Ihmeellisiä suomalaisia aamupaloja osa I!
Luetelkaapa nyt pöllämystyneille ulkomammoille, fitness-hirmuille, sohvaperunoille ja normaalijärkisille käsittämättömiä aamupalojanne täysin kaunistelemattomina! Perustellakin saa miksi juuri sellaista biomassaa meni luukusta napaan. Aloitan.
Tänään TORSTAINA söin puurona
- purkillisen Valion jogurttia, mandariinijuustokakku makuna
- puoli pussia Elovenan kaneli-omenapikapuuroa
- kourallisen itse keräämiäni mustikoita
- 2rkl kaakaonibsejä
ja join vielä 2dl Pepsi Maxia, kun päätä särki kofeiininpuutteessa
ja tasan ihan vaan siksi, että teki mieli makeaa, se oli hyvää ja maha tuli täyteen. Nam
Kommentit (157)
Fazerin suklaakääretorttua :D :D
ei tosiaankaan kuulu normiruokavaliooni, mutta ostin eilen kun sai puoleen hintaan, ja eilen oli se viimeinen käyttöpäivä, joten täytyy syödä se pois nopeaan ;-) lapsille kaurapuuro tulossa.
Neljä leipäsiivua juustolla, karkkeja, pulla, pepsi maxia.
Rahkaa ja marjoja useimmiten, mutta myös puuro ja marjat kelpaa :D
Mä söin ison lautasellisen puuroa kotimaisilla mansikoilla ja mustikoilla sekä mukillisen Earl Grey -teetä. Nyt koomaan tässä, koska tuli maha niin täyteen.
Tällä viikolla
-banaani ja kahvia
-ei mitään
-puoli purkkia rahkaa, 2 keksiä ja teetä
-2 palaa leipää paajdettuna, toisella leikkelettäjs tomaattia, toisellla marmeladia, teetä
Eilen uunilohta ja kukkakaalimuusia. Tänään pakastevihanneksia ja porsaankyljys.
neljän viljan puuroa sokerilla ja kaksi ruisleipää keittokinkulla.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 08:30"]
neljän viljan puuroa sokerilla ja kaksi ruisleipää keittokinkulla.
[/quote]
Hupaisaa ajatella lautaselle katettuja sokeripaloja, jotka on kuorrutettu puurolla. Todellista finesseä :D
Kinkunviipaleen päällä keikkuvat ruisleivät kuulostavat innovatiivisilta; ei aina tartte olla niin sovinnainen.
Puolikas ruispala, päällä kinkkua, juustoa ja kurkkua, kuppi maiatokahvia, appelsiini.
2 mukillista kahvia ja miksikö? No, olen tuohon niin tottunut.
Kaksi kaura-porkkana-siemen-jotain-leipää paahdettuna, jotta niille saisi levitettyä mahdollisimman vähän voita, päällä kuoritusta kurkusta leikattuja viipaleita. Juomana kamomillateetä hunajalla maustettuna. Refluksidieetti nam.
1/2 pussi Elovenan puuroja, lasi appelsiinimehua ja banaani.
N17
Kaksi mukillista kahvia, tilkka kevytmaitoa
iso tuopillinen vettä
Turkkilaista jogurttia ja tuoreita (isoja,ulkomaisia,suht.mauttomia) mansikoita
Voi olla että syön vielä toisen aamupalan kun oon käynyt ensin kääntymässä yliopistolla. Verigreippi oottelis pöydällä että jaksaisin kuoria sen...
Kaurapuuroa raejuustolla, banaanilla ja päärynällä. Munakas kasvisten kanssa toinen perusaamainen mun taloudessa.
Yksi haukku muffinssista. Ei oikeen ole muuta kaapissa. Yleensä syön vasta töissä joskus yhdeksän jälkeen jotain mutta nyt vapaa päivä.
Kaksi viipaletta ruisleipää, päällä juustoa, tomaattia ja kurkkua, rahkapulla, kaksi mukillista maitokahvia. Nam :)
Neljä mukillista maitokahvia ja töissä lisää mustana.
Ma: smoothie Avokadosta, mustikoista ja banaanista. Ti: appelsiinirahkasmoothie ja kuppi teetä. Ke: smoothie marjoista ja kuppi teetä. To: sama kuin eilen. Koska aamuvarhain en muuta saa sisään kun juotavia aamupaloja... nyt ei ole ollut kiireistä että tarvisi juotavia jogurtteja juoda juoksussa metroon kuten välillä tuppaa olemaan!
Puuroa mustikoilla ja puolikas rahkapurkki. Lasi maitoa ja ouoli litraa vettä. Avot.
Tuorepuuroa, seassa maustamatonta jogurttia ja mansikoita. Kaksi kuppia kahvia ja muutama lisäravinnekapseli. Iso lasi vettä.