Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, KYLLÄPÄS LÄÄKÄRI osasi "kivasti" lohduttaa...

Vierailija
12.03.2015 |

Vauvalla on refluksi eikä siksi voi nukkua. Nytkin on ollut valveilla kohta 10 tuntia ja tietysti tosi kärttyinen (itsestäni nyt puhumattakaan, valvottu eilisestä asti).

Lääkäri lohdutti, että refluksivauvojen yleisin kuolinsyy ei ole tukehtuminen vaan väkivallasta aiheutuneet vammat! :O Siis meinasko ukko että mekin kohta heitämme refluksivauvan seinään?

Voi luoja tuota kitisijää! AAARGH!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kaikki paitsi lääkärit koukussa siihen tyhmään hömppäsarjaan? Holopainen sitä ja Holopainen tätä. Vedä nyt se Holopainen päähäsi. Samaa huttua kuin Kaunarit ja Salkkarit. 

Vierailija
22/23 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:46"]

Mä en ole lääkäri, mutta ymmärsin tuon myös niin, että ei siihen refluksiin kuole, mutta mutta... Varmasti oli sellaista holopaismaista älykkötoteamusta vain.

[/quote]

Ko. sarja ei ole älykkömäisyyttä nähnytkään. Huttua hoitsuille ja muille romantiikannälkäisille mammoille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 03:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:46"]

Mä en ole lääkäri, mutta ymmärsin tuon myös niin, että ei siihen refluksiin kuole, mutta mutta... Varmasti oli sellaista holopaismaista älykkötoteamusta vain.

[/quote]

Ko. sarja ei ole älykkömäisyyttä nähnytkään. Huttua hoitsuille ja muille romantiikannälkäisille mammoille. 

[/quote]

Mikä ihmeen "Holopainen"?

Minä tiedän vain Doc Martinin ja hän on SUPERIHANA! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan