Tunnen miehen joka valittaa ettei saa naista
Hän on laihanpuoleinen. On myös tylsyyttä ja kaverittomuutta valitellut. Ehdotin että salille meno piristäisi, mutta ei ole kuulemma hänen juttu. Jos oltaisiin parempia kavereita, niin ehdottaisin myös vessan pesemistä ja uusien kenkien ostoa (ei ole niin köyhä etteikö olisi varaa pariin vaatekappaleeseen). Näillä kolmella liikkeellä sekä hieman rimaa laskemalla kaveri saisi melko varmasti jonkinlaisen tyttöystävän.
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:22"]
No, ne työttömät naiset yleensä kompensoivat miehelle yhteenlaskettujen tulojen laskua tekemällä kaikki kotityöt. Työttömät miehet ovat taipuvaisia passivoitumaan eli jättävät kaikki kotityöt vaimolle, joka käy töissä ja pelaavat sen sijaan päivät ja yöt pleikkaa sekä kittaavat kaljaa synkkänä.
[/quote]
Ei vaan ne tekee tuon yksin kotonaan, kun ei ole ketään naista jolle he kelpaisivat.
[/quote]
Viittasin tohon aiemmin mainittuun eroriskin kasvuun. Mutta eihän ne naiset yleensä sinne työttömän miehen kotiin taikaiskusta ilmesty, vaan pitäisi käydä ulkonakin eikä passivoitua.
[/quote]
Samahan se on vaan olla kotona, kun ei hakemallakaan saisi mitään tulosta.
[/quote]
Jos siellä kotona nainen olisikin, niin tolla tyylillä sen menettää. Ei eroriskin kasvu työttömyyden yhteydessä johdu siitä, että nainen "haluaisi aina loisia miehen lomapakolla", vaan siihen, ettei mies käytä lisääntynyttä vapaa-aikaansa yhteiseksi hyväksi vaan passivoituu ja jättää kaikki kotityötkin työssäkäyvän vaimonsa hartioille.
Tämä on vahva viesti vaimolle, ettei mies ajattele muuta kuin omaa napaansa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:01"]
Täällä oikeat missit ja bikinibeibet on vaatimassa miehiltä panostusta ulkonäköön? ; )
[/quote]
Se on kun naisille itselleen riittää se kun näyttää hyvältä ja miehiä on jonoksi asti tarjolla. Sitten kuvittelevat että miehillä olisi yhtä helppoa, kun vähän vaan ostais vaatteita ja käy suihkussa+pesee hampaat. Totuushan on kuitenkin ihan muuta, joudut kilpailemaan tuhansien muiden miesten kanssa niistä harvoista naisista mitä on tarjolla ja ellet satu kuulumaan siihen parhaimmistoon niin olet näkymätön kaikille.
[/quote]kutsutaan myös luonnonvalinnaksi...
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:38"]En tajua näitä sankareita. Naiset ne vaan pariutuu ja saa miehiä ja miehet jää ilman naisia. What? Mistä ne naiset sitten "saa" ne miehet? Vai onko 1000 naista teidän mielestänne yhden miehen kanssa koko ajan?
[/quote]
Satunnaisen seksin suhteen kärjistäen näin. Mutta valittaahan ne naisetkin samaa, täälläkin. Yleensä siis, että mistään ei löydy "kunnon" miestä. Mikä se kunnon mies sitten on.
Alle 40-vuotiaissa on sitäpaitsi enemmän miehiä.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:41"]Kai nyt jokainen mies joskus ostaa vaatteita ja kenkiä, käy parturissa, uimahallissa, käyttää deodoranttia ja tiskaa ja siivoaakin. Jos vaikka koettais ajoittaa nuo kaikki yhteen perjantaihin ja sitten sen jälkeen kylille kokeilemaan. Itsetuntokin kohoaa, kun jotain tehnyt asiansa eteen.
[/quote]
Ja sitten taas yhdet tai kahdet pakit.... Ei se itsetunto välttämättä näillä ohjeilla parane. Mutta siis tottakai pitää pitää itsensä kunnossa, että on edes jotain tsänssejä nykyään. Mutta naamasta se on pitkälti kiinni.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:13"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:01"]
Täällä oikeat missit ja bikinibeibet on vaatimassa miehiltä panostusta ulkonäköön? ; )
[/quote]
Se on kun naisille itselleen riittää se kun näyttää hyvältä ja miehiä on jonoksi asti tarjolla. Sitten kuvittelevat että miehillä olisi yhtä helppoa, kun vähän vaan ostais vaatteita ja käy suihkussa+pesee hampaat. Totuushan on kuitenkin ihan muuta, joudut kilpailemaan tuhansien muiden miesten kanssa niistä harvoista naisista mitä on tarjolla ja ellet satu kuulumaan siihen parhaimmistoon niin olet näkymätön kaikille.
[/quote]
Naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä iso osuus väestöstä, joten vapaita naisia on suunnilleen sama määrä vapaita miehiä kohden. Taitaa vaan ongelma olla se, ettei sulle kelpaa itsellesi kuin ne parhaat naiset. Tosiasiahan on se ettei sulla olla mitään saumaa niihin kaikkein tasokkaimpiin naisiin, koska kuten itsekkin sanot, et kuulu itse niihin parhaimpiin miehiin. Joten laske tasoa tai ole yksin.
[/quote]
Niin ja, jos joku ns. paremman tason nainen kyseisen miehen seurustelukumppanikseen ottaisikin, kostaisi katkera mies hänelle kaikki kauniiden naisten aiemmat torjumiset ja suhteen päätyttyä olisi sitä mieltä, että nainen hylkäsi hänet "pinnallisten syiden vuoksi".
[/quote]
Mä en kyllä ymmärrä näitä teidän tasojuttujanne. Mikä on korkeatasoinen nainen? Itse olen älykäs, nuorena aika kauniskin nainen, samoin lapsia olen tehnyt onnistuneesti useamman, töitäkin on aina ollut. En silti todellakaan pitäisi itseäni erityisen korkeatasoisena, enkä kyllä miestänikään. Ihan tavallisia ihmisiä ollaan kumpikin, kummallakin omat typerät heikkoutemme. Tuollainen kummallinen ihmisten tasojen määrittely on vaan niin lapsellista, että olen aivan häkeltynyt. Toisekseen monet ihmisten huonot puolet eivät näy päällepäin. Esim. tällainen korkeatasoinen nainen voi olla taipuvainen alkoholismiin, pettämiseen, laiskuuteen, ilkeyteen yms. Ja korkeatasoisesta miehestä voi kuoriutua vuosien saatossa despootti, ylipainoinen, ruokanatsi tai vaikkapa krooninen pettäjä. Miten nämä ominaisuudet vaikuttavat ihmisen "tasoon"? Ulkonäkö ja tulotaso ovat oikeassa elämässä hyvin pienessä roolissa. Parhaan kumppanin löytää sydämellä ja aivoilla, ei niinkään sukupuolielimellä ja näköaistilla.
[/quote]
Tää on näitä Laasaslaisten juttuja. Nuoret miehet on aivopesty ajattelemaan, että heillä on joku markkina-arvo, joka määräytyy kaadettujen naisten määrän ja ulkonäön perusteella. On unohdettu, että kumppanin hyvä ulkonäkö ei takaa onnellista parisuhdetta vaan merkityksellisempää on luonteeseen ja yhteiseen arvopohjaan liittyvät asiat. Tärkeintä on, että löytää sen yhden itselleen sopivan, ei se kuinka monta baaripanoa onnistuu saamaan.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:27"]Öö mitä se vessan pesu siihe merkitsee?
[/quote]
Lol et oo vissii koskaan nähny millainen poikamiehen vessa voi olla :D
Hävettää tunnustaa, mutta nuorena en oikeasti voinut kyllä viedä ketään tyttöä kämpilleni. Ja siihenhän se voi kaatua kun ei voi pyytää naisia "jatkoille".
Ärsyttää tuo ainainen puhe että naisen olisi niin helppo muka saada mies! Itse en ole koskaan saanut, vaikka välillä on tullut aktiivisesti yritettyä ihan etsiä (baarit, nettideitti). En ole kaunis, mutta en rumakaan, tavis. Mutta olen sellainen tylsä, sisäänpäinkääntynyt ja hiljainen. Ei sellaista kukaan halua, miehet haluavat sellaisen sosiaalisen ja lämpimän oloisen naisen, ei "nörttiä". Jos olisi tosi kaunis voisi hissukkakin varmaan kelvata mutta kun on vain tavis ulkoisestikin niin ei ole kiinnostuneita löytynyt.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:27"]Öö mitä se vessan pesu siihe merkitsee? [/quote] No varmaan sen verran että jos onnistuiski saamaan naisen joskus kämpille ja pönttö on ruskea, vessan lattiat lainehtii kusta ja haisee myös sille, se nainen lähtee aika nopeesti ulos. Niin itse ainakin tekisin koska jos asuu niin saastasessa ympäristössä niin millanen tyypin henkilökohtainen hygienia mahtaa olla... [/quote] Juuri tätä tarkoitin. Se kylppäri oli sen näköinen, että sinne ei kukaan nainen suihkuun halua. Ap
[/quote]
...kun meidän kolmen sälliopiskelijan (minä insinööri, kämppikset lekurisopiskelija ja ekononomiksi opiskeleva) boksi alkoi näyttämään murjulta, joku saattoi tokaista: "kenes vuoro hankkia nainen viikonloppuseuraksi..." - ja uskokaa tai älkää, melkein aina viikonloppupano siivosi "kaupan päälle" vähintään keittiön :D
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:10"]
Ärsyttää tuo ainainen puhe että naisen olisi niin helppo muka saada mies! Itse en ole koskaan saanut, vaikka välillä on tullut aktiivisesti yritettyä ihan etsiä (baarit, nettideitti). En ole kaunis, mutta en rumakaan, tavis. Mutta olen sellainen tylsä, sisäänpäinkääntynyt ja hiljainen. Ei sellaista kukaan halua, miehet haluavat sellaisen sosiaalisen ja lämpimän oloisen naisen, ei "nörttiä". Jos olisi tosi kaunis voisi hissukkakin varmaan kelvata mutta kun on vain tavis ulkoisestikin niin ei ole kiinnostuneita löytynyt.
[/quote]
Kyllä mulle käy nörtti, jos sulla ei ole lapsia ja et erityisemmin edes halua lapsia, niin voin tarjoutua vaikka samantien. :) Näin helppoa se sinullekin on, ei tarvitse tähänkään ketjuun kuin yksi viesti laittaa, niin heti sait miehen tyrkylle.
Minullakin on samanlainen kaveri, jo viisikymppinen, joka on jo lupunut toivosta saada naista.
Kiva tyyppi, hauska, vähän pulska mutta ei mitenkään pahasti - mutta todellakin - se vessan pesu, uudet kengät ja reikäisten vaihteiden vaihtaminen tekisi terää....
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:14"]
[/quote]
Kyllä mulle käy nörtti, jos sulla ei ole lapsia ja et erityisemmin edes halua lapsia, niin voin tarjoutua vaikka samantien. :) Näin helppoa se sinullekin on, ei tarvitse tähänkään ketjuun kuin yksi viesti laittaa, niin heti sait miehen tyrkylle.
[/quote]
Laitapa viestiä eli sähköpostiosoite! Tosin onhan se aika iso ongelma, jos sanoo heti kättelyssä, että lapsia ei sitten missään tapauksessa hankita.
[/quote]
[/quote]
Tyrkyllehän niitä on saanut nettideitti-ilmoituksia laittamalla vaan eivät ole tapaamisen jälkeen olleet enää kiinnostuneita. Jos jotain syytä on sanottu miksei kiinnosta niin se on ollut tyyliä "ei vaan jotenkin kolahda vaikka olet ihan ok". Enkä sinänsä ihmettele, hissukka luonteeni ja jännittämiseni tekee sen etten osaa olla luonteva ja jutella treffeillä, joten niistä tulee hiljaisia ja vaivautuneita tilaisuuksia, joista kumpikin on onnellinen kun pääsee pois. Ei tarvi enää yrittää väkisin keksiä tikusta asiaa ;)
Lapsiasian suhteen ei mulla ole mitään erityistä tahtoa. Jos hyvä mies löytyisi ja haluaisi lapsia, voisin hankkia 1-2. Mutta käy minulle sekin ettei lapsia, olen aika introvertti ja hiljaisuutta rakastava ihminen joten viihdyn hyvin hiljaisessa lapsettomassa kodissa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:38"]
[/quote]
[/quote]
Tyrkyllehän niitä on saanut nettideitti-ilmoituksia laittamalla vaan eivät ole tapaamisen jälkeen olleet enää kiinnostuneita. Jos jotain syytä on sanottu miksei kiinnosta niin se on ollut tyyliä "ei vaan jotenkin kolahda vaikka olet ihan ok". Enkä sinänsä ihmettele, hissukka luonteeni ja jännittämiseni tekee sen etten osaa olla luonteva ja jutella treffeillä, joten niistä tulee hiljaisia ja vaivautuneita tilaisuuksia, joista kumpikin on onnellinen kun pääsee pois. Ei tarvi enää yrittää väkisin keksiä tikusta asiaa ;)
Lapsiasian suhteen ei mulla ole mitään erityistä tahtoa. Jos hyvä mies löytyisi ja haluaisi lapsia, voisin hankkia 1-2. Mutta käy minulle sekin ettei lapsia, olen aika introvertti ja hiljaisuutta rakastava ihminen joten viihdyn hyvin hiljaisessa lapsettomassa kodissa.
[/quote]
No ei tuo nyt minusta mitenkään pahalta kuulosta, oletko mistäpäin Suomea?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:33"]
[/quote]
[/quote]
Laitapa viestiä eli sähköpostiosoite! Tosin onhan se aika iso ongelma, jos sanoo heti kättelyssä, että lapsia ei sitten missään tapauksessa hankita.
[/quote]
Oon vaan menettänyt lopullisesti kiinnostukseni saada ikinä lapsia, kun olen lukenut täällä mammojen juttuja.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:38"]
En tajua näitä sankareita. Naiset ne vaan pariutuu ja saa miehiä ja miehet jää ilman naisia. What? Mistä ne naiset sitten "saa" ne miehet? Vai onko 1000 naista teidän mielestänne yhden miehen kanssa koko ajan?
[/quote]
No tässäkin tapauksessa pätee klassinen 80/20 sääntö. Toisin sanoen 20% miehistä saa 80% pillusta.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:42"]
No, ne työttömät naiset yleensä kompensoivat miehelle yhteenlaskettujen tulojen laskua tekemällä kaikki kotityöt. Työttömät miehet ovat taipuvaisia passivoitumaan eli jättävät kaikki kotityöt vaimolle, joka käy töissä ja pelaavat sen sijaan päivät ja yöt pleikkaa sekä kittaavat kaljaa synkkänä.
[/quote]
Ei vaan ne tekee tuon yksin kotonaan, kun ei ole ketään naista jolle he kelpaisivat.
[/quote]
Viittasin tohon aiemmin mainittuun eroriskin kasvuun. Mutta eihän ne naiset yleensä sinne työttömän miehen kotiin taikaiskusta ilmesty, vaan pitäisi käydä ulkonakin eikä passivoitua.
[/quote]
[/quote]
Jos siellä kotona nainen olisikin, niin tolla tyylillä sen menettää. Ei eroriskin kasvu työttömyyden yhteydessä johdu siitä, että nainen "haluaisi aina loisia miehen lomapakolla", vaan siihen, ettei mies käytä lisääntynyttä vapaa-aikaansa yhteiseksi hyväksi vaan passivoituu ja jättää kaikki kotityötkin työssäkäyvän vaimonsa hartioille.
[/quote]
En ole kenelle aiemmin vastasit, mutta väitätkö tosiaan, että miehen työttömyydestä seuraavat avioerot johtuvat kotitöiden laiminlyömisestä? En mä tietenkään siihen usko, että moderneissa länsimaissa miehen lompakolla loisiminen on mikään erityisen yleinen syy olla avioliitossa. Mutta hypergamia on niin keskeinen piire naisten pariutumisessa, että on helppo ymmärtää miksi nainen jättää miehen tämän jäädessä työttömäksi. Työttömäksi jäävän miehen sosiaalinen asema ja samalla vetovoima romahtaa naisen silmissä, mikä usein johtaa siihen, että nainen kokee pystyvänsä tai "ansaitsevansa" parempaa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:20"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole kenelle aiemmin vastasit, mutta väitätkö tosiaan, että miehen työttömyydestä seuraavat avioerot johtuvat kotitöiden laiminlyömisestä? En mä tietenkään siihen usko, että moderneissa länsimaissa miehen lompakolla loisiminen on mikään erityisen yleinen syy olla avioliitossa. Mutta hypergamia on niin keskeinen piire naisten pariutumisessa, että on helppo ymmärtää miksi nainen jättää miehen tämän jäädessä työttömäksi. Työttömäksi jäävän miehen sosiaalinen asema ja samalla vetovoima romahtaa naisen silmissä, mikä usein johtaa siihen, että nainen kokee pystyvänsä tai "ansaitsevansa" parempaa.
[/quote]
Niimpä ja se taas kertoo että miehet on enemmän naisesta itsestään kiinnostuneet, eikä rahasta, kun naisen eroriski taas pienenee mitä vähemmän naisella on rahaa ja toisaalta se kertoo myös, että naiset on ne jotka päättää milloin suhde alkaa ja milloin loppuu.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:20"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niimpä ja se taas kertoo että miehet on enemmän naisesta itsestään kiinnostuneet, eikä rahasta, kun naisen eroriski taas pienenee mitä vähemmän naisella on rahaa ja toisaalta se kertoo myös, että naiset on ne jotka päättää milloin suhde alkaa ja milloin loppuu.
[/quote]
Jep. Tässä on hyvä myös palauttaa mieleen, että suunnilleen 70-80 % avioeroista ovat naisten vireillepanemia.
Kai nyt jokainen mies joskus ostaa vaatteita ja kenkiä, käy parturissa, uimahallissa, käyttää deodoranttia ja tiskaa ja siivoaakin. Jos vaikka koettais ajoittaa nuo kaikki yhteen perjantaihin ja sitten sen jälkeen kylille kokeilemaan. Itsetuntokin kohoaa, kun jotain tehnyt asiansa eteen.