Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini antoi koiramme pois!

Vierailija
13.03.2015 |

Muutimme ulkomaille ja koska piti asua ensimmäinen kuukausi ystäväni luona jonne emme voineet tuoda koiraamme, jätimme sen äitini hoidettavaksi. Äitini tarjoutui tekemään tämän ilomielin ja sovimme että heti kun löydämme oman asunnon, hän lähettää koiran meille. No kuukausi kului, löysimme asunnon ja soitin äidilleni että voi lähettää koiran. Äiti sitten ilmoittikin että on antanut koiran pois, kun ajatteli että meillä on tarpeeksi meneillään uudessa maassa pienten lasten kanssa. Olen aivan raivoissani! Hän ei edes suostu kertomaan minne hän antoi koiran vaan uskoo täysin että teki oikein! Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira on myyty, löytyyköhän myynti-ilmoitusta enää netistä? Tai toisaalta lahjoitusilmoitusta?

Vierailija
42/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tämä on tottakaan. Ei näin typeriä ihmisiä voi olla. 

Jos koirasi on varastettu, eiköhän poliisi tee asialle jotain kun kerran vielä tiedät että äitisi on sen myynyt eteenpäin. Jos olet koiran omistaja, sinulla on varmasti koiran rekisteripaperit ja tietokannassa olet koiran omistaja.

Tai ei näin varmaan voi käydä kuin sekarotuisen koiran omistajille jotka eivät pidä koiraansa missään arvossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan yksi mahdollisuus myös, että äitisi ei raski enää koirasta luopua ja valehtelee.
Kysele tutulta ja muilta sukulaisilta koirastasi.

Vierailija
44/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:48"]

Ei ole rekisteröity koira? Sirutettu? Ala-arvoista toimintaa äidiltäsi. Meillä äiti lopetti koiran. Oli töiden ja väliaikaisen asunnon takia hoidossa hänellä puoli vuotta. Muutti mielensä ja lopetti koiran kertomatta minulle. Kylmä ja paska akka.

[/quote]

Eikös hän tehnyt vaan rohkean ratkaisun teidän parhaaksi?!

Vierailija
45/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:48"]

Ei ole rekisteröity koira? Sirutettu? Ala-arvoista toimintaa äidiltäsi. Meillä äiti lopetti koiran. Oli töiden ja väliaikaisen asunnon takia hoidossa hänellä puoli vuotta. Muutti mielensä ja lopetti koiran kertomatta minulle. Kylmä ja paska akka.

[/quote]

Eikös hän tehnyt vaan rohkean ratkaisun teidän parhaaksi?!

[/quote]

Vanhempi väki yleensä näkee, jos eläin kärsii ja tekee sit oikean johtopäätöksen.

Vierailija
46/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta, onhan noita koiria ja pentuja vaikka kuinka. Taas toisaaltai: koirat saastuttaa ison katumaasturin verran!! Joten hei halloo, äiditkin saattaneet lukea ja hiffata asian ja siks pirauttaneet piikittäjälle:( Tää on musta vaan kokemuksen tuomaa varmuutta!

Vierailija
47/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:44"]Mitäs tuosta, onhan noita koiria ja pentuja vaikka kuinka. Taas toisaaltai: koirat saastuttaa ison katumaasturin verran!! Joten hei halloo, äiditkin saattaneet lukea ja hiffata asian ja siks pirauttaneet piikittäjälle:( Tää on musta vaan kokemuksen tuomaa varmuutta!
[/quote]

Sulla on alkanut perjantaiprovoilut hyvissä ajoin

Vierailija
48/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:44"]Mitäs tuosta, onhan noita koiria ja pentuja vaikka kuinka. Taas toisaaltai: koirat saastuttaa ison katumaasturin verran!! Joten hei halloo, äiditkin saattaneet lukea ja hiffata asian ja siks pirauttaneet piikittäjälle:( Tää on musta vaan kokemuksen tuomaa varmuutta! [/quote] Sulla on alkanut perjantaiprovoilut hyvissä ajoin

[/quote]

Ei täällä sentäs kaikki oo provoa!:)

Vierailija
49/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:17"]

Piikille

[/quote]

Siis äiti.

Vierailija
50/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin kallistuisin pitkän elämänkokemuksen suomaan ymmärrykseen päätöksiä tehtäessä. Kaikki ei silti välttämättä mene läheisiä tyydyttävällä tavalla, mutta toisaalta, jos ihminen uskoo tekevänsä kovin hyvin ja oikein, niin minkäs teet:(

Vierailija
51/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma äitini tekisi tuon kissalleni, niin minulla ei olisi enää äitiä. Välit katkeaisivat saman tien enkä enää ikinä suostuisi hänelle puhumaan.

Hän tietää, miten tärkeä kissani minulle on. Ja se, että hän tekisi noin kissalleni, olisi kuin puukko sydämeen.

En ymmärrä, miten kukaan tahtoisi olla vanhempansa kanssa tekemisissä, jos noin tekisi.

Ei sitä tunnetta voi kuvata muulla, kuin että äiti yllättäen antaisi tyttäresi adoptioon. Vaikka se ei ole sama asia, tunne on hyvin sama.

Vierailija
52/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin äidille ja sanoisin että minulle ei tarvitse puhua enää ikinä, mutta poliisille kyllä, tein rikosilmoituksen.

Vierailija
53/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:03"]

Jos oma äitini tekisi tuon kissalleni, niin minulla ei olisi enää äitiä. Välit katkeaisivat saman tien enkä enää ikinä suostuisi hänelle puhumaan.

Hän tietää, miten tärkeä kissani minulle on. Ja se, että hän tekisi noin kissalleni, olisi kuin puukko sydämeen.

En ymmärrä, miten kukaan tahtoisi olla vanhempansa kanssa tekemisissä, jos noin tekisi.

Ei sitä tunnetta voi kuvata muulla, kuin että äiti yllättäen antaisi tyttäresi adoptioon. Vaikka se ei ole sama asia, tunne on hyvin sama.

[/quote]

Täysin samaa mieltä sinun kanssasi.

Ja itkisin lopun elämäni.

Vierailija
54/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:03"]

[/quote]

Totta, mutta ei kaikkit tapaukset tietty ole samanlaisia. Ei tietenkään kenenkään rakasta lemmikkiä saa vahingoittaa, vielä vähemmän lopettaa! Oikeastaan vain melkoisen sydämetön ihminen voi ylipäänsä niin tehdä!

Vierailija
55/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankauta!
Jos mun mutsi tekis noin niin tasan tietäis tehneensä!
Tosin, mun elämässä ei koskaan tule olemaan tilannetta, että joutuisin antamaan äidilleni kissojani hoitoon. Mulla on onneks lähipiirissä ihmisiä jotka tietää miten rakkaita noi karvapallot on mulle ja vain muutamiin luotan, että osaavat hoitaa noita hyvin. Ihan kuka tahansa ei noita pääse hoitamaan. Saati saa kotiinsa riippakivikseen!

Vierailija
56/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä antoi yhteisen koiramme myös pois, ilman että kysyi multa lupaa. Tuli vaan tekstiviesti "aijuu, ××× haettiin lauantaina pois". Ei mitään yhteystietoja uusilta omistajilta, ei mitään. Tiedän vaan kaupungin johon koira vietiin :(

Vierailija
57/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:00"]

Mun exä antoi yhteisen koiramme myös pois, ilman että kysyi multa lupaa. Tuli vaan tekstiviesti "aijuu, ××× haettiin lauantaina pois". Ei mitään yhteystietoja uusilta omistajilta, ei mitään. Tiedän vaan kaupungin johon koira vietiin :(

[/quote]

Mä vetäisin kyllä melkoset Kill Bill - tyyppiset kilarit jos noin tapahtuis. Jukoliste!

Vierailija
58/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten mitä kävi!
Tosi outoa, eikö sun äiti osaa yhtään ajatella pidemmän päälle...?

Vierailija
59/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ollut missään yhteyksissä äitiisi kuin vasta kuukauden päästä muutosta?

Vierailija
60/100 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on oikeasti SINUN koirasi, äitisi on syyllistynyt rikokseen. Eihän hän olisi voinut antaa autoasikaan pois! Milloin koira oli viimeksi äidilläsi? Kai sentään kyselit sen vointia kokonaisen kuukauden ajalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi