Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jonka ruokavalio on pelkkää paskaa

Vierailija
12.03.2015 |

Miksi vitussa syöt niin? Eikö sinua KUVOTA mättää sisuksiisi toistuvasti vehnäjauho-vesi-rasva-komboa? Etkö tajua, että syömällä normaalisti saat ENERGIAA ja iloisemman mielen? Mättämällä rasvaista vehnäjauhomössöä saat mielialan väsyneeksi ja masentuneeksi. Eikö sinuun iske jäätävä MORKKIS syötyäsi rasvaa, sokeria ja vehnäjauhoja? Mitä vittua?

Voit olla koko päivän nälkäisenä (koska kotona ei ole ruokaa ja et pääse juuri nyt kauppaan) ja illalla ahmia sipsipussin, pizzan ja karkkia.

Tai sitten voit syödä pari kananmunaa (ellei allergiaa), raejuustopurkillisen, pakastimesta kukkakaalia ja/tai parsakaalia mausteiden kera tai vaikka banaanin (ellei allergiaa). Ja sitten mennä kauppaan huomattavasti vähemmän nälkäisenä ja ostaa KUNNON ruokaa.

Toki joskus kaapit voivat olla totaalisen tyhjät, mutta useimmiten sieltä löytyy edes jotain hyvin pientä. Pelkällä maidollakin (ellei allergiaa) voi täyttää mahaa TILAPÄISESTI, välttääkseen kauheat mielitekopaskaostokset kaupassa.

Toinen on asia jota en myöskään käsitä. Moni ala-arvoista paskaa syövä perustelee asian sillä, että on niin kaaaaaaaauhea kiire, kyllä mä MUUTEN söisin kunnolla, mutta kun....

Ja vitut! Voit siinä viikon seitsemännettä pizzaa pakastealtaalla valikoidessasi huomata, että kas, tuossahan on valmiita kasvissosekeittojakin, se vain mikroon ja päälle rajuustoa. Valmisruoka on aina valmisruoka (eli sieltä mistä aita on matalin) mutta kasvissosekeitosta ei tule morkkista, päinvastoin siitä tulee täysi mutta hyvä ja kevyt olo.

Ja tästä kaikesta huolimatta en ole neuroottinen terveysintoilija. Suklaata syön paljon, mutta en aloita aamuani suklaalla, syö lounaaksi suklaata ja päivälliseksi suklaata. Minä syön suklaata järjen kanssa ja pyrin pitämään ruokavalion fiksuna.

Ja kyllä, minäkin syön joskus pizzan. Alkuun se on taivaallista, lopussa tulee ähky, väsymys ja morkkis. Karkeista en välitä lähestulkoon ollenkaan. Syön, jos on mahdollisuus, mutta hyvin harvoin ostan.

Sipseistä en välitä, ellei tarjota. Näin ollen syön sipsejä kerran vuodessa jos sitäkään.

Suklaata rakastan yli kaiken, mutta en vedä överiksi. Miksi sinä vedät??

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:48"]No kyllä sinä pahimman luokan terveysnatsi olet, olet niin helvetin tyhmä vaan ettet tajua, miten hölmöjä juttuja tulet tänne kirjoittamaan
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:06"]Nyt syön raejuustoa tavallisella mansikkakeitolla (en sillä ällöttävällä aspartaamilitkulla), kohta teen uuniporkkanoita ja paistan kanaa. Sen lisäksi pastaa ja salaattia... Jos joku kokee tarvetta vittuilla kellonajasta, niin tiedoksenne että teen ruuan lähinnä huomista varten :) Hieman, vain hieman parempaa ja maukkaampaa ruokaa kuin einespizzat ja limu... :)
[/quote]

Ai oho, unohdin suklaan, sitäkin syön :) t. Kuiva terveysnatsi XD

Vierailija
122/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:37"]Mä syön sekä terveellisesti että ap:n kuvailemaa "moskaa". En ymmärrä ruokauskovaisia ja uskon että pakko olla joku mielenterveysongelma taustalla jos pitsasta tulee morkkis.

Elämästä kuuluu nauttia ja hyvä ruoka kuuluu isona osana siihen nauttimiseen. Mieti nyt, kaveriporukka on ollut auttamassa muutossa ja istutaan siellä uuden kämpän lattialla patjoilla niin kyllähän siihen tilanteeseen vaan kuuluu se pitsa. Ei siinä paljon raejuusto ja kaurapuuro lämmittäis :D

Ja todellakin tuosta aloituksesta tulee mieleen takakireä eukko jonka elämäntehtävä on nalkutus ja valitus. Sääli ettei kaikki osaa nauttia elämästä. Mulle ei muuten ikinä tule turvotusa, pahaa oloa, morkkista tai läskiä syömisen jälkeen :)
[/quote]

Nyt se äly käteen :D En missään vaiheessa sanonut, että EN SYÖ pizzaa ikinä. Joskus tulee kovakin himo ja syön. Useimmiten korvaan pizzahimon leipäpalalla.
Minä en vain saa sellaisesta rasvalätystä mitään hyvää (ette tekään, uskokaa pois.)

Joskus syön silti pizzaakin mutta en todellakaan useita kertoja kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:37"]Mä syön sekä terveellisesti että ap:n kuvailemaa "moskaa". En ymmärrä ruokauskovaisia ja uskon että pakko olla joku mielenterveysongelma taustalla jos pitsasta tulee morkkis.

Elämästä kuuluu nauttia ja hyvä ruoka kuuluu isona osana siihen nauttimiseen. Mieti nyt, kaveriporukka on ollut auttamassa muutossa ja istutaan siellä uuden kämpän lattialla patjoilla niin kyllähän siihen tilanteeseen vaan kuuluu se pitsa. Ei siinä paljon raejuusto ja kaurapuuro lämmittäis :D

Ja todellakin tuosta aloituksesta tulee mieleen takakireä eukko jonka elämäntehtävä on nalkutus ja valitus. Sääli ettei kaikki osaa nauttia elämästä. Mulle ei muuten ikinä tule turvotusa, pahaa oloa, morkkista tai läskiä syömisen jälkeen :)
[/quote]

Nyt se äly käteen :D En missään vaiheessa sanonut, että EN SYÖ pizzaa ikinä. Joskus tulee kovakin himo ja syön. Useimmiten korvaan pizzahimon leipäpalalla.
Minä en vain saa sellaisesta rasvalätystä mitään hyvää (ette tekään, uskokaa pois.)

[/quote]

Minä en saa todellakaan energistä oloa pizzasta vaan päinvastoin turvonneen ähkyolon, väsymyksen ja morkkiksen. Paljon mieluummin syön lohta, salaattia, raejuustoa, mehukeittoa ja kanaa ja sitten jälkkäriksi tuhtia suklaakakkua tmv. suklaaherkkua. Pääasia, että suurin osa ruokavaliosta on fiksu.

Vierailija
124/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:37"]Mä syön sekä terveellisesti että ap:n kuvailemaa "moskaa". En ymmärrä ruokauskovaisia ja uskon että pakko olla joku mielenterveysongelma taustalla jos pitsasta tulee morkkis. Elämästä kuuluu nauttia ja hyvä ruoka kuuluu isona osana siihen nauttimiseen. Mieti nyt, kaveriporukka on ollut auttamassa muutossa ja istutaan siellä uuden kämpän lattialla patjoilla niin kyllähän siihen tilanteeseen vaan kuuluu se pitsa. Ei siinä paljon raejuusto ja kaurapuuro lämmittäis :D Ja todellakin tuosta aloituksesta tulee mieleen takakireä eukko jonka elämäntehtävä on nalkutus ja valitus. Sääli ettei kaikki osaa nauttia elämästä. Mulle ei muuten ikinä tule turvotusa, pahaa oloa, morkkista tai läskiä syömisen jälkeen :) [/quote] Nyt se äly käteen :D En missään vaiheessa sanonut, että EN SYÖ pizzaa ikinä. Joskus tulee kovakin himo ja syön. Useimmiten korvaan pizzahimon leipäpalalla. Minä en vain saa sellaisesta rasvalätystä mitään hyvää (ette tekään, uskokaa pois.) Joskus syön silti pizzaakin mutta en todellakaan useita kertoja kuukaudessa.

[/quote]

Mika on koulutuksesi ap? Et varmasti ainakaan ole akateeminen, kun vaikutat aika heikkolahjaiselta ja kykenemattomalta nakemaan asioita muista kuin omasta nakokulmasta. Ehka ruokafanaattisuutesi ja muiden ruokavalioiden arvostelu antaa sinulle ylemmyydentunnetta ja kohottaa itsetuntoa, jos et esim. ammattisi kautta saa muilta ihmisilta arvostusta.

Vierailija
125/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:14"]Miksi väität syöväsi terveellisesti ja samalla mainostat syöväsi suklaata? Mikä logiikka? Kai ruokavaliosi on edes maidoton ja gluteeniton, kun kerran väität sen olevan terveellinen?
[/quote]

Voi jeesus! Ruokavalioni ei koostu SUKLAASTA
SUKLAATA JA SUKLAASTA. Käsitätkö? Joidenkin "ruokavalio" koostuu eineksistä, limusta, pizzasta ja karkista. Käsitätkö eron?

Vierailija
126/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:37"]Mä syön sekä terveellisesti että ap:n kuvailemaa "moskaa". En ymmärrä ruokauskovaisia ja uskon että pakko olla joku mielenterveysongelma taustalla jos pitsasta tulee morkkis. Elämästä kuuluu nauttia ja hyvä ruoka kuuluu isona osana siihen nauttimiseen. Mieti nyt, kaveriporukka on ollut auttamassa muutossa ja istutaan siellä uuden kämpän lattialla patjoilla niin kyllähän siihen tilanteeseen vaan kuuluu se pitsa. Ei siinä paljon raejuusto ja kaurapuuro lämmittäis :D Ja todellakin tuosta aloituksesta tulee mieleen takakireä eukko jonka elämäntehtävä on nalkutus ja valitus. Sääli ettei kaikki osaa nauttia elämästä. Mulle ei muuten ikinä tule turvotusa, pahaa oloa, morkkista tai läskiä syömisen jälkeen :) [/quote] Nyt se äly käteen :D En missään vaiheessa sanonut, että EN SYÖ pizzaa ikinä. Joskus tulee kovakin himo ja syön. Useimmiten korvaan pizzahimon leipäpalalla. Minä en vain saa sellaisesta rasvalätystä mitään hyvää (ette tekään, uskokaa pois.) Joskus syön silti pizzaakin mutta en todellakaan useita kertoja kuukaudessa.

[/quote]

Mika on koulutuksesi ap? Et varmasti ainakaan ole akateeminen, kun vaikutat aika heikkolahjaiselta ja kykenemattomalta nakemaan asioita muista kuin omasta nakokulmasta. Ehka ruokafanaattisuutesi ja muiden ruokavalioiden arvostelu antaa sinulle ylemmyydentunnetta ja kohottaa itsetuntoa, jos et esim. ammattisi kautta saa muilta ihmisilta arvostusta.
[/quote]

Totta, en saa arvostusta ammattini kautta. Olen vasta opiskelemassa siihen :D
Noloa, että suomalaiset elävät rasvalätyillä ja kittaavat limua, vaikka täällä pitäisi elää sivistynyttä ja fiksua kansaa.

Vierailija
127/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sinulta sitten eväät lopu.

muuten mitä mieltä olette siitä kuinka donky kongin käy kun koirat päästetään irti, eli yrittääkö se ärhennellä vielä vai jatkuuko pillahdukset?

Vierailija
128/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:14"]Miksi väität syöväsi terveellisesti ja samalla mainostat syöväsi suklaata? Mikä logiikka? Kai ruokavaliosi on edes maidoton ja gluteeniton, kun kerran väität sen olevan terveellinen? [/quote] Voi jeesus! Ruokavalioni ei koostu SUKLAASTA SUKLAATA JA SUKLAASTA. Käsitätkö? Joidenkin "ruokavalio" koostuu eineksistä, limusta, pizzasta ja karkista. Käsitätkö eron?

[/quote]

Ap., kukaan täällä ei välitä syötkö suklaata tai et.

Vierailija
129/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:11"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:37"]Mä syön sekä terveellisesti että ap:n kuvailemaa "moskaa". En ymmärrä ruokauskovaisia ja uskon että pakko olla joku mielenterveysongelma taustalla jos pitsasta tulee morkkis. Elämästä kuuluu nauttia ja hyvä ruoka kuuluu isona osana siihen nauttimiseen. Mieti nyt, kaveriporukka on ollut auttamassa muutossa ja istutaan siellä uuden kämpän lattialla patjoilla niin kyllähän siihen tilanteeseen vaan kuuluu se pitsa. Ei siinä paljon raejuusto ja kaurapuuro lämmittäis :D Ja todellakin tuosta aloituksesta tulee mieleen takakireä eukko jonka elämäntehtävä on nalkutus ja valitus. Sääli ettei kaikki osaa nauttia elämästä. Mulle ei muuten ikinä tule turvotusa, pahaa oloa, morkkista tai läskiä syömisen jälkeen :) [/quote] Nyt se äly käteen :D En missään vaiheessa sanonut, että EN SYÖ pizzaa ikinä. Joskus tulee kovakin himo ja syön. Useimmiten korvaan pizzahimon leipäpalalla. Minä en vain saa sellaisesta rasvalätystä mitään hyvää (ette tekään, uskokaa pois.) Joskus syön silti pizzaakin mutta en todellakaan useita kertoja kuukaudessa. [/quote] Mika on koulutuksesi ap? Et varmasti ainakaan ole akateeminen, kun vaikutat aika heikkolahjaiselta ja kykenemattomalta nakemaan asioita muista kuin omasta nakokulmasta. Ehka ruokafanaattisuutesi ja muiden ruokavalioiden arvostelu antaa sinulle ylemmyydentunnetta ja kohottaa itsetuntoa, jos et esim. ammattisi kautta saa muilta ihmisilta arvostusta. [/quote]Noloa, että suomalaiset elävät rasvalätyillä ja kittaavat limua, vaikka täällä pitäisi elää sivistynyttä ja fiksua kansaa.

[/quote]

Sanoit tuon jo. Kuulimme jo ensimmäisellä kerralla ja jätimme silloinkin näkemyksesi huomioimatta. Emme huomioi sitä sen paremmin toistettunakaan.

Vierailija
130/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laita loraus oliiviöljyä korvan taakse, se helpottaa akuuttiin itserakkauskohtaukseen.

Vierailija
131/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä paskaa kuitenkaan syö

Vierailija
132/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:55"]eipä sinulta sitten eväät lopu.

muuten mitä mieltä olette siitä kuinka donky kongin käy kun koirat päästetään irti, eli yrittääkö se ärhennellä vielä vai jatkuuko pillahdukset?

[/quote]

Ihan sama.

Vierailija
133/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää haukkuko enää ap:tä. Täytyy elämän olla hirveää tuollaisen syömishäiriön kanssa. Morkkis pitsasta ja kaikkea:(
t. "paskansyöjä"

Vierailija
134/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, jonka kirjoitus on pelkkää paskaa... Etkö ymmärrä, et me muut jaksaisimme paremmin, jos tiivistäisit sanomasi ja jättäisit kirosanat pois?

Vierailija
135/137 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:09"]Ap laita loraus oliiviöljyä korvan taakse, se helpottaa akuuttiin itserakkauskohtaukseen.
[/quote]

Missä näet itserakkautta?

Vierailija
136/137 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:14"]Miksi väität syöväsi terveellisesti ja samalla mainostat syöväsi suklaata? Mikä logiikka? Kai ruokavaliosi on edes maidoton ja gluteeniton, kun kerran väität sen olevan terveellinen? [/quote] Voi jeesus! Ruokavalioni ei koostu SUKLAASTA SUKLAATA JA SUKLAASTA. Käsitätkö? Joidenkin "ruokavalio" koostuu eineksistä, limusta, pizzasta ja karkista. Käsitätkö eron?

[/quote]

Ap., kukaan täällä ei välitä syötkö suklaata tai et.
[/quote]

Välittääpäs. Lue kommentteja.

Vierailija
137/137 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:37"]Mä syön sekä terveellisesti että ap:n kuvailemaa "moskaa". En ymmärrä ruokauskovaisia ja uskon että pakko olla joku mielenterveysongelma taustalla jos pitsasta tulee morkkis.

[/quote]

[/quote]

No missä mä muka väitin ettet söis pitsaa ikinä? Ihmettelin vain että mielestäni jotain ongelmaa täytyy olla jos pitsan syömisestä tulee morkkis.. ei sitä pitsaa tarvi ahtaa mahaa täyteen, vähemmästäki turvottaa ja morkkistaa jos ahmii liikaa. Mä syön pitsaa ehkä neljä kertaa vuodessa ja sopivasti, en liikaa ja ikinä ei oo tullu morkkista ei turvotusta eikä läskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä