Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aamuvirkun tunnit menee hukkaan!

Vierailija
13.03.2015 |

1.5h jo hereillä ja mitään kotitöitä ei voi tehdä aamusta, kun kerrostalossa asutaan. Ihan tosi ärsyttävää. 9 aikaan kehtaa jo imuroida, mutta sitä ennen 4 tuntia hassattu hissutteluun. Aaargh!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa asuessa imurointi häiritsee muita asukkaita, mutta kaikki muu toiminta omaa perhettä? Nyt en jotain ymmärrä tässä yhtälössä. Lukeminen häiritsee yhtä paljon kuin netin käyttö. 

Vierailija
2/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin ongelma ei ole se, etten tekemistä keksisi, vaan se, että en voi hyödyntää tehoikkainta aikaa. Aamuvirkku joutuu kokoajan miettimään muita. Ajatelkaa, 4 tuntia hukkaan joka päivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 07:41"]Kerrostalossa asuessa imurointi häiritsee muita asukkaita, mutta kaikki muu toiminta omaa perhettä? Nyt en jotain ymmärrä tässä yhtälössä. Lukeminen häiritsee yhtä paljon kuin netin käyttö. 
[/quote] kännykän valo on hyvin vähäinen verrattuna lukuvaloon.

Vierailija
4/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 07:41"]

Isoin ongelma ei ole se, etten tekemistä keksisi, vaan se, että en voi hyödyntää tehoikkainta aikaa. Aamuvirkku joutuu kokoajan miettimään muita. Ajatelkaa, 4 tuntia hukkaan joka päivä!

[/quote]

Höpö höpö. Tässä on ehdotettu vaikka mitä fiksua puuhaa, jotka eivät häiritse ketään. Jos sä nyt vaan olet päättänyt, että aamuvirkkuus sucks, niin mitäpä tässä sitten enää jankkaamaan. Revi siitä ja sillai kai.

T. Aamuvirkku, joka ei kärsi siitä yhtään vaan rakastaa sitä!

Vierailija
5/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä voi olla niin paljon kotitöitä, että niitä riittäisi joka arkiaamuksi tuntikaupalla?

On jo ehdotettu, että mikset mene lenkille tai kuntosalille edes parina aamuna? Vai meneekö kodin hinkkaaminen oman terveyden yläpuolelle, kun et ole kommentoinut tähän mitään? Jos minä olisin aamuvirkku, niin kävisin koiran kanssa pitkällä kenkillä, lukisin tai menisin kuntosalille. Tai sitten vaan menisin töihin tosi aikaisin (liukuva tyäaika).

Vierailija
6/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:49"]

1.5h jo hereillä ja mitään kotitöitä ei voi tehdä aamusta, kun kerrostalossa asutaan. Ihan tosi ärsyttävää. 9 aikaan kehtaa jo imuroida, mutta sitä ennen 4 tuntia hassattu hissutteluun. Aaargh!

[/quote]

Opettele nukkumaan myöhempään. Päivitä itsesikin nykyaikaan jo.

Vierailija
7/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös aamuvirkku ja kyllä tekemistä löytyy aamuyön tunneille. Käyn lenkillä, teen sudokuja, luen, kattelen telkkua (kuulokkeilla)...

Vierailija
8/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 07:31"]En voi tiskata, meillä on avokeittiö ja olkkarissa sänky. Miten hitossa vaihdan lakanat, jos muut nukkuu? Miten pyyhin pölyt ilman valoja? Kylpyhuoneenpesu 7 päivänä viikossa?

Imurointi on päivittäinen työ, ainakin meillä. Kuten tiskaaminen ja keittiön siivoaminen ja tavaroiden järjestely.
[/quote]
Valoja et voi laittaa mutta haluaisit silti imuroida?

Vierailija
9/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:09"]Minä olen myös aamuvirkku ja kyllä tekemistä löytyy aamuyön tunneille. Käyn lenkillä, teen sudokuja, luen, kattelen telkkua (kuulokkeilla)...
[/quote] ongelma onkin siinä, että harvalla työssäkäyvällä perheellisellä on irrottaa 4 tuntia päivässä sudokujen tekoon.

Vierailija
10/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:49"]

[/quote]

Opettele nukkumaan myöhempään. Päivitä itsesikin nykyaikaan jo.

[/quote]

Helpommin sanottu kuin tehty. Aamuvirkkuna olen yrittänyt muuttaa nukkumistapaa niin, että valvon myöhään. Herään kuitenkin aikaisin, joten unet jää sitten vähäisiksi.

Vierailija
11/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavast et ole niitä ihmisiä, jotka eivät 'ehdi' ja voi lasten takia harrastaa mitään liikuntaa ;)

Vierailija
12/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:09"]Minä olen myös aamuvirkku ja kyllä tekemistä löytyy aamuyön tunneille. Käyn lenkillä, teen sudokuja, luen, kattelen telkkua (kuulokkeilla)... [/quote] ongelma onkin siinä, että harvalla työssäkäyvällä perheellisellä on irrottaa 4 tuntia päivässä sudokujen tekoon.

[/quote]

Harvalla työssäkäyvällä on myöskään aikaa irrottaa neljä tuntia päivässä imurointiin ja tiskaukseen...

Vierailija
13/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:09"]Minä olen myös aamuvirkku ja kyllä tekemistä löytyy aamuyön tunneille. Käyn lenkillä, teen sudokuja, luen, kattelen telkkua (kuulokkeilla)... [/quote] ongelma onkin siinä, että harvalla työssäkäyvällä perheellisellä on irrottaa 4 tuntia päivässä sudokujen tekoon.

[/quote]

Olihan tossa muutakin tekemistä. Ja nää tekemiset oli ehdotuksia aamun kukkujalle, kun kotitöitä ei pysty tekee.

Vierailija
14/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aamuvirkku ja herään joka aamu vähintään pari tuntia aiemmin kun olisi pakko. Ei tulis kyllä mieleenkään että siivoomaan alkaisin :D Katon tallennuksia boksilta ja oon netissä kun kerrankin saa rauhassa olla eikä lapset pyöri jaloissa. 

Vierailija
15/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ns. iltavirkku eli uni ei tule ennen puolta yötä. Luuletko ihan oikeasti, että minä käytän nuo klo 21-00 tunnit siivoamiseen? Ihan samalla tavalla minä voisin valittaa, että iltavirkun tunnit menee hukkaan, kun kymmenen jälkeen ei saa enää huudattaa imuria ja minä haluaisin ehdottomasti imuroida just silloin...

Vierailija
16/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki aamuvirkut adhd tapauksia vai piriäkö ne vetää? Eihän tuollainen heiluminen ole normaalia.

Vierailija
17/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 07:31"]

Sama. Minä olen kyllä töihin kohta lähdössä, 8:aan, 10 min menee matkaan. Nyt ei ole töissäkään niin kiirettä, että kannattaisi mennä etukäteen. Töitä kyllä on, mutta pitää kuitenkin olla 16 saakka päivystämässä. Heräsin joskus viideltä tänäkin aamuna. Ei oikein viitsi mitään hikistä hommaa tehdä, kun töissä on oltava puhdas. Jotain pientä saan tehtyä, laitettua pyykit iltaa varten valmiiksi ja järjesteltyä paikkoja. 

En mä noita lakanoita joka päivä vaihda, ja se on alle minuutin homma. Sitä paitsi, haluan tuulettaa petivaatteet aina samalla. Tiskiä ei aamuisin ole niin paljon, että kannattaisi, kone pesee illalla. Kylppärin pesu, en tee sitäkään joka päivä ja ei viitsi vettä laskea turhaan, naapurilla on makuuhuone seinän takana. Pölyjä pyyhin usein aamuisin, mutta aika tyhjää täällä pyyhkii. Minulla on ajatuksena aloittaa opiskelut avoimessa ihan omaksi ilokseni, tarvetta ei varsinaisesti ole, mutta siitä saan aamuihini tekemistä. Mulla ei ole enää pieniä lapsiakaan. Kirjat ovat vähän vaarallisia, sillä minä en pysty lopettamaan kirjaa vaan luen ne usein yhtä pötköä ja jää häiritsemään, jos jää kesken. Netissä menee usein aamut, mutta tästä tavasta pitäisi päästä eroon. 

[/quote]

Entä se lenkkeily? Mikä este sille on?

Vierailija
18/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 07:38"]

Opettele nukkumaan.

[/quote]

Tai mee hoitoon.

Vierailija
19/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:02"]

Onko kaikki aamuvirkut adhd tapauksia vai piriäkö ne vetää? Eihän tuollainen heiluminen ole normaalia.

[/quote]

Kun ihmisiä nyt sattuu olemaan aamuvirkkuja ja iltavirkkuja. Miksi juuri aamuvirkut olisi adhd tapauksia?

Eikö se päde sitten iltavirkkuihinkin?

Vierailija
20/47 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:02"]

[/quote]

Kun ihmisiä nyt sattuu olemaan aamuvirkkuja ja iltavirkkuja. Miksi juuri aamuvirkut olisi adhd tapauksia?

Eikö se päde sitten iltavirkkuihinkin?

[/quote]

Iltavirkut katsoo telkkaria, lukee, ovat koneella tms normaalia. Aamuvirkut painaa hulluina imurien ja tiskien kanssa. Kannattaisi mennä lääkäriin jos on niin paha vika kuin aamuvirkkuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi