Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jonka ruokavalio on pelkkää paskaa

Vierailija
12.03.2015 |

Miksi vitussa syöt niin? Eikö sinua KUVOTA mättää sisuksiisi toistuvasti vehnäjauho-vesi-rasva-komboa? Etkö tajua, että syömällä normaalisti saat ENERGIAA ja iloisemman mielen? Mättämällä rasvaista vehnäjauhomössöä saat mielialan väsyneeksi ja masentuneeksi. Eikö sinuun iske jäätävä MORKKIS syötyäsi rasvaa, sokeria ja vehnäjauhoja? Mitä vittua?

Voit olla koko päivän nälkäisenä (koska kotona ei ole ruokaa ja et pääse juuri nyt kauppaan) ja illalla ahmia sipsipussin, pizzan ja karkkia.

Tai sitten voit syödä pari kananmunaa (ellei allergiaa), raejuustopurkillisen, pakastimesta kukkakaalia ja/tai parsakaalia mausteiden kera tai vaikka banaanin (ellei allergiaa). Ja sitten mennä kauppaan huomattavasti vähemmän nälkäisenä ja ostaa KUNNON ruokaa.

Toki joskus kaapit voivat olla totaalisen tyhjät, mutta useimmiten sieltä löytyy edes jotain hyvin pientä. Pelkällä maidollakin (ellei allergiaa) voi täyttää mahaa TILAPÄISESTI, välttääkseen kauheat mielitekopaskaostokset kaupassa.

Toinen on asia jota en myöskään käsitä. Moni ala-arvoista paskaa syövä perustelee asian sillä, että on niin kaaaaaaaauhea kiire, kyllä mä MUUTEN söisin kunnolla, mutta kun....

Ja vitut! Voit siinä viikon seitsemännettä pizzaa pakastealtaalla valikoidessasi huomata, että kas, tuossahan on valmiita kasvissosekeittojakin, se vain mikroon ja päälle rajuustoa. Valmisruoka on aina valmisruoka (eli sieltä mistä aita on matalin) mutta kasvissosekeitosta ei tule morkkista, päinvastoin siitä tulee täysi mutta hyvä ja kevyt olo.

Ja tästä kaikesta huolimatta en ole neuroottinen terveysintoilija. Suklaata syön paljon, mutta en aloita aamuani suklaalla, syö lounaaksi suklaata ja päivälliseksi suklaata. Minä syön suklaata järjen kanssa ja pyrin pitämään ruokavalion fiksuna.

Ja kyllä, minäkin syön joskus pizzan. Alkuun se on taivaallista, lopussa tulee ähky, väsymys ja morkkis. Karkeista en välitä lähestulkoon ollenkaan. Syön, jos on mahdollisuus, mutta hyvin harvoin ostan.

Sipseistä en välitä, ellei tarjota. Näin ollen syön sipsejä kerran vuodessa jos sitäkään.

Suklaata rakastan yli kaiken, mutta en vedä överiksi. Miksi sinä vedät??

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:20"]

No jaah. Se paska(??) on mulle ainoa ilo, ainoa mitä jaksan laittaa ja menee hyvin alas ja tulee parempi mieli. Ja ei, mulla ei ole kaapissa nyt mitään joten taas huomenna menen nälkäisenä kauppaan. Mitään keittoja en katsele, niillä ei lähde nälkä ja ovat kalliita.

[/quote]

Miten keitot ovat kalliita? Ja kyllä niillä nälkää lähtee. Mutta oikeasti. Kallis keitto? 
[/quote]
Aloittaja puhui valmiskeitoista. Eivät ne täyttävyyteen nähden ole kovin halpoja.
Ja ehkä viestistä voi myös rivien välistä lukea mistä syistä minä tartun siihen "valmispaskaan".
Luulen että jos jaksaisin väsätä keittoja vihanneksista ja tiskata jne., niin olisin varmaan jaksanut tänäänkin kauppaan, enkä olisi syömättä tänäänkin, kuten useita päiviä joka kuukausi.
Minä toivon vain että jaksan huomenna hakea vaikka sitä einespitsaa, jottei tästä tule taas 5 päivän ruoatonta putkea, kuten 2 viikkoa sitten.
t. eläkeläinen
[/quote]

Niin, jos on aivan pakko väsymykseen vedoten syödä VALMISruokaa, voi ostaa VALMISkasvissosekeiton eikä PIZZAA.

tämä silloin, kun ei JAKSA tehdä itse ruokaa. Viestisi on turhaa surkuttelua ja säälinkerjuuta täynnä. Fiksusti syöminen ei vaadi supervoimia. Huoh...
[/quote]
Monestiko pitää sanoa että se valmissosekeitto on kallis siihen roiskeläppään verrattuna? Eikä maistu. Kuten sanottu, niitä elämän ainoita nautintoja tässä surkeassa elämässä.

Vierailija
82/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:55"]Juu no tuolla työpaikallani näen kuinka ruoka vaikuttaa. Aivoverenvuotoja, syöpää, murtumia, kyllä itseä harmittas jos ois elämä menny parsakaalin puputtamiseen kun sinne vietekkäisiin peteihin se päättyy! Meen muuten tekee just kasvispizzan ja jälkkäriks vähän kinuskia ja jädeä, onneks hyötyliikunta pitää hoikkana enkä ole tuollainen hullu;D
[/quote]

Ja minä ostan tänään suklaata terveellisten ostosten lisäksi, hui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:18"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:14"]Olen ihan energinen ja kroppa on hyvässä kunnossa vaikka ei fitnesskroppa ole. Kiitos huolenpidosta. Kannattaisi sinunkin nauttia elämästä eikä olla noin takakireä. [/quote] En ole takakireä. Arvostan kunnon ruokaa. Vehnäjauho, rasva, suola ja sokeri ei ole edes ruokaa. Se on moskaa. [/quote] Ihminen ei elä ilman sokeria, suolaa tai rasvaa. Vehnäjauhoa ei ihminen kyllä todellakaan tarvitse. Noiden muiden kohdalla on kyse määristä ja laadusta. Ei voi sanoa noi suoraviivaisesti, että ne ovat moskaa. [/quote] Niin, ja minäkin saan ruuastani rasvaa, suolaa ja sokeria. Suklaasta saan erittäin huonoa rasvaa ja kilokaloreita kaupan päälle. Ja sen takia syönkin normaalia ruokaa, koska olisi erittäin kuvottavaa suklaan lisäksi mättää pizzaa, hamppareita ja limua kitaan. Yäk.

[/quote]

Ymmärrämme toki, että kuvotut. Milloin ajattelit ymmärtää, että me emme kuvotu?

Vierailija
84/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:13"]

Huomaa aloituksesta miten iloiseksi ja onnelliseksi oikea ruokavalio ihmisen tekee

[/quote]

Ihan niin. AP: lle tulee morkkis pizzan syönnin lopussa. Onko annoskokosi liian suuri, AP? Et kuulosta onnelliselta ja suhteesi ruokaan on aika solmussa
[/quote]

No yksi pakastepizza ei todellakaan ole iso. Mutta pizzansyönnin jälkeen tulee fiilis, että on ahtanut sisuksiinsa vehnäjauhomoskaa, jossa ei ole mitään ravinteita ja jota ei edes lasketa ruuaksi. Lisäksi tulee ähky ja turvonnut olo. Minä SYÖN myös pizzaa. mutta morkkis iskee aina.
[/quote]
Sinulla on mielenterveysongelma. Yksi pitsa ei voi kaataa terveellistä ruokavaliotasi.
[/quote]

Ei se kaada, mutta en saa siitä mitään hyvää. Enkä minä ole missän kohdassa väittänyt että EN SYÖ pizzaa. Syön sitä HARVOIN. siksi, että en saa siitä mitään hyvää. Saan vain väsymyksen, turvotuksen ja läskiä.

Vierailija
85/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:24"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:19"]Sinä, joka kirjoitat tuollaisen aloituksen... Etkö osaa kirjoittaa asiallisesti, ilman "huutamista" ja kirosanoja? Takakireä.. Aika hyvä kuvaus annettu. Sinänsä tekstin asiaton sisältö ei edes kolahtanut.. Miksi ihmeessä edes avasin tämän? Ap, elämäsi olisi helpompaa jos et kyttäisi toisten syömisiä. [/quote] Ei minun tarvitse kytätä yhtään mitään. Jokainen ihminen tietää, että on terveellisesti syöviä ja pelkkää moskaa syöviä. [/quote] Etkö ole kuullut kultaisesta keskitiestä? [/quote] Minä puhun tässä PELKÄSTÄÄN moskaa syövistä ihmisistä. Oletko itse kuullut luetun ymmärtämisestä?

[/quote]

Edelleen voimakkaan vihamielinen tyylilaji toisia kirjoittajia kohtaan. Miksi ihmeessä?

Vierailija
86/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:20"]

No jaah. Se paska(??) on mulle ainoa ilo, ainoa mitä jaksan laittaa ja menee hyvin alas ja tulee parempi mieli. Ja ei, mulla ei ole kaapissa nyt mitään joten taas huomenna menen nälkäisenä kauppaan. Mitään keittoja en katsele, niillä ei lähde nälkä ja ovat kalliita.

[/quote]

Miten keitot ovat kalliita? Ja kyllä niillä nälkää lähtee. Mutta oikeasti. Kallis keitto? 
[/quote]
Aloittaja puhui valmiskeitoista. Eivät ne täyttävyyteen nähden ole kovin halpoja.
Ja ehkä viestistä voi myös rivien välistä lukea mistä syistä minä tartun siihen "valmispaskaan".
Luulen että jos jaksaisin väsätä keittoja vihanneksista ja tiskata jne., niin olisin varmaan jaksanut tänäänkin kauppaan, enkä olisi syömättä tänäänkin, kuten useita päiviä joka kuukausi.
Minä toivon vain että jaksan huomenna hakea vaikka sitä einespitsaa, jottei tästä tule taas 5 päivän ruoatonta putkea, kuten 2 viikkoa sitten.
t. eläkeläinen
[/quote]

Niin, jos on aivan pakko väsymykseen vedoten syödä VALMISruokaa, voi ostaa VALMISkasvissosekeiton eikä PIZZAA.

tämä silloin, kun ei JAKSA tehdä itse ruokaa. Viestisi on turhaa surkuttelua ja säälinkerjuuta täynnä. Fiksusti syöminen ei vaadi supervoimia. Huoh...
[/quote]
Monestiko pitää sanoa että se valmissosekeitto on kallis siihen roiskeläppään verrattuna? Eikä maistu. Kuten sanottu, niitä elämän ainoita nautintoja tässä surkeassa elämässä.
[/quote]

Voi jeesus sentään. Valitse sitten itsesääli ja ruikutus.

Vierailija
87/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyryävän tuore sianpaska on suosikkini :P

Vierailija
88/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:18"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:14"]Olen ihan energinen ja kroppa on hyvässä kunnossa vaikka ei fitnesskroppa ole. Kiitos huolenpidosta. Kannattaisi sinunkin nauttia elämästä eikä olla noin takakireä. [/quote] En ole takakireä. Arvostan kunnon ruokaa. Vehnäjauho, rasva, suola ja sokeri ei ole edes ruokaa. Se on moskaa. [/quote] Ihminen ei elä ilman sokeria, suolaa tai rasvaa. Vehnäjauhoa ei ihminen kyllä todellakaan tarvitse. Noiden muiden kohdalla on kyse määristä ja laadusta. Ei voi sanoa noi suoraviivaisesti, että ne ovat moskaa. [/quote] Niin, ja minäkin saan ruuastani rasvaa, suolaa ja sokeria. Suklaasta saan erittäin huonoa rasvaa ja kilokaloreita kaupan päälle. Ja sen takia syönkin normaalia ruokaa, koska olisi erittäin kuvottavaa suklaan lisäksi mättää pizzaa, hamppareita ja limua kitaan. Yäk.

[/quote]

Ymmärrämme toki, että kuvotut. Milloin ajattelit ymmärtää, että me emme kuvotu?
[/quote]

Yritän ymmärtää. Se on erittäin vaikeaa.

Vierailija
89/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden pian kauppaan ostamaan kunnon ruokaa. Älkää suotta täyttäkö ketjua minun vastaamattomuuttani koskevilla viesteillä. Palaan myöhemmin.

Vierailija
90/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:13"] Huomaa aloituksesta miten iloiseksi ja onnelliseksi oikea ruokavalio ihmisen tekee [/quote]   Ihan niin. AP: lle tulee morkkis pizzan syönnin lopussa. Onko annoskokosi liian suuri, AP? Et kuulosta onnelliselta ja suhteesi ruokaan on aika solmussa [/quote] No yksi pakastepizza ei todellakaan ole iso. Mutta pizzansyönnin jälkeen tulee fiilis, että on ahtanut sisuksiinsa vehnäjauhomoskaa, jossa ei ole mitään ravinteita ja jota ei edes lasketa ruuaksi. Lisäksi tulee ähky ja turvonnut olo. Minä SYÖN myös pizzaa. mutta morkkis iskee aina. [/quote] Sinulla on mielenterveysongelma. Yksi pitsa ei voi kaataa terveellistä ruokavaliotasi. [/quote] Ei se kaada, mutta en saa siitä mitään hyvää. Enkä minä ole missän kohdassa väittänyt että EN SYÖ pizzaa. Syön sitä HARVOIN. siksi, että en saa siitä mitään hyvää. Saan vain väsymyksen, turvotuksen ja läskiä.

[/quote]

Ymmärrämme, että asianlaita on noin kohdallasi. Ymmärrämme myös, että sinun asiantilasi ei liity meihin. Sallimme toki sinun elää kuten haluat, ei se meille kuulu.

Vierailija
91/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:15"]Mitä sun ruokavalioon pitäisi lisätä, ettet olisi noin vihainen?
[/quote]

En usko että ruokavalioon mitään mut joku vois nusasta ees säälistä ton nutturan vähän löysemmäksi.

Vierailija
92/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:57"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:18"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:14"]Olen ihan energinen ja kroppa on hyvässä kunnossa vaikka ei fitnesskroppa ole. Kiitos huolenpidosta. Kannattaisi sinunkin nauttia elämästä eikä olla noin takakireä. [/quote] En ole takakireä. Arvostan kunnon ruokaa. Vehnäjauho, rasva, suola ja sokeri ei ole edes ruokaa. Se on moskaa. [/quote] Ihminen ei elä ilman sokeria, suolaa tai rasvaa. Vehnäjauhoa ei ihminen kyllä todellakaan tarvitse. Noiden muiden kohdalla on kyse määristä ja laadusta. Ei voi sanoa noi suoraviivaisesti, että ne ovat moskaa. [/quote] Niin, ja minäkin saan ruuastani rasvaa, suolaa ja sokeria. Suklaasta saan erittäin huonoa rasvaa ja kilokaloreita kaupan päälle. Ja sen takia syönkin normaalia ruokaa, koska olisi erittäin kuvottavaa suklaan lisäksi mättää pizzaa, hamppareita ja limua kitaan. Yäk. [/quote] Ymmärrämme toki, että kuvotut. Milloin ajattelit ymmärtää, että me emme kuvotu? [/quote] Yritän ymmärtää. Se on erittäin vaikeaa.

[/quote]

Ellet pysty ymmärtämään, niin ymmärrä edes tämä: sillä ei ole väliä ymmärrätkö vai et.

Vierailija
93/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä ihan oikeasti luen kiistelyä valmissosekeitoista ja valmispitsoista. Ja kyllä, ilmeisesti nämä väittelyyn osallistuvat ihmiset ovat ilmeisesti ihan tosissaan.

Vierailija
94/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee näköjään vähän nuppi sekaisin, kun syömisestä tulee uskonto ja "väärin" syömisestä syntiä.

Löysää vähän pipoa ap.

Vierailija
95/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:02"]Lähden pian kauppaan ostamaan kunnon ruokaa. Älkää suotta täyttäkö ketjua minun vastaamattomuuttani koskevilla viesteillä. Palaan myöhemmin.
[/quote]
Voisit tuoda sitä mullekin, kun olet noin ihana ja energinen.

Vierailija
96/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:12"]

Miksi vitussa syöt niin? Eikö sinua KUVOTA mättää sisuksiisi toistuvasti vehnäjauho-vesi-rasva-komboa? Etkö tajua, että syömällä normaalisti saat ENERGIAA ja iloisemman mielen? Mättämällä rasvaista vehnäjauhomössöä saat mielialan väsyneeksi ja masentuneeksi. [/quote]

Hahahahahaaaa!! Siksi vedän suklaata, että en tuli noin vihaiseksi ja angstiseksi! En välitä muiden syömisistä enkä anna toisten syömisten pilata elämääni :)

Vierailija
97/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukea sun paskaa tekstiäsi loppuun, mutta vastaan että ei ällötä. Syön paskaa jos huvittaa. Ja mikä parasta en silti liho. Olen todella hoikka ja hyvässä kunnossa. Ei okseta, ei tule morkkista kun syön kuin sika kaikkea mättöä! Kiitos geenit!

Vierailija
98/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:00"]

Höyryävän tuore sianpaska on suosikkini :P

[/quote]

Kissanpaskoja voi napostella telkkaria katsoaessa.

Vierailija
99/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:05"]Kyllä, minä ihan oikeasti luen kiistelyä valmissosekeitoista ja valmispitsoista. Ja kyllä, ilmeisesti nämä väittelyyn osallistuvat ihmiset ovat ilmeisesti ihan tosissaan.
[/quote]
Ap halusi tietää miksen minä tai mahdollisesti muut kaltaiseni vain valitse sitä pakastekeittoa sen pitsan sijaan. Saahan täällä keskustella tietty siitäkin? Vaikka ap ilmeisesti sitten itse päätyy vain haukkumaan vastauksia.

Vierailija
100/137 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on yksi paskantärkeä syömishäiriöinen. Täällä kirjoittelu ei varmaan ole sitä terapiaa, mitä tarvitset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän