Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen paha ihminen kun en pidä koirista?

Vierailija
07.11.2024 |

Räksyttävistä, tyhmistä koirista

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua on sanonut pahaksi? Vai keksitkö sen ihan itse, jotta voit tulla siitä tänne uhriutumaan?

Vierailija
2/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa hyvistä ihmisistä tykkää koirista. Räksyttävät ja tyhmät on asia erikseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ookoo ettei pidä koirista, mutta sanotaanko jos vaikka deittikumppani jotenkin kauhean aggressiivisesti ilmaisisi inhoaan koiria kohtaan, niin olisihan se iso turn-off. Mutta jos ihan rauhallisesti sanoisi että tykkää enemmän kissoista, tai vaikka ettei tykkää eläimistä ihmisasunnossa ollenkaan, se olisi ihan ookoo. Olen itse jopa koiranomistajana seurustellut ihmisen kanssa, joka ei pitänyt koirista erityisemmin. Mutta ei inhonnutkaan, siesi niitä kyllä kunhan minä huolehdin niiden hoidon ja lenkityksen yksin.

Vierailija
4/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimistä on pakko tykätä. Jos et, olet jotenkin viallinen. Ihmisiä saa vihata.

Vierailija
5/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole paha ihminen. Ei ole pakko tykätä. 

Mäkään en ole paha ihminen, mutta en ole tottunut koiriin. Ne syö mut ja haisee märältä ulsterilta.

Vierailija
6/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan ookoo ettei pidä koirista, mutta sanotaanko jos vaikka deittikumppani jotenkin kauhean aggressiivisesti ilmaisisi inhoaan koiria kohtaan, niin olisihan se iso turn-off. Mutta jos ihan rauhallisesti sanoisi että tykkää enemmän kissoista, tai vaikka ettei tykkää eläimistä ihmisasunnossa ollenkaan, se olisi ihan ookoo. Olen itse jopa koiranomistajana seurustellut ihmisen kanssa, joka ei pitänyt koirista erityisemmin. Mutta ei inhonnutkaan, siesi niitä kyllä kunhan minä huolehdin niiden hoidon ja lenkityksen yksin.

No noin minäkin toimin. En tietenkään ilmaise tätä mitenkään esim. koiran omistajalle.

Ap

Vierailija
7/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä v,,n Turn off??suomeksi sama!

Vierailija
8/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sitten koirattomaan taloon suoraan!

Vierailija
9/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan ookoo ettei pidä koirista, mutta sanotaanko jos vaikka deittikumppani jotenkin kauhean aggressiivisesti ilmaisisi inhoaan koiria kohtaan, niin olisihan se iso turn-off. 

Mikä v,,n Turn off??suomeksi sama!

Vierailija
10/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on sellaisia kerrostaloja, joissa ei saa pitää koiraa, miksi et muuta sellaiseen? 

Vierailija
11/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikki ylenpalttinen vihaaminen on hälytysmerkki. Olen vapaaehtoisesti lapseton enkä silti lämpenisi deittikumppanille, joka julistaisi vihaavansa lapsia, yököttelisi jokaiselle ohikulkevalle lapselle ja paasaisi siitä, kuinka lapsenhankinnasta pitäisi tehdä ympäristörikos. Koirista pidän ja minulle on ok, jos deitti ei niistä niin välittäisi. Ei kaikkien tarvitse pitää eläimistä. Sen sijaan eläinten vihaaminen ja lemmikinomistajien ivaaminen ja haukkuminen eivät ole ok. Suhteeton viha mitä tahansa ihmisryhmää tai eläintä kohtaan on lähes aina merkki siitä, että ihminen ei ole terve ja hänellä on luultavasti paljon muitakin ongelmia.

Vierailija
12/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eläimistä kyllä yleensä  enkä koskaan tekisi eläimelle pahaa. Mutta vihaan koirien haukunta-ääntä. 

Ap

Vierailija
13/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi rakastaa ihmistä, joka ei tykkää eläimistä. 

Vierailija
14/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi rakastaa ihmistä, joka ei tykkää eläimistä. 

Eikä kaikki ihmiset varmaan olekaan sinun rakkauden tarpeessa

Ap

Vierailija
15/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä suurimmasta osasta ihmisiä mutten siksi koe olevani paha ihminen.

Vierailija
16/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en yhtään pidä kissoista. En ymmärrä mitä iloa niistä on? 

Vierailija
17/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulkevat ulkona tap pa mas sa lintuja. Kuka eläinrakas ihminen voi päästää ne sinne? 

Vierailija
18/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista muista eläimistä tykkään kyllä. 

Vierailija
19/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei pidä ihmisistä on ihan Ok ja hyväksyttävää, mutta se ettei pidä eläimistä on sairasta.

Vierailija
20/43 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän omituista jos aikuinen aidosti kokee ettei pidä kokonaisen lajin edustajista. Sen nyt ymmärtää hyvin ettei halua ottaa huollettavakseen jotain tietyn lajin edustajaa (tai vaikka lasta), tai vaikka pelkää eikä siksi uskalla olla kontaktissa, mutta kyllä se epäilyttävältä kuulostaa jos ei niistä _pidä_ varsinkin jonkun satunnaisen äänen takia. :D Suurin osa koiristahan on tosi mukavia ihmisiä kohtaan, se että tämä ei synnytä ihmisessä positiivisia tunteita on outoa ja herättää kysymyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme