Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jonka ruokavalio on pelkkää paskaa

Vierailija
12.03.2015 |

Miksi vitussa syöt niin? Eikö sinua KUVOTA mättää sisuksiisi toistuvasti vehnäjauho-vesi-rasva-komboa? Etkö tajua, että syömällä normaalisti saat ENERGIAA ja iloisemman mielen? Mättämällä rasvaista vehnäjauhomössöä saat mielialan väsyneeksi ja masentuneeksi. Eikö sinuun iske jäätävä MORKKIS syötyäsi rasvaa, sokeria ja vehnäjauhoja? Mitä vittua?

Voit olla koko päivän nälkäisenä (koska kotona ei ole ruokaa ja et pääse juuri nyt kauppaan) ja illalla ahmia sipsipussin, pizzan ja karkkia.

Tai sitten voit syödä pari kananmunaa (ellei allergiaa), raejuustopurkillisen, pakastimesta kukkakaalia ja/tai parsakaalia mausteiden kera tai vaikka banaanin (ellei allergiaa). Ja sitten mennä kauppaan huomattavasti vähemmän nälkäisenä ja ostaa KUNNON ruokaa.

Toki joskus kaapit voivat olla totaalisen tyhjät, mutta useimmiten sieltä löytyy edes jotain hyvin pientä. Pelkällä maidollakin (ellei allergiaa) voi täyttää mahaa TILAPÄISESTI, välttääkseen kauheat mielitekopaskaostokset kaupassa.

Toinen on asia jota en myöskään käsitä. Moni ala-arvoista paskaa syövä perustelee asian sillä, että on niin kaaaaaaaauhea kiire, kyllä mä MUUTEN söisin kunnolla, mutta kun....

Ja vitut! Voit siinä viikon seitsemännettä pizzaa pakastealtaalla valikoidessasi huomata, että kas, tuossahan on valmiita kasvissosekeittojakin, se vain mikroon ja päälle rajuustoa. Valmisruoka on aina valmisruoka (eli sieltä mistä aita on matalin) mutta kasvissosekeitosta ei tule morkkista, päinvastoin siitä tulee täysi mutta hyvä ja kevyt olo.

Ja tästä kaikesta huolimatta en ole neuroottinen terveysintoilija. Suklaata syön paljon, mutta en aloita aamuani suklaalla, syö lounaaksi suklaata ja päivälliseksi suklaata. Minä syön suklaata järjen kanssa ja pyrin pitämään ruokavalion fiksuna.

Ja kyllä, minäkin syön joskus pizzan. Alkuun se on taivaallista, lopussa tulee ähky, väsymys ja morkkis. Karkeista en välitä lähestulkoon ollenkaan. Syön, jos on mahdollisuus, mutta hyvin harvoin ostan.

Sipseistä en välitä, ellei tarjota. Näin ollen syön sipsejä kerran vuodessa jos sitäkään.

Suklaata rakastan yli kaiken, mutta en vedä överiksi. Miksi sinä vedät??

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:14"]Olen ihan energinen ja kroppa on hyvässä kunnossa vaikka ei fitnesskroppa ole. Kiitos huolenpidosta. Kannattaisi sinunkin nauttia elämästä eikä olla noin takakireä.
[/quote]
Ja pahoittelut vaan sinulle mutta minä en nauti surkeasta moskapaskasta. En siis vedä päivittäin pizzaa, vaikka se olisi sinum käsityksesi elämästä "nauttimisesta." En nauti morkkiksesta.
[/quote]
Morkkis? Miksi sinulle tulee pizzan syönnistä morkkis, onko psyykesi jotenkin heikko?
[/quote]

No miksiköhän tulisi? :D Koska samalla rahalla olisi saanut kunnon ruokaa, josta tulee pirteä fiilis. Pizza on vehnäjauhomössöä, ei kai se tule uutena asiana sinulle?
[/quote]
Sinulle ilmeisesti tulee uutena asiana että pitsapohjaan ei ole ollenkaan pakko laittaa vehnäjauhoja :) Ohis

Vierailija
102/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:stä tulee ihan mieleen yksi mun työkaveri, joka on sellainen todella takakireä, kuivakanoloinen ja ryppyinen pieni laiheliini, jonka eväs- ja kahvitaukojen tärkein tehtävä ja kohokohta on muiden eväspussien sisällön kyttääminen. Kyseinen ihminen  syö itse pääasiassa raakoja kasviksia, siemeniä ja jotain ihmeellisiä itsetekemiään seoksia, joista en ota selvää mitä niissä on. Hän sitten aina jaksaa kommentoida nyrpeästi, joskus jopa vihamielisen oloisesti, jos jollakulla sattuu olemaan mukanaan eineksiä tai edes jotain, mitä hänen omaan ruokavalioonsa ei kuulu. Ja sitten un harva se päivä joku tuo töihin kahvipöytään tarjottavaksi jotain omia leipomuksiaan, niin kyseinen kuikelo toki tuhahtelee ja mulkoilee paheksuvasti ja jatkaa yrttiteensä imeskelyä :D Kertakaikkisen hupaisaa :D

Ettei vain aapee olisi kyseinen henkilö... Ainakin ovat jotain sielunveljeksiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:18"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:14"]Olen ihan energinen ja kroppa on hyvässä kunnossa vaikka ei fitnesskroppa ole. Kiitos huolenpidosta. Kannattaisi sinunkin nauttia elämästä eikä olla noin takakireä. [/quote] En ole takakireä. Arvostan kunnon ruokaa. Vehnäjauho, rasva, suola ja sokeri ei ole edes ruokaa. Se on moskaa. [/quote] Ihminen ei elä ilman sokeria, suolaa tai rasvaa. Vehnäjauhoa ei ihminen kyllä todellakaan tarvitse. Noiden muiden kohdalla on kyse määristä ja laadusta. Ei voi sanoa noi suoraviivaisesti, että ne ovat moskaa. [/quote] Niin, ja minäkin saan ruuastani rasvaa, suolaa ja sokeria. Suklaasta saan erittäin huonoa rasvaa ja kilokaloreita kaupan päälle. Ja sen takia syönkin normaalia ruokaa, koska olisi erittäin kuvottavaa suklaan lisäksi mättää pizzaa, hamppareita ja limua kitaan. Yäk.

[/quote]

Ymmärrämme toki, että kuvotut. Milloin ajattelit ymmärtää, että me emme kuvotu?
[/quote]

Yritän ymmärtää. Se on erittäin vaikeaa.
[/quote]
Tämän varmasti kaikki uskoo. Se ymmärryksen taso kun ei voi kaikilla olla niin kovin hyvä.

Vierailija
104/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa paska.

Vierailija
105/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 ymmärsi vitsin ja 72 ei :D Kiitos päivän nauruista!

Vierailija
106/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:13"]

Tein muuten ne kappalejaotkin. Puhelin poisti ne.

[/quote]nii varmaan joo uskotaan :PP

Vierailija
107/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:20"]No jaah. Se paska(??) on mulle ainoa ilo, ainoa mitä jaksan laittaa ja menee hyvin alas ja tulee parempi mieli. Ja ei, mulla ei ole kaapissa nyt mitään joten taas huomenna menen nälkäisenä kauppaan. Mitään keittoja en katsele, niillä ei lähde nälkä ja ovat kalliita. [/quote] Mahtavat tekosyyt taas :D Keitto on kaikkea muuta kuin kallista ja todellakin TÄYTTÄÄ mahaa kun syö tarpeeksi. Väitätkö ihan vakavissasi, että keittoainekset eli juurekset, peruna, ruokakerma (ei pakollinen, jauheliha... ovat KALLIITA? Voi myötähäpeä.

[/quote]keitto on pahaa eikä täytä mahaa!

Vierailija
108/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sinä pahimman luokan terveysnatsi olet, olet niin helvetin tyhmä vaan ettet tajua, miten hölmöjä juttuja tulet tänne kirjoittamaan

Vierailija
109/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankoa ap kunnon lääkkeet, tuo ahdista toisten syömisistä saattaa helpottua sillä.

Vierailija
110/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hankipa ap kunnon lääkkeet niin saattaa ahdistus lieventyä:)

Vierailija
111/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syönyt tänään:

aamulla (8.30) banaani ja kaksi kuppia kahvia

klo 11 lohitäytekolmioleipä ja kuppi kahvia

klo 12 kuppi kahvia

klo 15 banaani ja RisiFrutti

klo 18 proteiinipatukka

klo 20 kaksi riisipiirakkaa ja kurkkusiivuja

Vettä olen juonut ehkä 3 litraa.

Ap, joko tukehduit oksennukseen?

Vierailija
112/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:15"]Mitä sun ruokavalioon pitäisi lisätä, ettet olisi noin vihainen? [/quote] Jauhettua muumia, rahkaa ja mehukeittoa. Myös karppaus aiheuttaa agressiivisuutta!

[/quote]

Olen myös huomannut että karppaajista tulee agressiivisia ja kiukkusia. Lihan syöjän täytyy olla agressiivinen, jotta pysyy sapuskoissa.

Vierailija
113/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:13"]

[/quote]

Täytyy olla ap:lle todella tärkeä aihe, jos jaksaa kirjoittaa puhelimella tuollaisen vuodatuksen. Maailman nälänhätä ja sodat jää tuon rinnalla toiseksi.

Vierailija
114/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:13"]

[/quote]nii varmaan joo uskotaan :PP
[/quote]

Siitä vaan kokeilemaan.

Vierailija
115/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi väität syöväsi terveellisesti ja samalla mainostat syöväsi suklaata? Mikä logiikka? Kai ruokavaliosi on edes maidoton ja gluteeniton, kun kerran väität sen olevan terveellinen?

Vierailija
116/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:10"]Ap on yksi paskantärkeä syömishäiriöinen. Täällä kirjoittelu ei varmaan ole sitä terapiaa, mitä tarvitset.
[/quote]

Syömishäiriöinen... joopajoo. Olen sanonut monta kertaa että syön MYÖS moskaa. Mutta koko ruokavalioni ei koostu siitä.

Vierailija
117/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:14"]Olen ihan energinen ja kroppa on hyvässä kunnossa vaikka ei fitnesskroppa ole. Kiitos huolenpidosta. Kannattaisi sinunkin nauttia elämästä eikä olla noin takakireä.
[/quote]
Ja pahoittelut vaan sinulle mutta minä en nauti surkeasta moskapaskasta. En siis vedä päivittäin pizzaa, vaikka se olisi sinum käsityksesi elämästä "nauttimisesta." En nauti morkkiksesta.
[/quote]
Morkkis? Miksi sinulle tulee pizzan syönnistä morkkis, onko psyykesi jotenkin heikko?
[/quote]

No miksiköhän tulisi? :D Koska samalla rahalla olisi saanut kunnon ruokaa, josta tulee pirteä fiilis. Pizza on vehnäjauhomössöä, ei kai se tule uutena asiana sinulle?
[/quote]
Sinulle ilmeisesti tulee uutena asiana että pitsapohjaan ei ole ollenkaan pakko laittaa vehnäjauhoja :) Ohis
[/quote]

Ai, ja sinäkö luulet tällaisen pizzan olevan ravinteikasta ja hyvää ruokaa?

Vierailija
118/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön sekä terveellisesti että ap:n kuvailemaa "moskaa". En ymmärrä ruokauskovaisia ja uskon että pakko olla joku mielenterveysongelma taustalla jos pitsasta tulee morkkis.

Elämästä kuuluu nauttia ja hyvä ruoka kuuluu isona osana siihen nauttimiseen. Mieti nyt, kaveriporukka on ollut auttamassa muutossa ja istutaan siellä uuden kämpän lattialla patjoilla niin kyllähän siihen tilanteeseen vaan kuuluu se pitsa. Ei siinä paljon raejuusto ja kaurapuuro lämmittäis :D

Ja todellakin tuosta aloituksesta tulee mieleen takakireä eukko jonka elämäntehtävä on nalkutus ja valitus. Sääli ettei kaikki osaa nauttia elämästä. Mulle ei muuten ikinä tule turvotusa, pahaa oloa, morkkista tai läskiä syömisen jälkeen :)

Vierailija
119/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä vittua sinulle ap kuuluu kenenkään syömiset? Oletko joku kuningas vai idiootti?

Vierailija
120/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt syön raejuustoa tavallisella mansikkakeitolla (en sillä ällöttävällä aspartaamilitkulla), kohta teen uuniporkkanoita ja paistan kanaa. Sen lisäksi pastaa ja salaattia... Jos joku kokee tarvetta vittuilla kellonajasta, niin tiedoksenne että teen ruuan lähinnä huomista varten :) Hieman, vain hieman parempaa ja maukkaampaa ruokaa kuin einespizzat ja limu... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi