tykkään
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni myös valkokultaiset pyöreät timanttikorvikset nyt. Tällä hetkellä vain yhdet korvikset.
Siis korvissa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni myös valkokultaiset pyöreät timanttikorvikset nyt. Tällä hetkellä vain yhdet korvikset.
Ai no olinpas tietämättäni myös ajan hermolla :) ap
En ole käyttänyt koruja 30 vuoteen
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt koruja 30 vuoteen
Sekin on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai no olinpas tietämättäni myös ajan hermolla :) ap
En tiedä ollaanko ajan hermolla.. Olen saanut nämä huomenlahjaksi mieheltä pitkän aikaa sitten. Ovat rakkaat (jos niin voi koruista sanoa).
t. sama
Valkokultaa olevan rengaskorvikset, joissa timantteja.
Kultaisia nappeja ja kultaisia renkaita killuu korvissani. 6 rengasta ja 4 nappia.
Oikeassa korvassa ylhäältä alaspäin kaksi kultaista pientä peridoottikivistä nappikorvista, kolme pientä kultaista pallonappikorvista, yksi isompi kultainen pallonappikorvis ja roikkuva kultainen peridoottikivinen korvis. Vasemmassa korvassa ylhäältä alaspäin kolme kultaista pientä pallonappikorvista, yksi isompi kultainen pallonappikorvis ja roikkuva kultainen peridoottikivinen korvis. 7 + 5, yhteensä 12 korvista.
Okariinan muotoiset riippukorvikset, tosi painavat joten ne venyttää korvaa ikävästi joka on harmillista koska ovat lempikorvikseni.
4 hopearengasta, molemmissa korvissa 2 siis.
Harrikkamies