Kuinka ehdottomia olette? Mikä on teillä se juttu missä ette
Kommentit (27)
En vapaaehtoisesti vietä aikaa tupakoitsijoiden kanssa.
No en hyväksy 15 v seksiä enkä teinivanhempia.
Huolellinen käsipesu SAIPPUALLA. Ja niin, että sitä saippuaa oikeasti hierotaan käsiin eikä vaan vatkata vesihanan alla pikaisesti.
En syö, juo tai valvo kenenkään mieliksi
Jos tarkistusnumeroiksi tulee kolme kuutosta, en niitä tuohon alle syötä. Periaatteesta en myös syö paholaisen hilloa tai käytä muita samoin nimettyjä ruokia tai tavaroita.
En luovu myöskään tahtomasta rakastaa (entistä) puolisoani, koska olen niin joskus luvannut.
Toki minulla on muitakin periaatteellisia kysymyksiä, mutta tässä pari ensimmäistä ja ehkä suurinta mainittuna.
Vierailija kirjoitti:
En enää suostu olemaan suomalaisten naisten kanssa tekemisissä vapaa-ajalla.
Mitå nyt pakko välillä tavata sossua ja hoitotiimiä.
En juo alkoholia enkä harrasta seksiä vieraiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet: sähän roikut vauva.fissä.
En tingi turvallisuudesta. Jos autossa ei vaikka turvavyö toimi, en istu siihen kyytiin. En ota lasiakaan alkoholia jos ajan autoa jne
Itse pidän aina lupaukseni, "minun sanani on rautaa"! Jos joku luistaa sovitusta tai pettää lupauksensa, välit on poikki välittömästi.
Suurinta osaa uusperheistä en jaksa. Arvostus vajoaa heti pykälän kun joku moiseen ryhtyy.
Ei alkoholia, ei tupakkaa, ei huumeita, ei väkivaltaa, ei hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Huolellinen käsipesu SAIPPUALLA. Ja niin, että sitä saippuaa oikeasti hierotaan käsiin eikä vaan vatkata vesihanan alla pikaisesti.
En muutenkaan hyväksy mitään pesaisuja, huuhtaisuja ja pyyhkäisyjä tai muuta vähän sinne päin toimintaa.