surullista, niin surullista:(
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:28"]
Terveytensähän tuo tuossa pilaa, mutta antaa pilata jos ei halua/kykyä faktojen selvittämiseen ole. Monilla tuon ikäisillä on jo järkeä ja ymmärrystä, ko. kirjoittaja ei vaikuttaisi olevan yksi heistä.
[/quote]
Blogin kirjoittaja on lapsi ja sairas, joten aika ikävästi sanottu sinulta.
Haluaisin kysyä sinulta, joka kirjoitat tuota blogia, että haluatko sinä kuolla? Vai mitä nämä lauseet blogissasi tarkoittavat? "Matkani ensimmäinen osa päättyy vasta, kun isken 45 kilogramman lukemat vaakaan. Ehei, ei se siihen pääty. Jatko-osia on luvassa aina niin kauan kuin kiloja riittää ja henki minussa pihisee."
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:21"]Haluaisin kysyä sinulta, joka kirjoitat tuota blogia, että haluatko sinä kuolla? Vai mitä nämä lauseet blogissasi tarkoittavat? "Matkani ensimmäinen osa päättyy vasta, kun isken 45 kilogramman lukemat vaakaan. Ehei, ei se siihen pääty. Jatko-osia on luvassa aina niin kauan kuin kiloja riittää ja henki minussa pihisee."
[/quote]
Mä en missään vaiheessa ole sanonut haluavani kuolla. Miksi laihduttaisin jos en saisi olla täällä nauttimassa tuloksiata. Jos haluaisin kuolla, tekisin sen heti.
Blogin kirjoittaja, älä tuon ikäisenä laihduta :( tuntu pahalta lukea sun kirjoituksia, kunpa joku sais sut ymmärtämään että tuo ei kannata... Laihduttaminen tommosiin mittoihin vahingoittaa sun terveyttä ja vaikuttaa vuosia. Oo tyytyväinen ittees just tommosena kun oot! Itsekkin vuosia yritin laihduttaa ja muokata vartaloa kunnes tajusin, että mä oon hyvä tämmösenä kun mä oon. Tuskinpa tää mun selittäminen auttaa, koska nää asiat pitää itse tajuta... T. 18v. tyttö myös huolissaan!
Kai huomaatte että ette saa marinallanne mitään aikaiseksi?
Tv. Äiti 37v ja huolissaan