mISSÄ IHME TÖISSÄ TE OLETTE, KUN VOITTE VIEDÄ LAPSEN AAMUMYÖHÄLLÄ HOITOON JA HAKEA JO KLO 15?
Eikö kukaan ole töissä 8-16??? Mitä työtä oikein teette? Minä ainakin tunnen ihmisiä, jotka käyvät kokopäiväisesti töissä? Voitteko luistaa töistä vai?
Kommentit (34)
Joten vien nuorimmaisen tarhaan 9:n ja 10 välillä ja mies hakee usein jo klo 15.
Eli aloitan työpäivän kotona jo ennen tarhaan vientiä/jatkan kun lapset menneet nukkumaan
toiset seitsämäksi ja unikeot kahdeksaksi
Olen opiskelija. Ainakin osan päivästä teen opinnäytetyötä, ellei ole seminaareja ym. ohjausta.
vuorot joko 7-14 tai 10-15... työmatkat vievät noin 20-25min/suunta
Tyttö (1v) menee hoitoon 8 ja haen 15. Vapaapäiviä pidetään viikossa 1-2. Tytöllä on mahdollisuus olla klo 17 saakka, mutta harvemmin sitä mahdollisuutta käytämme.
Mies on töissä 8-16 ja koulussa 17-21.
Menen seitsemäksi töihin ja lopetan kolmen-puoli neljän maissa.
Olen hakemassa lapsia neljän aikoihin.
Mies vie lapset kasiks pvk:iin ja menee itse siitä duuniin. Kotona sit myöhemmin.
Loistojärjestely!! -Vaatii vaan kaksi autoa ja vähäunisen äidin;)
Mä teen aamuvuoroa ja mies iltavuoroa. Lapsen hoitoaika 11-16. Järjestelykysymys.
tiedän monia äitejä jotka menevät viiteen-kuuteen, seitsemän on tosi myöhä!
Pyrin tekemään 6-8 tunnin päiviä, riippuen siitä onko luentoja vai pelkkää kirjojen pänttäämistä tai esseenkirjoitusta. Yleensä en jaksa sitä pelkkää pänttäämistä kuin max 6 tuntia.
Lisäksi teemme niin, että pitkinä päivinä limitämme työhönmenot ja tulot siten että aamulla toinen lähtee aikaisemmin kotoa ja tulee aikaisemmin, ja toinen lähtee lasten kanssa vähän myöhemmin ja tulee vastaavasti myöhemmin kotiin. Niin lasten ei tarvitse olla 8-9 tuntia päivässä päiväkodissa kuin ihan poikkeuksellisesti.
Olen päiväkodin lähellä henkilöstöravintolassa kokkina, eikä meillä sisälly työpäivään ruokailu" taukoa" , joten työpäivä on 7,5 tuntia.
Lapsilla hoitopäivä n.10 minuuttia pidempi.
Paitsi jos käyn kaupassa niin haen vasta kolmelta.
Eli jos itse menen iltaan, esim. klo 13 töihin, vien lapsen hoitoon klo 11. Jos sattuu niin, että mies on ollut edellisen yön töissä, hän nukkuu muutaman tunnin ja hakee lapsen hoidosta n. klo 16.
Eli ei se nyt sen ihmeempiä selityksiä vaadi.
Sitten siellä on joku opettaja, joka hakee lapset kolmen maissa.