Tunnen miehen joka valittaa ettei saa naista
Hän on laihanpuoleinen. On myös tylsyyttä ja kaverittomuutta valitellut. Ehdotin että salille meno piristäisi, mutta ei ole kuulemma hänen juttu. Jos oltaisiin parempia kavereita, niin ehdottaisin myös vessan pesemistä ja uusien kenkien ostoa (ei ole niin köyhä etteikö olisi varaa pariin vaatekappaleeseen). Näillä kolmella liikkeellä sekä hieman rimaa laskemalla kaveri saisi melko varmasti jonkinlaisen tyttöystävän.
Kommentit (61)
Öö mitä se vessan pesu siihe merkitsee?
Niin no itse olen mieluummin ilman naista kuin laskenut rimaa. En ole sentään niin epätoivoinen.
Tipuin kärryiltä tossa vessan pesemisessä, mitäh?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:27"]Öö mitä se vessan pesu siihe merkitsee?
[/quote]
No varmaan sen verran että jos onnistuiski saamaan naisen joskus kämpille ja pönttö on ruskea, vessan lattiat lainehtii kusta ja haisee myös sille, se nainen lähtee aika nopeesti ulos. Niin itse ainakin tekisin koska jos asuu niin saastasessa ympäristössä niin millanen tyypin henkilökohtainen hygienia mahtaa olla...
Niinpä, jos joku keksii miten tollasille sanoisi, että ihan vain se kenkien osto voisi tehdä ihmeitä. Kun jotkut 15 v. vanhat lenkkarit on oikeesti jo vähän luotaantyöntävät. Mutta sanopa se nätisti! Onko ideoita?
Oletko sä törmännyt mun entiseen äidinkielenopettajaan? Opetti amiksessa äidinkieltä.
Meillä oli tällainen miesopettaja, joka harva se tunti valitti kun ei löydä naista itselleen. Oli sellainen reppanan oloinen koko ihminen.
Mitä kengät naisen saamiseen kuuluvat? Kengillä viestitään statusta toisille miehille, kuten naiset laukuillaan toisille naisille.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:27"]Öö mitä se vessan pesu siihe merkitsee? [/quote] No varmaan sen verran että jos onnistuiski saamaan naisen joskus kämpille ja pönttö on ruskea, vessan lattiat lainehtii kusta ja haisee myös sille, se nainen lähtee aika nopeesti ulos. Niin itse ainakin tekisin koska jos asuu niin saastasessa ympäristössä niin millanen tyypin henkilökohtainen hygienia mahtaa olla...
[/quote]
Nämä tapaukset kyllä yleensä ryhdistäytyvät tuossa asiassa heti, jos on mahdollisuus nainen sinne kämpille saada. Monet poikamiehet ja vanhatpojat on aika sottapyttyjä, mutta kas kummaa jos ihastuvat ja näyttää että vastakaikuakin tulee, niin alkaa kodin kuntokin kiinnostaa enemmän.
Huvittava esimerkki tästä pikkuveljeni, jonka kämppä oli aina kuin kaatopaikka. WC oli aina eriytisen ällö: lavuaari täynnä partakarvan pätkiä ja hammastahnaa, pytty ruskea, pyykkimyttyjä lattioilla, lattia varsinkin huoneen nurkista lähmääinen. Mutta siitä ekaksi alettiinkin äitini kanssa epäillä että taitaa olla ihastunut kun siellä käydessä alkoi yhtäkkiä ollakin siistiä. Ja niin olikin sitten nainen kuvioissa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:27"]Öö mitä se vessan pesu siihe merkitsee? [/quote] No varmaan sen verran että jos onnistuiski saamaan naisen joskus kämpille ja pönttö on ruskea, vessan lattiat lainehtii kusta ja haisee myös sille, se nainen lähtee aika nopeesti ulos. Niin itse ainakin tekisin koska jos asuu niin saastasessa ympäristössä niin millanen tyypin henkilökohtainen hygienia mahtaa olla...
[/quote]
Ongelma on siinä, ettei kaverisi saa ketään edes kotiin asti. Veikkaanpa, että jo tämä olisi hänelle suuri muutos ja voitto. Vessan kunnon näkee nainen vasta siinä vaiheessa, kun mies on jo onnistunut vaikeimmassa vaiheessa.
Niinpä, jos joku keksii miten tollasille sanoisi, että ihan vain se kenkien osto voisi tehdä ihmeitä. Kun jotkut 15 v. vanhat lenkkarit on oikeesti jo vähän luotaantyöntävät. Mutta sanopa se nätisti! Onko ideoita?
[/quote]
Ei tuollaisella asialla ole mitään merkitystä. Tuontyyppinen mies ei varmaan etsi pinnallista naista muutenkaan, ja muita ei ne vanhat lenkkarit haittaa. Joku voi nähdä jopa kiinnostavana projektina jolle voi itse rakentaa tyylin kun miehellä ei ennestään sellaista ole ;)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:27"]Öö mitä se vessan pesu siihe merkitsee?
[/quote]
No varmaan sen verran että jos onnistuiski saamaan naisen joskus kämpille ja pönttö on ruskea, vessan lattiat lainehtii kusta ja haisee myös sille, se nainen lähtee aika nopeesti ulos. Niin itse ainakin tekisin koska jos asuu niin saastasessa ympäristössä niin millanen tyypin henkilökohtainen hygienia mahtaa olla...
[/quote]
Juuri tätä tarkoitin. Se kylppäri oli sen näköinen, että sinne ei kukaan nainen suihkuun halua. Ap
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:36"]
[/quote]
Nämä tapaukset kyllä yleensä ryhdistäytyvät tuossa asiassa heti, jos on mahdollisuus nainen sinne kämpille saada. Monet poikamiehet ja vanhatpojat on aika sottapyttyjä, mutta kas kummaa jos ihastuvat ja näyttää että vastakaikuakin tulee, niin alkaa kodin kuntokin kiinnostaa enemmän.
Huvittava esimerkki tästä pikkuveljeni, jonka kämppä oli aina kuin kaatopaikka. WC oli aina eriytisen ällö: lavuaari täynnä partakarvan pätkiä ja hammastahnaa, pytty ruskea, pyykkimyttyjä lattioilla, lattia varsinkin huoneen nurkista lähmääinen. Mutta siitä ekaksi alettiinkin äitini kanssa epäillä että taitaa olla ihastunut kun siellä käydessä alkoi yhtäkkiä ollakin siistiä. Ja niin olikin sitten nainen kuvioissa.
[/quote]
Mun mies oli tällainen. Paskamaista siinä sitten vaan on se, että kun pääsi mun kanssa naimisiin, niin siihen loppui ukolta kaikenlainen siivosti eläminen, hampaiden pesu, ym. Olo on huijattu. Ja sitähän se olikin, huijausta :-(
Kämppä kannattaa toki pitää siistinä, jos tsägällä sattuisi käymään flaksi. Ja olla siisti. Mutta jos naama nyt vain on sellainen, että se ei naisia miellytä, niin salit yms. auttavat vain marginaalisesti, kokemusta on. Satunnaisen seksin saamisessa saadaan ehkä suurin hyöty, jos kroppa on kunnossa.
Naisilla nyt ei muutenkaan ole kauheasti käsitystä siitä, että minkälaista työtä ja tuskaa naisen löytäminen miehelle voi olla, varsinkaan jos ei ole ulkonäköä siunaantunut.
Tosin en valita, kun siitä ei mitään hyötyä ole, päinvastoin. Kännissä voin joskus kavereille avautua.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:36"]
[/quote]
Ei tuollaisella asialla ole mitään merkitystä. Tuontyyppinen mies ei varmaan etsi pinnallista naista muutenkaan, ja muita ei ne vanhat lenkkarit haittaa. Joku voi nähdä jopa kiinnostavana projektina jolle voi itse rakentaa tyylin kun miehellä ei ennestään sellaista ole ;)
[/quote]
Ei tietenkään etsikään pinnallista naista. Mutta on silti typerää karkottaa naisia lenkkareilla. Sillä niiden naisten joukossa voi olla vallan ei-pinnallisia, vaikka pukeutuvatkin ihmisten ilmoilla siivosti.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:30"]Niin no itse olen mieluummin ilman naista kuin laskenut rimaa. En ole sentään niin epätoivoinen.
[/quote]
Kyllä se on niin, että vakka kantensa valitsee. E[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:39"]Mitä kengät naisen saamiseen kuuluvat? Kengillä viestitään statusta toisille miehille, kuten naiset laukuillaan toisille naisille.
[/quote]
Sillä ei naisen kannalta ole väliä, onko ne kengät upeat ja kalliit vai vain sen näköiset, että jotenkin maailmanmenossa on mukana ollut tällä vuosikymmenellä. Kyllä naiset kenkiä kattoo. Samoin en mä tarkoittanut, että pitäis salilla käydä rakentaan isot lihakset vaan että söisi ja harrastaisi jotain liikuntaa, ettei olis ihan riuku! Ap
Vähän niinkuin minä, paitsi mulla on ylipainoa. Tosin vaatteet mulla on ihan siistit ja niin on vessakin.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:36"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä vähän elämättömänä pitäisin naista, jota moinen projekti kiehtoo... Enkä ainakaan ite tiedä, miten miehelle sanoo loukkaamatta, että sen vaatteet on vähän väärät. Itse haluun olla sellaisen kanssa, jonka tyylistä valmiiksi tykkään enimmäkseen ja jos joku vaate ei miellytä niin annan olla. Ap
Puhtaat ja siistit vaatteet, liikunta ja siisteys nyt vaan viestittävät että kyseessä on itsestään huolehtiva ja jossain määrin täysjärkinen henkilö. Tälle pohjalle on hyvä rakentaa lähempää tuttavuutta. Jos mistään noista ei huolehdi niin turha voivotella miksei naiset jonota ovella.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:54"]
Puhtaat ja siistit vaatteet, liikunta ja siisteys nyt vaan viestittävät että kyseessä on itsestään huolehtiva ja jossain määrin täysjärkinen henkilö. Tälle pohjalle on hyvä rakentaa lähempää tuttavuutta. Jos mistään noista ei huolehdi niin turha voivotella miksei naiset jonota ovella.
[/quote]
Aika turha sitä on muutenkaan.
Enpä usko että tuollaisilla asioilla saisi naista sen parempaa kuin nytkään. Riman laskeminen voisi kyllä auttaa, jos se nyt on korkealla. Varsinkin jos tämä mies on aika nuori, niin tuollaiset vähän tylsät ja ujot tavismiehet ei ole todellakaan halutuinta tavaraa naismarkkinoilla. Yli kolmekymppisenä alkavat kelvata.