Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pahaa on elää vuokrayksiössä?

Vierailija
07.12.2021 |

Täällä sitä aina halveksutaan, mutta itse ja puolisoni nautimme elää näin. Olemme keskituloisia, keski-ikäisiä akateemisia ihmisiä. Mitä väärää elää yksiössä? 🤗

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien elämä ole niin yhteen paikkaan sidottua että voisi asunnon ostaa. Itsellä oli aikanaan lankapuhelinkin vuokralla vielä kun olin melkein nelikymppinen.

Vierailija
122/126 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asuminen on suurin "ilmastorikos".

Yksinasuvan päästöistä n puolet tulee siitä.

Kuinka paljon neliöitä tarvitsee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan ok asua vuokrayksiössä! Itse kaipaan sitä omaa päätäntävaltaa sisustuksessa yms joten pitää se oma hankkia :) En vaan tiiä hankinko kerrostalokämpän vai rivarin, tai jopa omakotitalon. Pitäis vuokrata eka omakotitalo joksikin aikaa, vähintään vuodeksi, jotta näkee miten lumityöt ja pihahommat hoituu :D

Vierailija
124/126 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksiössä mitään vikaa ole asua mutta vuokralla asujat ovat elämässä epäonnistuneita. Herää kysymys että miksi ei omista asuntoa.

Eivät todellakaan ole.Se on monen oma valinta.Jokainen saa valita haluamansa asumismuodon .

Vierailija
125/126 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö yksiö kahdelle ole tosi pieni. Eihän siinä ole omaa rauhaa laisinkaan, jos sellaista joskus haluaa. Asun yksin kaksiossa ja tämä tuntuu sopivalta. 

Ei tunnu pieneltä meille. Meillä on kylläkin erillinen keittiö täällä eli etätyöt sujuvat eri huoneissa ☺️ Olemme kumppanin kanssa yhdessä aina ja oma rauha löytyy pään sisältä. Kykenemme yhteiseen hiljaisuuteen.

Ap

Kaikki ei kykene yhteiseen hiljaisuuteen. Esim minä ja mieheni kuorsaamme molemmat sen verran, että häiritsemme toistemme nukkumista. Meille,iso omakotitalo haja-asutusalueella,on siunaus.

Ymmärrän. Meilläkin puoliso kuorsaa, valitettavasti 😬 Luonnonläheisyys on alkanut kiehtoa meitäkin ja jos vain etätyötä saisi tehdä jatkossa, niin kuka tietää mihin muuttaisimme.

Olipa mukava lukea ihmisten mielipiteitä. Kotihäpää olen potenut aiemmin, mutta nykyään en jaksa enää. Olisi kiva jos tutustun uuteen ihmiseen (vaikkapa juuri sinuun, lukija/kirjoittaja) niin et tuomitsisi minua tai meitä asunnon perusteella. Tervetuloa myös pieneen kotiin ❤️ Ihanaa joulun odotusta kaikille ❤️

Ap

Me olemme asuneet vuokrayksiössä ja mahduimme sinne oikein hyvin sekä olimme siellä onnellisia.

Vierailija
126/126 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tulisi mieleen arvostella ihmisiä asumismuodon tai asunnon koon perusteella.Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja mieltymyksiä,ei kaikille sovi sama.Ei kenenkään kannata hävetä pientä asuntoa tai vuokralla asumista,siihen ei ole mitään syytä.Arvostelijat hävetkööt käytöstään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi