Jos hoitajien rokotuspakko tulee poistun alalta
Olen sairaanhoitaja ja tunnen surua siitä, että on mahdollisuus, että en voi kohta enää tehdä työtäni. En hoida kriittisesti sairaita ihmisiä tai vanhuksia. Jos koronarokote tulee pakolliseksi hoitajille palaan takaisin entiseen työhöni.
Onko muita hoitajia, jotka eivät aio ottaa koronarokotteita?
Syynä minulla se, että rokotteet suojaavat vain vakavaa tautimuotoa vastaan, niiden teho hiipuu kuukausissa ja tarvitaan aina uusi annos plus viruksen joihinkin variantteihin teho on oletettavasti olematon. Lisäksi oma immuunipuolustus saattaa heikentyä plus esimerkiksi sydänsairauksien merkittävä lisääntyminen koronarokotusten alettua.
Olen myöskin perusterve, ei ylipainoa, D-vitamiinitasot kunnossa, edellisestä flunssastakin vuosikausia aikaa vaikka altistun jatkuvasti työssäni kaikenlaisille viruksille, myös koronalle. Ymmärrän, että on kuitenkin minimaalinen mahdollisuus, että vakava tautimuoto voi osua kohdalleni, mutta kaikella olemassa olevalla tutkimustiedolla se on häviävän pieni. Uskon yksilönvapauteen, keholliseen itsemääräämisoikeuteen ja en hyväksy meneillään olevia suunnitelmia esimerkiksi koronapassien laajentamisesta työpaikoille saati rokotuspakkoa.
Kommentit (1468)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin te kaikki hoitoalan ihmiset ajattelitte sijoittua? Täystyöllisyysalalla ollessa, on ehkä vähän hälvennyt se todellisuus että niihin siisteihin sisätöihin on satoja hakijoita, ja silloin ei sairaanhoitajan koulutuksella ja kokemuksella pääse edes haastatteluun.
Kauhulla olen seurannut kun invalidi sukulaistani hoitaa avustaja joka ei ota rokotetta, koko sukunsa kuulemma vastustaa. Ihmiselle, jolle jo valmiiksi liikkuminen on vaikeaa ja tarvitsee sitä avustajaa, joku korona vielä päälle viemään viimeisetkin rippeet toimintakyvystä.....
Esim päivähoidossa on paljonkin pulaa työntekijöistä, myös ravintola-alalla ja talouhallinnossa. Tässä vain muutama esimerkki äkkiseltään.
Päivähoidossa ja kouluissa on pian sama velvoite ottaa rokotukset.
Ei tule pakkorokotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi halutessaan suojata itsensä rokotteilla. Ja riskiryhmille jaetaan jo kolmatta piikkiä. On siis pelkkää puhdasta itsekkyyttä vaatia, että terveet hoitajat piikittäisivät itseään ventovieraan vuoksi. Joka on sitä paitsi saattanut aiheuttaa itse itselleen sairautensa ja siten asettanut itse itsensä riskiryhmään.
Entä kun se terve hoitaja sairastuu, eikä ole enää terve?
No sitten toimitaan ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin ja toivottavasti ihan joka alalla. Jäädään töistä pois sairastamaan. Ihan saa maalaisjärkeä käyttää.
Eli se hoitaja toimii kuten se itsekäs ventovieras, joka aiheutti kaiken itse? Juu ei.
En muuten ole kuullut, että hoitajat hoitaisivat vain tuttuja tai ei-ventovieraita. Päinvastoin.Hoitaja joka jää pois töistä ei hoida tuttuja eikä tuntemattomia. Jos hän jotakin hoitaa niin ehkä itseään ja läheisiään.
🙄🙄🙄🙄...
Mutta hän ei sairastu niin herkästi, kun suojaa itsensä. Muuten hän syyllistyy samaan kuin potilas, joka ei ole suojautunut ja asettaa itse itsensä riskiryhmään.
öissä hän todella hoitaa ventovieraita, joista voi tarttua mitä tahansa ja levitä eteenpäin muihin potilaisiin ja työyhteisöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi halutessaan suojata itsensä rokotteilla. Ja riskiryhmille jaetaan jo kolmatta piikkiä. On siis pelkkää puhdasta itsekkyyttä vaatia, että terveet hoitajat piikittäisivät itseään ventovieraan vuoksi. Joka on sitä paitsi saattanut aiheuttaa itse itselleen sairautensa ja siten asettanut itse itsensä riskiryhmään.
No sitten toimitaan ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin ja toivottavasti ihan joka alalla. Jäädään töistä pois sairastamaan. Ihan saa maalaisjärkeä käyttää.
Eli se hoitaja toimii kuten se itsekäs ventovieras, joka aiheutti kaiken itse? Juu ei.
En muuten ole kuullut, että hoitajat hoitaisivat vain tuttuja tai ei-ventovieraita. Päinvastoin.Hoitaja joka jää pois töistä ei hoida tuttuja eikä tuntemattomia. Jos hän jotakin hoitaa niin ehkä itseään ja läheisiään.
🙄🙄🙄🙄...
Mutta hän ei sairastu niin herkästi, kun suojaa itsensä. Muuten hän syyllistyy samaan kuin potilas, joka ei ole suojautunut ja asettaa itse itsensä riskiryhmään.
öissä hän todella hoitaa ventovieraita, joista voi tarttua mitä tahansa ja levitä eteenpäin muihin potilaisiin ja työyhteisöön.
Missä töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten ole kuullut, että hoitajat hoitaisivat vain tuttuja tai ei-ventovieraita. Päinvastoin.Mitähän sä yritit nyt sanoa? Tai mitähän sä olet mielessäsi lukenut, koska tuossa kommentissa ei nyt ollut järjen häivää.
Mietipä sitä. Ja opettele lukemaan ns. rivien välistä ja ymmärtämään sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole kristillisdekokraatteja tai persuja kannattanut, mutta nyt vaihdan puolueen jompaan kumpaan ed. mainittuun.
Minullakin on tapahtunut sellainen hiljainen persuuntuminen kulisseissa, vaikka rokotteen olen ottanut. Se on alkanut jo ennen koronaa, kun olen kuunnellut ja lukenut näitä virallisia totuuksia eri asioista. Eläkeläispuolue demareissa on kuulemma kova kannatus pakkopiikeille. Muu aika meneekin sitten eläkeindeksien pohtimiseen. Ai niin, ja piikityksen ja koronapassien ansiosta terveysturvallisiin känni-iltoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten ole kuullut, että hoitajat hoitaisivat vain tuttuja tai ei-ventovieraita. Päinvastoin.Mitähän sä yritit nyt sanoa? Tai mitähän sä olet mielessäsi lukenut, koska tuossa kommentissa ei nyt ollut järjen häivää.
Mietipä sitä. Ja opettele lukemaan ns. rivien välistä ja ymmärtämään sarkasmia.
Sarkasmi on vaikea laji, jota et selvästikään osaa. Sen sijaan rivien välistä lukemisen taas osaat mielestäsi liiankin hyvin, kun näit tekstissäni aivan olemattomia asioita tai sitten et vain hallitse luetun ymmärtämistä ja vastasit siksi ihan asian sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakeutua lääketieteen tutkijaksi ja professoriksi, jos sinulla kerran on pätevyys arvioida rokotteen turvallisuus paremmin kuin nykyisillä tutkijoilla. Miksi kitkutella pienellä palkalla hoitajana, kun voisit kääriä rahat rokoteasiantuntijana? Miten muuten olet päätynyt siihen, että juuri tässä asiassa sinun osaamisesi ja pätevyytesi ylittää lääketieteen tohtorit ja tutkijat?
Ranskalainen nobelisti nimenomaan lyttäsi rokotukset epidemia-aikana ja sanoi niiden aiheuttavan uudet variantit.
Mutta kaikki keskeiset variantit ovat tunnetusti syntyneet alueilla, joilla on ollut runsaasti rokottamattomia ihmisiä. Tämä jo todistaa ettu tuo yksi mies on väärässä. (En halua toistaa hänen tieteellisen toimintatavan rikkomusten listaa tällä kertaa.) Kukaan varteenotettava koronaasiantuntija ei ole hänen kanssaan samaa mieltä.
Laaja rokottaminen luo tilanteen jossa juuri se variantti menestyy joka onnistuu kiertämään rokotuksen.
EI, vaan nimenomaan jos saataisiin rokotekattavuudeksi reilusti yli 90%, joutuisi virus lopettamaan mutaatiot ja kuihtuisi pois ilman kasvualustaa, eli rokottamattomia ihmisiä.
Laumasuoja toimii näin. Mutta niin kauan kun näitä "minuahan ette määrää mitään piikkiä ottamaan" -ihmisiä on, niin kauan viruksella on oiva tilaisuus levitä ja mutatoitua.
Rokotteet tulevat aina jälkijunassa, siksikin hölmöä vinkua, ettei ne kaksi otettua suojannutkaan Deltalta tai tulevalta Omikronilta. Olisivat suojanneet, mikäli kaikki olisimme rokotettuja!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat hoitajat. Vaihtakaa ammattia, jos ette suostu pelisääntöihin. Ehdotan puhelinmyyntiä.
Ai ihan pelisäännöt. Mistä ne löysit?
Varmaan työelämästä ja työpaikalta.
Eli pelkäät rokottamattomia? Miksi? Olethan rokottautunut ja rokottamattomat voivat käsittääkseni painua alimpaan helvettiin, jotta eivät tartuttaisi sinua? Oletko sä turvassa vai et?
Vierailija kirjoitti:
Heippa! Ei tule ikävä!
Jostain syystä tästä saa kuitenkin väännettyä monta kymmentä sivua pitkän jankkaus ketjun kun hoitajat kertoo irtisanoutuvansa ja vastaajat kehottavat heitä irtisanoutumaan. Eikö kaikkien pitäisi olla tyytyväisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakeutua lääketieteen tutkijaksi ja professoriksi, jos sinulla kerran on pätevyys arvioida rokotteen turvallisuus paremmin kuin nykyisillä tutkijoilla. Miksi kitkutella pienellä palkalla hoitajana, kun voisit kääriä rahat rokoteasiantuntijana? Miten muuten olet päätynyt siihen, että juuri tässä asiassa sinun osaamisesi ja pätevyytesi ylittää lääketieteen tohtorit ja tutkijat?
Ranskalainen nobelisti nimenomaan lyttäsi rokotukset epidemia-aikana ja sanoi niiden aiheuttavan uudet variantit.
Mutta kaikki keskeiset variantit ovat tunnetusti syntyneet alueilla, joilla on ollut runsaasti rokottamattomia ihmisiä. Tämä jo todistaa ettu tuo yksi mies on väärässä. (En halua toistaa hänen tieteellisen toimintatavan rikkomusten listaa tällä kertaa.) Kukaan varteenotettava koronaasiantuntija ei ole hänen kanssaan samaa mieltä.
Laaja rokottaminen luo tilanteen jossa juuri se variantti menestyy joka onnistuu kiertämään rokotuksen.
EI, vaan nimenomaan jos saataisiin rokotekattavuudeksi reilusti yli 90%, joutuisi virus lopettamaan mutaatiot ja kuihtuisi pois ilman kasvualustaa, eli rokottamattomia ihmisiä.
Laumasuoja toimii näin. Mutta niin kauan kun näitä "minuahan ette määrää mitään piikkiä ottamaan" -ihmisiä on, niin kauan viruksella on oiva tilaisuus levitä ja mutatoitua.
Rokotteet tulevat aina jälkijunassa, siksikin hölmöä vinkua, ettei ne kaksi otettua suojannutkaan Deltalta tai tulevalta Omikronilta. Olisivat suojanneet, mikäli kaikki olisimme rokotettuja!!!
Jos yhtään seuraisit uutisointia ja tiedotuksia, niin tietäisit, että näillä rokotteilla ei laumasuojaa päästä. Sen ovat jo asiantuntijatkin myöntäneet ajat sitten. Elät jossain ihan omassa koronakuplassasi.
Vierailija kirjoitti:
Demokratiassa ei pakkorokoteta ihmisiä.
Eikä sitä paitsi mikään laki salli moista koronaviruksen vuoksi. Joku koronan lailla leviävä ebola olisi eri asia, siihen jokainen suorastaan haluaisi ne rokotteet.
Korona ei ole tällainen virus, joka vaatisi pakotuksia.
Demokratiassa ihmisellä pitää olla oikeus päättää itse lääketieteellisistä toimenpiteistä ilman mielivaltaista pakottelua. Vapaaehtoisuus.
Hieno asenne!
Kunhan muistat sitten vakavan koronatartunnan saaneena pysyä kotona, ottaa vaikka pari Buranaa - mutta älä helkkarissa lähde kuormittamaan sairaalan teho-osastoa, sillä et välttämättä selviä edes hengissä hoidosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei edes voi.
Ihana suhtautuminen sairaisiin ihmisiin. Mihin tuota ideaa laajennetaan? Ei tarvitse käyttää maskia, jos potilas on muka itse aiheuttanut sairautensa? Ei tarvitse pestä käsiä, jos potilas on itse muka aiheuttanut sairautensa? Ei tarvitse hoitaa potilasta, jos hän on muka itse aiheuttanut sairautensa? Olet sairas ja paha ihminen. Toivottavasti sairastut itse ja hoitohenkilökunta kohtelee sinua kuin roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laumasuojaan olisi helposti päästy, mikäli ihmiset olisivat ottaneet rokotukset sen sijaan, että vingutaan itsemääräämisoikeudesta tms.
Jos yhtään seuraisit uutisointia ja tiedotuksia, niin tietäisit, että näillä rokotteilla ei laumasuojaa päästä. Sen ovat jo asiantuntijatkin myöntäneet ajat sitten. Elät jossain ihan omassa koronakuplassasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes voi.
Ihana suhtautuminen sairaisiin ihmisiin. Mihin tuota ideaa laajennetaan? Ei tarvitse käyttää maskia, jos potilas on muka itse aiheuttanut sairautensa? Ei tarvitse pestä käsiä, jos potilas on itse muka aiheuttanut sairautensa? Ei tarvitse hoitaa potilasta, jos hän on muka itse aiheuttanut sairautensa? Olet sairas ja paha ihminen. Toivottavasti sairastut itse ja hoitohenkilökunta kohtelee sinua kuin roskaa.
👏
Vierailija kirjoitti:
Johtava kardiologi uusimmasta koronarokotehaittaraportista: "Jos tämä on totta, niin historia ei tule olemaan heidän puolella ja kansalaiset ei tule unohtamaan päättäjien tekoja"
Hänen mainitsemansa tutkimuksen teki tohtori Gundry Yhdysvalloissa ja tiivistelmä julkaistiin AHA Journalissa. Tämä on SUURI askel kohti tämän hulluuden paljastamista.
Mrna COVID Vaccines Dramatically Increase Endothelial Inflammatory Markers and ACS Risk as Measured by the PULS Cardiac Test: a Warning
https://www.ahajournals.org/doi/abs/10.1161/circ.144.suppl_1.10712
Jokaisen kannattaa katsoa tämä kardiologin haastattelu uutislähetyksessä:
"Jos tämä on totta, niin historia ei tule olemaan heidän puolella ja kansalaiset ei tule unohtamaan päättäjien tekoja" - lääkäri rokotemandaateista tämän raportin jälkeen, vaatien lopettamaan nyt kaikki mandaatit.
Harmi vaan, että tämä on liian vaikea tajuista (ja väärällä kielellä), jotta tämänkin palstan rokiteintoilijat ymmärtäisivät. Perille mennäkseen tämän pitäisi lukea isoilla lööpeillä iltsikoissa, mutta sitähän ei tule tapahtumaan...
Vierailija kirjoitti:
Onhan nytkin pakolliset influenssa rokotukset yms muita rokotuksia hoitajille. On tietenkin selvää että et voi olla sairaalassa mitenkään riskitön sielläkäyville ihmisille, joilla on oikeus saada turvallisesti hoitoa. Et tunnu ymmärtävän, että kuinka helposti delta esim tarttuu. Olet selvästi väärällä alalla, joten tee hyvä päätös ja palaa siihen aikaisempaan ammattiisi.
Itse asiassa ei ole pakollisia rokotuksia. Jos vaikka influenssarokotteen jättää ottamatta, niin pitää vain maskia naamalla. Ai niin, sitähän pidetään jo muutenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes voi.
Ihana suhtautuminen sairaisiin ihmisiin. Mihin tuota ideaa laajennetaan? Ei tarvitse käyttää maskia, jos potilas on muka itse aiheuttanut sairautensa? Ei tarvitse pestä käsiä, jos potilas on itse muka aiheuttanut sairautensa? Ei tarvitse hoitaa potilasta, jos hän on muka itse aiheuttanut sairautensa? Olet sairas ja paha ihminen. Toivottavasti sairastut itse ja hoitohenkilökunta kohtelee sinua kuin roskaa.Tämä! Aino Nykopp-Koski2:ia palstalla. Poliisiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selität Irlannin tilanteen?
https://www.irishtimes.com/news/health/waterford-city-district-has-stat…
Kaupunki, jossa 99,7 prosenttia rokotettu, johtaa tartuntatilastoja. Irlannissa tartuntamäärät kasvaneet sitä myöden kun väki rokotettu. Yli 90 prosenttia.
Johtava kardiologi uusimmasta koronarokotehaittaraportista: "Jos tämä on totta, niin historia ei tule olemaan heidän puolella ja kansalaiset ei tule unohtamaan päättäjien tekoja"
Hänen mainitsemansa tutkimuksen teki tohtori Gundry Yhdysvalloissa ja tiivistelmä julkaistiin AHA Journalissa. Tämä on SUURI askel kohti tämän hulluuden paljastamista.
Mrna COVID Vaccines Dramatically Increase Endothelial Inflammatory Markers and ACS Risk as Measured by the PULS Cardiac Test: a Warning
https://www.ahajournals.org/doi/abs/10.1161/circ.144.suppl_1.10712
Jokaisen kannattaa katsoa tämä kardiologin haastattelu uutislähetyksessä:
"Jos tämä on totta, niin historia ei tule olemaan heidän puolella ja kansalaiset ei tule unohtamaan päättäjien tekoja" - lääkäri rokotemandaateista tämän raportin jälkeen, vaatien lopettamaan nyt kaikki mandaatit.