Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini antoi koiramme pois!

Vierailija
13.03.2015 |

Muutimme ulkomaille ja koska piti asua ensimmäinen kuukausi ystäväni luona jonne emme voineet tuoda koiraamme, jätimme sen äitini hoidettavaksi. Äitini tarjoutui tekemään tämän ilomielin ja sovimme että heti kun löydämme oman asunnon, hän lähettää koiran meille. No kuukausi kului, löysimme asunnon ja soitin äidilleni että voi lähettää koiran. Äiti sitten ilmoittikin että on antanut koiran pois, kun ajatteli että meillä on tarpeeksi meneillään uudessa maassa pienten lasten kanssa. Olen aivan raivoissani! Hän ei edes suostu kertomaan minne hän antoi koiran vaan uskoo täysin että teki oikein! Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:28"]

Etkö ollut missään yhteyksissä äitiisi kuin vasta kuukauden päästä muutosta?

[/quote]

Olin mutta en kovinkaan montaa kertaa, täällä päässä oli todella paljon järjesteltävää asunnon ja auton ostamisen, lasten hoitojärjestelyiden ja uuden työn aloittamisen kanssa. Kysyin miten koira voi muutaman kerran ja siihen vastasi että hyvin. Näytti koiran minulle skypessä kerran, tästä siis pari viikkoa aikaa, eli on antanut koiran jollekin ihan viime aikoina. Jos tuo on edes totta.

Taidanpa tosiaan varoittaa äitiä ensin jospa vaikka alkaisi kertomaan. Soitan illalla ja sanon että koira on minun omaisuuttani ja teen omaisuudestani rikosilmoituksen jos ei kerro missä se on. Jos ei kerro, niin oikeasti teen sen. Hirveä huoli koirasta ja minne se on annettu, onko sillä kaikki hyvin, mitä on tapahtunut. :(

Äiti kehtasi vielä sanoa että hänen mielestään tämä on nyt ihan ilmiselvästi meille paras ratkaisu ja kun rupesin raivoamaan, sanoi että minä olen kiittämätön ja hankala.

ap

Vierailija
62/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:58"]Kyllä mäkin kallistuisin pitkän elämänkokemuksen suomaan ymmärrykseen päätöksiä tehtäessä. Kaikki ei silti välttämättä mene läheisiä tyydyttävällä tavalla, mutta toisaalta, jos ihminen uskoo tekevänsä kovin hyvin ja oikein, niin minkäs teet:(
[/quote]

Jos jätät lapsesi minulle hoitoon, saatan vahingossa antaa sen pois tai jättää yksin metsään. Minkäs teet, elämänkokemukseni mukaan se on lapsen parhaaksi kun sinulla oli niin paljon kaikkea muuta. Mitäs tuumisit tästä? Ei koira ole mikään jakkara, jonka tilalle voi ostaa uuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita, että jos koira ei palaudu sinulle välittömästi, äitisi ei näe lapsenlapsiaan enää koskaan ja ette tule edes hautajaisiin. Jumalauta että pistää vihaksi. Miten joku voi tehdä noin toisen rakkaalle lemmikille?! Anteeksi mutta äitisi on varsinainen paskapää ja selkäänpuukottaja. Minulla ei edes ole lemmikkiä mutta olen todella vihainen puolestasi

Vierailija
64/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai äitisi vain kostanut julmasti teille sen että muutit perheineen ulkomaille....?

Vierailija
65/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitköhän Kennelliitosta tarkastamaan, onko koirallesi kirjattu uusi omistaja heidän tietokantaansa? 

Vierailija
66/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:28"]

Etkö ollut missään yhteyksissä äitiisi kuin vasta kuukauden päästä muutosta?

[/quote]

Olin mutta en kovinkaan montaa kertaa, täällä päässä oli todella paljon järjesteltävää asunnon ja auton ostamisen, lasten hoitojärjestelyiden ja uuden työn aloittamisen kanssa. Kysyin miten koira voi muutaman kerran ja siihen vastasi että hyvin. Näytti koiran minulle skypessä kerran, tästä siis pari viikkoa aikaa, eli on antanut koiran jollekin ihan viime aikoina. Jos tuo on edes totta.

Taidanpa tosiaan varoittaa äitiä ensin jospa vaikka alkaisi kertomaan. Soitan illalla ja sanon että koira on minun omaisuuttani ja teen omaisuudestani rikosilmoituksen jos ei kerro missä se on. Jos ei kerro, niin oikeasti teen sen. Hirveä huoli koirasta ja minne se on annettu, onko sillä kaikki hyvin, mitä on tapahtunut. :(

Äiti kehtasi vielä sanoa että hänen mielestään tämä on nyt ihan ilmiselvästi meille paras ratkaisu ja kun rupesin raivoamaan, sanoi että minä olen kiittämätön ja hankala.

ap
[/quote]
Muuten hyvä, mutta sinuna en odottaisi edes iltaan.

Vierailija
67/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! yksi riesa vähemmän.

Vierailija
68/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:22"]

[/quote]

Se lemmikki on monelle vähemmän riesa kun lapsi.

Vierailija
69/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:22"]

[/quote]

Totta. Lapsi se vasta riesa onkin. Pahempi kuin mieskissa.

Se lemmikki on monelle vähemmän riesa kun lapsi.

[/quote]

Vierailija
70/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä mutsi.

Vierailija
71/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äidin motiiveista ei saa selvää, niin viimeisinä keinoina soittaisin varmaan äitisi lähiseudun eläinlääkäreille ja kysyisin, onko kuvailemaasi koiraa tuotu lähiaikoina sinne. Ehkä on tapahtunut jokin onnettomuus mistä äitisi ei kerro tai koira on viety piikille muuten vaan. Toivon tietysti että koira löytyy elossa ja terveenä ja se pääsee taas rakkaan omistajansa luo :)

Vierailija
72/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos äiti ei kerro mihin sen antoi, niin kyllä siinä aika vähän on tehtävissä.

Vierailija
73/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat välit poikki äitiisi kunnes kertoo mitä koiralle tapahtui. Onkohan oikeasti käynyt joku vahinko jota hän ei halua myöntää? Törkeää käytöstä joka tapauksessa.

Vierailija
74/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä muuttivat? Monikossa kun mainitset
Kenen se koira on? Siis oletko hankkinut koiran itse. Ettet ole ottanut lapsuudenkodistasi sitä mukaan tms.?

Avaa vähän lisää...

Vierailija
75/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on pidemmän päälle oikeassa.

Vierailija
76/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuoli, ehkä karkasi ja jäi auton alle tai karkasi eikä ole löytynyt. Äitillesi on helpompaa sanoa noin. 

Vierailija
77/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:40"]

Se kuoli, ehkä karkasi ja jäi auton alle tai karkasi eikä ole löytynyt. Äitillesi on helpompaa sanoa noin. 

[/quote]

Minäkin luulen että todellisuudessa koirallesi kävi joku onnettomuus, ehkä jopa äitisi huolimattomuuden vuoksi.

Vierailija
78/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:20"]

Ketkä muuttivat? Monikossa kun mainitset Kenen se koira on? Siis oletko hankkinut koiran itse. Ettet ole ottanut lapsuudenkodistasi sitä mukaan tms.? Avaa vähän lisää...

[/quote]

No voivoi. Ap perheineen muutti ulkomaille. Asuivat ystävien luona 1. kuukauden. Sillävälin ap:n äiti hoiti kotimaassa ap:n perheen koiraa. Kun koira olisi voitu yhdistää perheen kanssa, perheen saatua oman asunnon, ap:n äiti olikin antanut ap:n perheen koiran omin lupineen pois.

Tämä selvisi mulle yhdellä lukemalla.

Törkeää äidiltä, mutta en tiedä mitä on tehtävissä. 

Vierailija
79/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeyden huippu. Mitä ihmwttä. Äitisi on kusipää

Vierailija
80/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rekisteröity koira? Sirutettu? Ala-arvoista toimintaa äidiltäsi.

Meillä äiti lopetti koiran. Oli töiden ja väliaikaisen asunnon takia hoidossa hänellä puoli vuotta. Muutti mielensä ja lopetti koiran kertomatta minulle. Kylmä ja paska akka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme