Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maksaako sossu pyykinpesukoneen

Vierailija
12.03.2015 |

Tilanteeni on nyt se, että jäin työttömäksi 4kk sitten kun yritys vähensi reilulla kädellä porukkaa, olin yksi joka sai monoa :( Viime kuussa jouduin hakemaan toimeentulotukea ja sainkin sen. Pyykinpesukone levisi aamulla, niin miten tällaisessa tilanteessa tehdään? Maksaako sosiaalitoimisto minulle jonkun uuden halvimman mahdollisen koneen vai vedänkö lakanat ja kaikki nyrkkipyykillä vadissa siihen saakka kun luoja tietää milloin tässä suomen taloustilanteessa onnistun taas työllistymään..

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo miten ois että kysyisit sieltä sossusta etkä täältä vauva.fi foorumeitla??? onko aivo vamma pyllyssä ?

Vierailija
2/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina kannattaa kysyä.
Pystytkö lainaamaan keneltäkään?
Käytetyn voi saada parilla sadalla netistä tai kirpparilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pesutupa niin et saa rahaa pyykkikoneen hankintaan.

Vierailija
4/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:55"]joo miten ois että kysyisit sieltä sossusta etkä täältä vauva.fi foorumeitla??? onko aivo vamma pyllyssä ?
[/quote]
Kirjoitustaidostasi päätellen aivovammaa lienee sinulla. Jos aloittajalla on auto niin käytetyn pesukoneen hommaaminen ei maksa kuin muutaman kympin.

Vierailija
5/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taloyhtiössä on pyykkitupa niin empä usko että maksaa, ja miksi silloin pitäsikkään.

Mutta jos ei ole mahdollista pestä taloyhtiön pyykkituvalla pyykkejä niin tarviihan se ihminen pyykkikoneen. Mutta käy sossua niin näät.

Vierailija
6/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt soittaa etuuskäsittelyyn koko päivän, mutta varattuna on linjat :/ Ja ajattelin tulla tänne kysymään jos jollain ollut vastaavaa tilannetta. Eikö täällä ihmiset kysele kaikkea maan ja taivaan väliltä, ja tämähän on aihe vapaa.

No kerroppa onko sinulla aivo_vamma erikseen kirjoitettuna siellä pyllyssä?

Vierailija
7/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjä voi saada alle viidelläkympillä. Maksoin omasta 20€ plus kuljetusmaksun, hyvin toimii jo viidettä vuotta.

Vierailija
8/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. pesutupaa meillä ei ole.

Ap

Vierailija
9/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ, MUTTA SILLOIN KONE ON " zaNUSSI "  =D  tai  "CANDY"  karkki.  :)

Vierailija
10/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain maksusitoumuksella uuden pyykkikoneen, riippuu vähän paikkakunnasta myös. Aina kannattaa kysyä :)

Vierailija
11/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pesutupaa niin voit tosiaan saada harkinnanvaraista tukea halpaan pesukoneeseen, johonkin käytettyyn siis. Kannattaa kysyä sossusta asiaa ja sen jälkeen etsiä sopivan halpa kone jos suostuvat antamaan tukea.

Vierailija
12/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Johanna Eteläniemeltä

Vierailija
13/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:15"]

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970

Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen

Pistäkää naapurien postiluukkuihin kirjeitä ja vastaavia! Näiden maahanmuuttajien temput on saatava loppumaan!

[/quote]

Tuo spammaaminen ei todellakaan saa ihmisiä allekirjoittamaan aloitetta. Luulenpa että sillä on ihan päinvastainen vaikutus.

Vierailija
14/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:02"]

Käytettyjä voi saada alle viidelläkympillä. Maksoin omasta 20€ plus kuljetusmaksun, hyvin toimii jo viidettä vuotta.

[/quote]

Käytettyjä olen myös katsellut mm torilta. Ei kuule paljoa minimipalkasta pääkaupunkiseudulla säästöön laiteta. Tai sen verran olin saanut, että elin niillä ensimmäiset kuut työttömänä. Tietääkseni olen maksanut veroa töissäkäydessäni sen vuoksi että jos ikinä käy näin että jään työttämäksi niin olen oikeutettu sosiaaliturvaan? Eli mistä alapeukut?

Ap

Vierailija
15/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:57"]

No aina kannattaa kysyä. Pystytkö lainaamaan keneltäkään? Käytetyn voi saada parilla sadalla netistä tai kirpparilta.

[/quote]Käytettyjä saa parilla kympillä tai parhaassa tapauksessa jopa ilmaiseksi. Itse ostin omilla rahoillani 20 euron käytetyn koneen, koska en ole sossun asiakas vaan työssäkäyvä veronmaksaja.

Vierailija
16/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:04"]

Kiitos vastauksista. pesutupaa meillä ei ole.

Ap

[/quote]

Miksi tällekin alapeukut? Miten se minun vikani on ettei tässä talossa ole pesutupaa? :) Jos saisin päättää niin ehdottomasti olisi koska pyykkikone vie kamalasti tilaa pesuhuoneessa, ja yleensä pyykkitupien koneet on tehokkaampia, mm hyvä pestä täkit, takit, tyynyt yms

Ap

Vierailija
17/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää dissaus juttu nyt on jos on tehnyt koko ikänsä töitä, maksanut veroja, syntynyt suomalaisena suomeen, jää työttömäksi, joka toivottavasti loppuu mahdollisimman pian, koska tottunut ettei ole kenenkään holhottavana kuten nyt sossun asiakkaana joutuu olemaan, niin mikä tässä on nyt ongelmana? Kenelle se toimeentulotuki sitten on? Olisitteko iloisia jos olisi alkoholisti tai narkkari, että se olisi sitten ok, mutta jos on ollut ikänsä töissä ja joutuu jossain välissä elämää käyttämään sitä viimeistä oljen kortta apuna niin olkaa hyvä ja perustelkaa vihamielinen suhtautumisenne minuun. olen ihmeissäni. En itsekään hyöki töisten kimppuun o.O

Ap

Vierailija
18/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:53"]

Tilanteeni on nyt se, että jäin työttömäksi 4kk sitten kun yritys vähensi reilulla kädellä porukkaa, olin yksi joka sai monoa :( Viime kuussa jouduin hakemaan toimeentulotukea ja sainkin sen. Pyykinpesukone levisi aamulla, niin miten tällaisessa tilanteessa tehdään? Maksaako sosiaalitoimisto minulle jonkun uuden halvimman mahdollisen koneen vai vedänkö lakanat ja kaikki nyrkkipyykillä vadissa siihen saakka kun luoja tietää milloin tässä suomen taloustilanteessa onnistun taas työllistymään..

[/quote] Riippuu siitä, mikä värinen olet. Jos olet tummaihoinen niin maksaa, muuten ei.

Vierailija
19/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:02"] Käytettyjä voi saada alle viidelläkympillä. Maksoin omasta 20€ plus kuljetusmaksun, hyvin toimii jo viidettä vuotta. [/quote]   Käytettyjä olen myös katsellut mm torilta. Ei kuule paljoa minimipalkasta pääkaupunkiseudulla säästöön laiteta. Tai sen verran olin saanut, että elin niillä ensimmäiset kuut työttömänä. Tietääkseni olen maksanut veroa töissäkäydessäni sen vuoksi että jos ikinä käy näin että jään työttämäksi niin olen oikeutettu sosiaaliturvaan? Eli mistä alapeukut?   Ap [/quote] Miten Pyhä Vulvasi oikeuttaa veronmaksajien lompakolla loisimisen? Mene töihin laiskuri!

[/quote]

Tietääkseni minun genitaalini ei asiaan liity, ja kerro minne menen töihin kun olen laittanut varmaan kohta toista sataa työpaikkahakemusta.

Ap

Vierailija
20/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:33"]

Mikä tää dissaus juttu nyt on jos on tehnyt koko ikänsä töitä, maksanut veroja, syntynyt suomalaisena suomeen, jää työttömäksi, joka toivottavasti loppuu mahdollisimman pian, koska tottunut ettei ole kenenkään holhottavana kuten nyt sossun asiakkaana joutuu olemaan, niin mikä tässä on nyt ongelmana? Kenelle se toimeentulotuki sitten on? Olisitteko iloisia jos olisi alkoholisti tai narkkari, että se olisi sitten ok, mutta jos on ollut ikänsä töissä ja joutuu jossain välissä elämää käyttämään sitä viimeistä oljen kortta apuna niin olkaa hyvä ja perustelkaa vihamielinen suhtautumisenne minuun. olen ihmeissäni. En itsekään hyöki töisten kimppuun o.O

Ap

[/quote]

Kello on kohta kolme ja jonneilla on tylsää amiksen tunneilla niin tulevat tänne "trollaamaan"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi