Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maksaako sossu pyykinpesukoneen

Vierailija
12.03.2015 |

Tilanteeni on nyt se, että jäin työttömäksi 4kk sitten kun yritys vähensi reilulla kädellä porukkaa, olin yksi joka sai monoa :( Viime kuussa jouduin hakemaan toimeentulotukea ja sainkin sen. Pyykinpesukone levisi aamulla, niin miten tällaisessa tilanteessa tehdään? Maksaako sosiaalitoimisto minulle jonkun uuden halvimman mahdollisen koneen vai vedänkö lakanat ja kaikki nyrkkipyykillä vadissa siihen saakka kun luoja tietää milloin tässä suomen taloustilanteessa onnistun taas työllistymään..

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:53"]

Tilanteeni on nyt se, että jäin työttömäksi 4kk sitten kun yritys vähensi reilulla kädellä porukkaa, olin yksi joka sai monoa :( Viime kuussa jouduin hakemaan toimeentulotukea ja sainkin sen. Pyykinpesukone levisi aamulla, niin miten tällaisessa tilanteessa tehdään? Maksaako sosiaalitoimisto minulle jonkun uuden halvimman mahdollisen koneen vai vedänkö lakanat ja kaikki nyrkkipyykillä vadissa siihen saakka kun luoja tietää milloin tässä suomen taloustilanteessa onnistun taas työllistymään..

[/quote] Riippuu siitä, mikä värinen olet. Jos olet tummaihoinen niin maksaa, muuten ei.

[/quote]

Ihan vaalea olen.

Hitto vie täällä palstalla on kyllä ala-arvoista juttua :/

Ap

Vierailija
22/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että saat tähän harkinnanvaraista tukea kun ei ole käytettävissä pyykkitupaa ja toisaalta työn hakemusen kannalta lienee eduksi että hakijalla on käytettävissään aina puhtaat vaatteet.

Jätä nämä huutelijat omaan arvoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:02"] Käytettyjä voi saada alle viidelläkympillä. Maksoin omasta 20€ plus kuljetusmaksun, hyvin toimii jo viidettä vuotta. [/quote]   Käytettyjä olen myös katsellut mm torilta. Ei kuule paljoa minimipalkasta pääkaupunkiseudulla säästöön laiteta. Tai sen verran olin saanut, että elin niillä ensimmäiset kuut työttömänä. Tietääkseni olen maksanut veroa töissäkäydessäni sen vuoksi että jos ikinä käy näin että jään työttämäksi niin olen oikeutettu sosiaaliturvaan? Eli mistä alapeukut?   Ap [/quote] Miten Pyhä Vulvasi oikeuttaa veronmaksajien lompakolla loisimisen? Mene töihin laiskuri!

[/quote]

Perusta toimiva menestyvä yritys saatanan luuseri jonne otat kaikki suomen työttömät palkkatöihin äläkä ruikuta.

Vierailija
24/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi ansiosidonnaisesta koneen osto??

Vierailija
25/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pitkät päivät aikaa olla tekemät mitää, voisit pyykätä käsin ihan hyvin.

Vierailija
26/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:05"]

KYLLÄ, MUTTA SILLOIN KONE ON " zaNUSSI "  =D  tai  "CANDY"  karkki.  :)

[/quote]

Samalla rahalla saa kunnollisiakin koneita. Meidän Samsungin edestä täytettävä 7 kg kone maksoi 300 e tarjouksessa, 10 vuoden takuu moottorilla. Suosittelen!

Vierailija
27/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:29"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:02"] Käytettyjä voi saada alle viidelläkympillä. Maksoin omasta 20€ plus kuljetusmaksun, hyvin toimii jo viidettä vuotta. [/quote]   Käytettyjä olen myös katsellut mm torilta. Ei kuule paljoa minimipalkasta pääkaupunkiseudulla säästöön laiteta. Tai sen verran olin saanut, että elin niillä ensimmäiset kuut työttömänä. Tietääkseni olen maksanut veroa töissäkäydessäni sen vuoksi että jos ikinä käy näin että jään työttämäksi niin olen oikeutettu sosiaaliturvaan? Eli mistä alapeukut?   Ap [/quote] Miten Pyhä Vulvasi oikeuttaa veronmaksajien lompakolla loisimisen? Mene töihin laiskuri! [/quote]   Tietääkseni minun genitaalini ei asiaan liity, ja kerro minne menen töihin kun olen laittanut varmaan kohta toista sataa työpaikkahakemusta.   Ap [/quote] Mene käpyjä keräämään tai pulloja. Saisit läski samalla liikuntaa.

[/quote]

Olen 175/56 Läski? Sinulla on ainakin läskiä päässä :/

Ap

Vierailija
28/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:39"]Mites olisi ansiosidonnaisesta koneen osto??
[/quote]

Kaikki ei saa ansiosidonnaista.....

Me saatiin sossuta pesukoneesen maksusitoumus jokunen vuosi sitten VAIKKA taloyhtiössä on pesutupa. Syynä se, että lapset olivat silloin 2v ja 2x1v, eli katsoivat, että on kohtuutonta käyttää pesutupaa. Varsinkin kun se on jatkuvasti varattu, vapaata aikaa joutuu odottelemaan joskus jopa parisen viikkoa.
Saatiin "ostaa" juuri sellainen kone kuin meille sopi eikä hintaa tarvinnut katsoa.

Nyt on jo oltu töissä ja taatusti veroissa maksettu kone "takaisin"

Vierailija
29/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:43"]

Sulla on pitkät päivät aikaa olla tekemät mitää, voisit pyykätä käsin ihan hyvin.

[/quote]

Periaatteessa joo, mutta mulla on atooppinen iho niin en halua lilluttaa niitä pitkiä aikoja vedessä ja kumihanskoista tulee allergiaa. Lisäksi luin jonkun järkevän vedenkäytön oppaan niin siinä kerrottiin että pesukoneet vievät nykyään vähemmän vettä kun käsin pesu, ja tässä talossa on vesi kulutuksen mukaan niin pakko säästää siitä.

Täytyy jatkaa tori-ilmoitusten seuraamista, ehkä sieltä joku edullinen kone vastaan tulee jonka ostossa sosiaalitoimisto voi auttaa.

Ap

Vierailija
30/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä noista ilkeilijöistä, ap. Laita vaan harkinnanvarainen hakemus pyykkikoneeseen. Toivottavasti saat myönteisen päätöksen :)

Vierailija
31/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sossusta 150e maksusitoomuksen giganttiin. Loput pesukoneen hinnasta maksoin itse.
Opiskelija

Vierailija
32/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut. Olen hoitovapaalla, taloyhtiön pesutupa oli putkiremontin alla ja minulta hajosi oma pesukone. Minulla ei ole omaisuutta ja olen yh. Tili oli käytännössä nollilla. Ei tullut pennin jeesusta pesukoneeseen, vain toimeentulotuen perusosa. Tämä pk-seudulla. En kyllä olettanutkaan että maksaisivat, mutta ajattelin kokeilla, kun kaikki hösöttää että sossuhan maksaa kaiken.

Vierailija
33/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:39"]Mites olisi ansiosidonnaisesta koneen osto?? [/quote] Kaikki ei saa ansiosidonnaista..... Me saatiin sossuta pesukoneesen maksusitoumus jokunen vuosi sitten VAIKKA taloyhtiössä on pesutupa. Syynä se, että lapset olivat silloin 2v ja 2x1v, eli katsoivat, että on kohtuutonta käyttää pesutupaa. Varsinkin kun se on jatkuvasti varattu, vapaata aikaa joutuu odottelemaan joskus jopa parisen viikkoa. Saatiin "ostaa" juuri sellainen kone kuin meille sopi eikä hintaa tarvinnut katsoa. Nyt on jo oltu töissä ja taatusti veroissa maksettu kone "takaisin"

[/quote]

Ymmärrettävää noin pienten lasten kanssa. Itseäni harmittaa tosissaan tuo kun pesutupa puuttuu, ärsyttää kun kone vie valtaosan yksiön kylppäristä :/ Taidan jättää kirjeellä soittopyynnön sos.toimistoon kun koko pv tuuttaa varattua.

Ap

Vierailija
34/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:29"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:02"] Käytettyjä voi saada alle viidelläkympillä. Maksoin omasta 20€ plus kuljetusmaksun, hyvin toimii jo viidettä vuotta. [/quote]   Käytettyjä olen myös katsellut mm torilta. Ei kuule paljoa minimipalkasta pääkaupunkiseudulla säästöön laiteta. Tai sen verran olin saanut, että elin niillä ensimmäiset kuut työttömänä. Tietääkseni olen maksanut veroa töissäkäydessäni sen vuoksi että jos ikinä käy näin että jään työttämäksi niin olen oikeutettu sosiaaliturvaan? Eli mistä alapeukut?   Ap [/quote] Miten Pyhä Vulvasi oikeuttaa veronmaksajien lompakolla loisimisen? Mene töihin laiskuri! [/quote]   Tietääkseni minun genitaalini ei asiaan liity, ja kerro minne menen töihin kun olen laittanut varmaan kohta toista sataa työpaikkahakemusta.   Ap [/quote] Mene käpyjä keräämään tai pulloja. Saisit läski samalla liikuntaa.

[/quote]

Olen 175/56 Läski? Sinulla on ainakin läskiä päässä :/

Ap
[/quote]
Lauta! Kakkosnelonen!

Vierailija
35/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä AP vältä noista dissaajista. Jotkut vaan ei kestä asiallisiakaan kysymyksi. Mutta itse asiaan. Elikkä mulla oli samankaltainen tilanne ja sain pesukoneeseen tukea mutta syynä se että talossa ei pesuko ole ja minulla 2 lasta. Jos olisin ollut lapseton tai moistanut auton jolla viedä pyykit johonkin itsepalvelu pesulaan niin tukea ei kuulemma olisi tullut. Mutta toivon kovasti tsemppiä sinulle!  Katso myös varmuudeksi esim tori.fi, oon huomannut että jotkut siellä myös lahjoittaa toimivia pesukoneita. 

Vierailija
37/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:45"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:39"]Mites olisi ansiosidonnaisesta koneen osto?? [/quote] Kaikki ei saa ansiosidonnaista..... Me saatiin sossuta pesukoneesen maksusitoumus jokunen vuosi sitten VAIKKA taloyhtiössä on pesutupa. Syynä se, että lapset olivat silloin 2v ja 2x1v, eli katsoivat, että on kohtuutonta käyttää pesutupaa. Varsinkin kun se on jatkuvasti varattu, vapaata aikaa joutuu odottelemaan joskus jopa parisen viikkoa. Saatiin "ostaa" juuri sellainen kone kuin meille sopi eikä hintaa tarvinnut katsoa. Nyt on jo oltu töissä ja taatusti veroissa maksettu kone "takaisin" [/quote]   Ymmärrettävää noin pienten lasten kanssa. Itseäni harmittaa tosissaan tuo kun pesutupa puuttuu, ärsyttää kun kone vie valtaosan yksiön kylppäristä :/ Taidan jättää kirjeellä soittopyynnön sos.toimistoon kun koko pv tuuttaa varattua.   Ap [/quote] Eikö laiska paska voi edes käydä sossussa paikalla vai pitäisikö veronmaksajien rahoilla saada taksilla ajella? Häpeä loinen.

[/quote]

Millä taksilla? Ihan ajattelin kohta kävellen viedä heidän postiluukusta yhteydenottopyynnön? Ja ikää sinulla on 13?

Ap

Vierailija
38/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:39"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:29"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:02"] Käytettyjä voi saada alle viidelläkympillä. Maksoin omasta 20€ plus kuljetusmaksun, hyvin toimii jo viidettä vuotta. [/quote]   Käytettyjä olen myös katsellut mm torilta. Ei kuule paljoa minimipalkasta pääkaupunkiseudulla säästöön laiteta. Tai sen verran olin saanut, että elin niillä ensimmäiset kuut työttömänä. Tietääkseni olen maksanut veroa töissäkäydessäni sen vuoksi että jos ikinä käy näin että jään työttämäksi niin olen oikeutettu sosiaaliturvaan? Eli mistä alapeukut?   Ap [/quote] Miten Pyhä Vulvasi oikeuttaa veronmaksajien lompakolla loisimisen? Mene töihin laiskuri! [/quote]   Tietääkseni minun genitaalini ei asiaan liity, ja kerro minne menen töihin kun olen laittanut varmaan kohta toista sataa työpaikkahakemusta.   Ap [/quote] Mene käpyjä keräämään tai pulloja. Saisit läski samalla liikuntaa. [/quote]   Olen 175/56 Läski? Sinulla on ainakin läskiä päässä :/   Ap [/quote] Lauta! Kakkosnelonen!

[/quote]

Kyllä minulla on ihan c-kupin luomut vaikkakaan se ei taaskaan tähän kuulu. Ihan menee nyt metsään sun trollaukset :'D

Mahtaa olla mukavaa olla noin tyhmä, yksinkertainen, että on tuollaiset huvit, isällänne lorahtanut vähän kusta tekovaiheessa..? :DD

Ap

Vierailija
39/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:45"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:39"]Mites olisi ansiosidonnaisesta koneen osto?? [/quote] Kaikki ei saa ansiosidonnaista..... Me saatiin sossuta pesukoneesen maksusitoumus jokunen vuosi sitten VAIKKA taloyhtiössä on pesutupa. Syynä se, että lapset olivat silloin 2v ja 2x1v, eli katsoivat, että on kohtuutonta käyttää pesutupaa. Varsinkin kun se on jatkuvasti varattu, vapaata aikaa joutuu odottelemaan joskus jopa parisen viikkoa. Saatiin "ostaa" juuri sellainen kone kuin meille sopi eikä hintaa tarvinnut katsoa. Nyt on jo oltu töissä ja taatusti veroissa maksettu kone "takaisin" [/quote]   Ymmärrettävää noin pienten lasten kanssa. Itseäni harmittaa tosissaan tuo kun pesutupa puuttuu, ärsyttää kun kone vie valtaosan yksiön kylppäristä :/ Taidan jättää kirjeellä soittopyynnön sos.toimistoon kun koko pv tuuttaa varattua.   Ap [/quote] Eikö laiska paska voi edes käydä sossussa paikalla vai pitäisikö veronmaksajien rahoilla saada taksilla ajella? Häpeä loinen.

[/quote]  No ei meidän sossussa ainakaan voi käydä ilman ajanvarausta. Eivät ota ees soittopyyntöä vastaan siinä luukulla. Ohis.

Vierailija
40/54 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:49"]

Minä en saanut. Olen hoitovapaalla, taloyhtiön pesutupa oli putkiremontin alla ja minulta hajosi oma pesukone. Minulla ei ole omaisuutta ja olen yh. Tili oli käytännössä nollilla. Ei tullut pennin jeesusta pesukoneeseen, vain toimeentulotuen perusosa. Tämä pk-seudulla. En kyllä olettanutkaan että maksaisivat, mutta ajattelin kokeilla, kun kaikki hösöttää että sossuhan maksaa kaiken.

[/quote]

Laita ihmeessä uusi hakemus aiheesta. Tuohan on kohtuutonta :/

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi